Dzisiaj jest 27 lis 2024, 9:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lis 2014, 21:46 
*

Rejestracja: 27 sie 2014, 22:50
Posty: 6
Pojazd: Piaggio Nrg MC3
Witam
Kolejny temat poświęcony paliwie w filtrze powietrza. Jestem posiadaczem Piaggio NRG MC3 2004r.
Skuterek stał 2 tygodnie, odpaliłem go na pierwszego, pochodził 2 minuty i zgasł. Później 2l paliwa spłynęły do filtra powietrza. Wymieniłem zaworek iglicowy, lecz dalej to samo. Na zgaszonym silniku nalałem paliwa i sobie spłynęło. Gaźnik jest raczej sprawny Dellorto 17.5mm PHVA.
Proszę o pomoc ;x


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 lis 2014, 23:01 
**

Rejestracja: 19 kwie 2013, 14:46
Posty: 324
Lokalizacja: WG
Pojazd: Piaggio tph 70
Moim zdaniem problem leży w pływaku.




_________________

JamesBond pisze:
polecam. teraz z twist kontrolem katuje moją katane jeszcze bardziej a ona taka skatowana i poszpachlowana ogólnie to suzuki stworzyło ten model aby przewozić katany te miecze pod plastikami i potem zabić nimi inne skutery

to skutery dla samurajów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2014, 13:50 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
Mialem to samo plywak nie ma tu nic do życzy wymien kranik podcisnieniowy w baku i wszystko bedzie ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2014, 22:59 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 15:58
Posty: 63
Pojazd:
Jeżeli kranik podciśnieniowy zawiedzie w utrzymaniu paliwa w baku to i tak pływak powinien to z
robić .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2015, 17:39 
*

Rejestracja: 08 lut 2015, 15:11
Posty: 9
Pojazd: Piaggio ZIP
Nietrzymające gniazdo zaworu iglicowego, kranik podciśnienia lub zawór membranowy nie szczelny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2015, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Co ma zawór membrankowy do paliwa w filtrze




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Zawór bardziej powoduje problem z odpalaniem i pracą samego silnika niż tym, że paliwo jest w filtrze. Winny jest kranik podciśnienia w zbiorniku. Pływak nie utrzyma paliwa bo otwór iglicowy nie jest w 100% szczelny.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:29 
*

Rejestracja: 15 lut 2015, 15:11
Posty: 20
Pojazd: Malaguti f12
kranik do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
"08 lut 2015, 21:56"
Jak by ktoś nie widział daty ostatniego postu :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy