Dzisiaj jest 12 lut 2025, 5:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lis 2014, 15:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Witam.Mam skutera Ventus Grand 4T po remoncie silnika.Skuter ma wariator Wm,rolki 5g. Ma słabe przyspieszenie i jest mułowaty.Jak jadę lasem to jest 70km/h a wyjadę za las na pustą przestrzeń to powoli schodzi do 50km/h.Chcę założyć sprężynę Hebo niebieską 60% i sprężynki 1500rpm.Da to na przyspieszeniu i v-maxie.Chodzi mi o przyspieszenie ale v-max nie chcę żeby spadł i nie chcę już mieć tego spadania z prędkości?Pomoże to?A i jakie rolki w tedy do tego założyć?
Pozdrawiam :)

-- 14 lis 2014, 16:06 --

Nikt nie pomoże? :(


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 lis 2014, 18:24 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jak wyjeżdżasz za las (teren otwarty) to prędkość się zmniejsza. Na pierwszy rzut oka widać ,ze pojazd nie ma wystarczającej mocy. Zajrzyj do dwóch najistotniejszych rzeczy. Mianowicie do g głowicy, cylindra i do napędu. Silnik 49 cm3 w 4T z góry jest zaprojektowany na ekonomiczną jazdę nie na moc ,ale jednak nie powinien taki problem występować jak opisujesz. Opisz więcej szczegółów. Do ilu obrotów spada w terenie otwartym jak zachowuje się sam silnik.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2014, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Przede wszystkim to nie jest to 49 pojemność tylko 72 na rolkach 5.5 gram dokładniej mówiąc.W głowicy jest wszystko dobrze,świeżo jest po remoncie.Jutro założę sprężynę centralną Hebo Niebieską i zobaczę co będzie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2014, 19:05 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Kiedy był remont silnika, wszystko dobrze docierane ? olej zmieniany w czasie pierwszych faz docierania ? Sprawdz stan tłoka i cylindra. Spróbuj wyczyścić gaźnik i filtr powietrza, kolega tak miał w aprili rs. A może pasek Ci się slizga, sprawdz czy dzwon nie jest przypalony bo sprzęgło też ma do tego że nie da rady jechać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2014, 19:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Remont był we wrześniu.Cylinder był założony po przejechaniu 5000 km.Przed remontem 5000 km bo remont był robiony przy 10000 km. Oleje były zmieniane na czas.Tłok,cylinder w bardzo dobrym stanie,założone teraz zostały nowe pierścienie.Przejechane od remontu to jakieś 500-600 km.Pasek się nie ślizga bo też nowy założony.Dzwon wymieniony z seryjnego na Wm motors.Filtr powietrza czysty(stożek gąbka),gaźnik czysty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2014, 19:21 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Jaki kolor świecy ? WM Motors nie jest jakąś najlepszą firmą nie raz się na niej przejechałem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2014, 19:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Powiem szczerze że Wm Motors części kupuję już z 2-3 lata i z nie których części jestem zadowolony aczkolwiek wariatory trochę lipne są,szybko rolki ścierają. A co do świecy to nie wiem nie odkręcałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2014, 19:29 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Sprawdz świece , po wymianie filtra powietrza regulowałeś gaźnik, po zmianie wariatora też ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2014, 19:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Gaźnik przeszedł lekką regulację ale nie dokładną.Jutro się pobawię gaźnikiem ale sprężynę też wymienię bo ogółem to on się wkręca na obroty i wgl.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2014, 19:43 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Przy okazji go przedmuchaj spręzonym powietrzem albo w benie wyczysc. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2014, 15:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Dmuchałem 2 dni temu ale nie miałem czasu na regulację :)

-- 15 lis 2014, 14:47 --

Wyregulowałem gaźnik,dałem spręzynki 1500rpm i tą sprężynę Hebo.Rolki ,5,5 gram.Poprawa jest aczkolwiek problemem jest wariator,na to wychodzi bo jeszcze nie ma tego czego.Brakuje mu jeszcze coś.Chcę zamówić Polini Speed Control :) Ale to już w zimę i jak będzie kaski trochę ;)

-- 15 lis 2014, 16:53 --

Edit:
Teraz założyłem oryginalną sprężynę centralną,zostawiłem sprężynki 1500rpm,rolki 5,5 gram.I jest lepsze przyspieszenie jak na tej Sprężynie Hebo.Jeszcze rozważam ten wariator.Chcę kupić albo Poliniego Speed control albo Top racing Sv1 Co polecacie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2014, 16:09 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
sv1 ma większą średnicę więc trzeba kombinować z paskiem dłuższym i podkładkami tulei żeby wycisnąc większy vmax




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2014, 16:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Aha czyli Poliniego Będę brał.Da na przyspieszeniu i v-maxie,no i najważniejsze czy będzie na nim dziura w przyspieszeniu?

-- 16 lis 2014, 17:29 --

Jak zmienię to wario to będzie dziura w obrotach czy nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2014, 18:58 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
I widzisz, przejechałeś się na wariatorze WM Motor :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2014, 14:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Było zamknięte ale otwieram bo ten sam problem :(

W zeszłą sobotę przecież robiłem to i było dobrze wszystko.Nic nie robiłem,wszystko było tak jak w sobotę(wyżej opisane) Pochodzę w poniedziałek,odpalam,ruszam,a tu niespodzianka skuter rusza z 3 tyś obrotów tak jak przed zmianą a w dwa dni wcześniej czyli w sobotę z 5 tyś.Ale mówię,dobra jadę zobaczę jak z przyspieszeniem.Klapa,nie było tego co w sobotę.Znowu było jak przed zmianą. :( Więcej nie jeździłem bo za zimno było.Teraz skuter już zimuje i mogę coś podłubać. Czemu tak się stało,sprężynki powinny działać jak działały pierwszego dnia,a w tym momencie tak nie działają :( Pomocy :( !!!

-- 22 lis 2014, 21:38 --

Pomocy :(((((( :roll: :| :?:

-- 23 lis 2014, 0:45 --

Nikt nie pomoze? :(

-- 23 lis 2014, 15:26 --

Czym to jest spowodowane,tacy z was koledzy że nawet nie pomożecie? :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy