Dzisiaj jest 15 lis 2024, 3:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2014, 22:37 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
witam mam streetrace yasuni r nowa membrane gazior 17,5 i dysze 78 filtr serie wyregulowany kawa z mlekiem :)
naped wyrefulowany ze rusza z wysokich obrotów i lubie ciagnac na v maxach i stuntowac i teraz pytanie czy spalanie 7l czasem ponad to norma? bo według mnie to duzo bo inni mówią ze przy 21 przy katach im nie spala 7 l przy dobrej regulacji

jesli to nie norma to czym moge temu zaradzić co pokombinować
bo na 12 przy 70 mi palił 3-3,5 l


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 lis 2014, 16:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
7l to więcej niż nie jedne auto :P
To że kawa z mlekiem to ok, ale nie znaczy że dobrze wyregulowany. Dokręć mu mieszankę, daj ząbek najwyżej na iglicy.

Ja jeżdżę na zakręconej do oporu mieszance i też mam kawę z mlekiem i dzięki temu mam spalanie 4L przy maksymalnym tuningu napędu na serii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2014, 13:21 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
tylko że cylinder ci siądze jakieś 30 % szybciej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2014, 14:32 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Jezdzij normalnie ok.70 km/h i nie rób przegazowek jakis i oczywiście nie stuntuj bo tam musisz ciągle gazowac i zobacz spalanie. Mi dr evo przy 17,5 ( dysxa 95) z malossi air box pali ok. 4,5 po miescie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2014, 15:18 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
dokłdanie, wysztko zależy od stylu jazdy, jeździj 60km/h cały czas to zobaczysz jak spadnie, a dyszy nie zmieniaj bo osiągi mogą spaść + gorsze smarowanie przy wysokich rpm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2014, 20:12 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
no ale nie da sie tak jezdzic ja lubie latac na kole i smobie smigac przynajmniej te 70-80

zalozylem dzis 21 bo mialem i mam problem z wyregulowaniem bo niby swieca ladna przyspieszenie zajebiste ale tak jak by nie oddawal mocy na koło bo na 17,5 lajtowo rwało sie na kolo teraz problem jest z tym i np na 1/3=2/4 manety sie zadlawia a na opor maneta ciagnie ładnie ale cos mi tu nie gra bo skoro przyspieszenie lepsze jak na 17 to czemu ciezko na kolo wstawic??

i jeszce pytanie po wymianie wału i łozysk na wale i małego kartery ogolnie zlozone idealnie bez mlotka w ogole [wal nowy i łozyska] po złozeniu nie było najmniejszych naprężeń wiec tez go nie wypośrodkowywałem wal sie obracał od pchnięciem paluszka ale wystapuja drgania i nie wiem czym to moze byc spowodowane bo przed składaniem tego nie bylo a wydaje mi sie ze silnik skrecony idealnie na tip top. dodam ze korektor momentu obrotowego ma lekkie bicie jest krzywy ale wydaje mi sie ze przed składaniem silnika tez byl delikatnie ale nie pamietam na 100%

-- 16 lis 2014, 21:12 --

a i na 21 filtr seryjny dysza 72 i iglica na 3 ząbku od góro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2014, 20:17 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
daj iglicę środek w tym 21 i dyszę tą 78




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2014, 20:42 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
iglica jest prawie na maxa podniesiona jeden zabek jeszcze został a dysza z 17,5 do 21 nie pasuje niestety

-- 16 lis 2014, 21:42 --

dodam ze ciezko pali za 3 kopem odpala moze sprobowac poluznic linke od gazu a zwiekszyc mu obroty na śrubce?? bo obrotami wogole sie nie bawiłem bo były cały czas dobre




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2014, 21:08 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
musisz kupić dysze...75 i 80 powinny być dobre




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2014, 19:17 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
sprzedaje te dolerto21 z saniem reczym polini bo na 17,5 smiga ladnie [a z wyregulowaniem mam problemy a do streetrace to 21 to az naczo i zbędne duże spalanie

-- 17 lis 2014, 20:17 --

chyba ze warto sie pomeczyc i wyregulowac te 21 duzo mocy przybedzie?? duza ruznica bedzie w spalaniu do 17,5 bo i tak przy moim stylu jazdy na 17,5 pali ponad 6 czasem nawet ponad 7




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2014, 11:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Gaźnik 17,5 dysza 105 i iglica max w góre czyli na ostatnim ząbku od dołu + wkład filtra Stage6.

Spalanie: Kupuje kanister 5L 95-tki robie mieszanke 1:50 i przelatuje na tym 100km :wink:

Do dnia dzisiejszego bo od godz. 05:30 jezdze na gaźniku 21 z dyszą 092 i iglicą na srodku (ale załoze chyba 085 bo trochę pluje z wydechu). Przyspieszenie i reakcja na gaz trochę lepsza podobnie jak poranny rozruch reszta bez zmian w temacie osiągów. Spalanie myslę że nie będzie dużo większe, może 5,5L/100km takiej mieszanej jazdy po miescie i poza miastem.

Zarówno gaźnik 17,5 jak i 21 regulowałem świecą Gunson Colortune na stojaku. Napęd naturalnie też regulowany odpowiednio do zastosowanego cylindra, wydechu czy gaźnika bo u mnie co chwile coś się zmienia :wink:

7-8L to mi palił Racing na MHR z C20 więc grubo masz na tym secie pomijając fakt ze nie oszczędzam swojego squta (patrz linki w podpisie) :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2014, 13:25 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
to ja nie wiem jak ty to robicie ja wyregulowalem tak zeby chociaz chodzil na malych dyszach by zaoszczedzic na paliwie a i tak mi chla jak poje**ny i nie wiem dla czego a membrana nowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2014, 18:43 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
mi pali 5,5 na 17,5 dysza 90, cylek malossi i wydech yasuni R, filtr seryjny...
Podczas docierania przy spokojniej jeździe palił mi 3,5 ale wtedy to prawie gazu nie dawałem tylko do 50 max i powolne ruszanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2014, 19:10 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
to ma ktos pomysł dlaczego mi tak duzo chla?? czy to moze przez musj styl jazdy bo w stucie caly czas macham maneta i czesto jade na v maxach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2014, 16:04 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
przeczytaj mój post ostatni jeszcze raz i masz ospiwedz...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2014, 17:00 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
no ok ale i tak tam nie ma odpowiedzi jedynie ze przy wstawianiu ci wecej pali ale ty masz dysze 90 a ja 78 a i tak chla wiecej niz tobie

a i teraz mam problem bo ogolnie przed rozwaleniem seryjnego filtra bylo wszytko ok pozniej miałem stozek zaklejony tasma i teraz kupilem znow orginalny taki jaki był ale borykam sie z problemem bo na stozku było ok ale nagle jade jade i buuu jade i buuu zwalnia zwalnia i gasnie przekopie pare razy pochodzi z 5s i znow rakieta mowie za duzo powietrza ale teraz na seryjnym filtrze na ktorym smigał zajebiscie wczesniej [ jesze podniosłem iglice o jeden zabek by miał wiecej paliwa ] i znow jade z 600-800 m i bu buuuu buuuu i dalej ciagnie i buuu i zwalnia i lapie zwalnia łapie az wkoncu musze sie zatrzymac bo z 90 zchodzi do 10 i ganie sprawdzalem siwece [na br6 i maxymalnie skreconym powietrzu kawa z mlekiem na br9 mokra ze az kapie wiec dzis wyregulowałem podczas jazdy zwiekszalem powietrze [ale nawet na zalanej tez mial efekt taki jak wyzej pisalem] no i ciagle to samo ze robi buuuu wrocilem na chate sprawdzqam swiece i co niby grot suchy i w polowie ciemna kawa z mlekiem a w polowie szarawe a na gwincie wacha [ wiec co jest do ch*ja ze tak sie dzieje?? ze co chwile musze stawac i go przekopywac?? dodam ze filtr czyszczony gaznik tak samo wczeniej leciała mi wacha spustem od komory plywakowej ale to zakleiłem calowicie ten spust ciekłym plastikiem... [dla czepiajacych sie nie nie przelewalo sie bo sprawdzalem i plywak dobrze zamyka i nie ma opcji zeby wacha doszla do przelewu ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2014, 17:17 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
po pierwsze zmień świecę na br8-9es a nie 6 bo niskie wartości do pił się daje i wtedy reguluj gazior..skoro zalewa to wiesz co robić...na tej 6 masz większą temp. spalania więc prędzej sucha będzie niż mokra. Jak już zmienisz na br9 albo 8 i wyregulujesz to zobaczysz ile będzie ci palił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2014, 17:29 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
widze ze nie czytasz ze zrozumieniem regulowałem na tej i na tej na br6 byla suchutka na br9 była mokra wiec pojechałem sie przejechac ale był efekt buuuu mowie zalew zwikekaszma powietrze i to samo zwiekszam i to samo tylko lepsza przyspiecha i znow buuu az wnocu sie wkur**łem i pojechałem do domu i parze swieca sucha a nadal robil buuu wiec o jest grane i dlaczego sie tak dziej [jeszce raz mowie to jest na br9 wiec do streeta powina byc dobra czy br8 kupic??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2014, 17:42 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
zalecana do streetrace'a to br9hs więc taką kup i po problemie. http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-stage6-streetrace-70cc,pZ044724.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2014, 17:58 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
bo przeciez pisze ze na br9 regulowałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy