Dzisiaj jest 24 lut 2025, 12:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lis 2014, 18:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Witam! Mam taki problem. Gdy przejadę około 1,5 km po prostu zalewa mi skuter, efektem tego jest to, że skuter gaśnie a ponadto przez filtr powietrza wylewa się paliwo.. Czasem przez chwilę, a czasem długo :/ W sumie już nie wiem co robić. Ogólnie to zaczęło się nagle, tak z dnia na dzień. Mam założoną przedłużkę amorka. Więc w oryginalnej pozycji gaźnik był na wpół leżąco co nie przeszło gdyż wtedy jeszcze bardziej, częściej i szybciej go zalewało, więc ustawiłem gaźnik równolegle do ziemi. Miałem jakiś czas spokój lecz ostatnio znów się to zaczęło. W sumie to nie ma tu nic więcej do opowiadania.. Co do gaźnika to wyregulowany bardzo fajnie, gdyż osiągi i świeca są bardzo dobre. I zauważyłem, że odkąd zalewa mi go to ma więcej mocy i osiąga większą prędkość maksymalną. Przed chwilą patrzyłem na pływak ale nie ma się tam co zacinać, ani nie mogę zagiąć bardziej kowadełka bo po prosu mam go na stałe w jednej pozycji w plastiku. Z góry dziękuję za jakieś rady, czy wskazówki.

Mój gaźnik: http://shop.mieloch.pl/gaznik-tec-tk-16 ... 8382.bhtml


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lis 2014, 22:33 
*

Rejestracja: 14 maja 2013, 18:51
Posty: 71
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Sprawdź kranik podcisnieniowy czy nie przepuszcza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2014, 23:01 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W trakcie jazdy, kranik przestaje mieć znaczenie. Skoro twierdzisz, że masz gaźnik wyregulowany całkiem fajnie to zobacz na stan zaworu membranowego. Jak na moje oko to za krótko jeździłeś, by ocenić stan świecy i coś kombinowałeś w zestawieniu gaźnik-filtr powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2014, 17:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Jeździłem na tej regulacji około miesiąca.. I świece sprawdzałem ostatnio :) Sprawdzę zawór i napiszę.. Czego miałbym tam szukać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2014, 16:25 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Walnięty kranik ma znaczenie. Jak miałem walnięty kranik przy hondzie to zalewał się silnik i benzyna lała się przelewem w gaźniku a przy longji tylko lało się przelewwem, więc kranik ma duże znaczenie.
Jak z dnia na dzień to raczej kranik ale możesz też sprawdzić membrany gdyż dzieje się to dopiero po 1,5km tak jak pisałeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2014, 15:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
marossek Zgadza się ale nie w trakcie jazdy, gdzie paliwo jest przetwarzane na KM. Kranik ma znaczenie przy wyłączonym silniku.
ReAverBlood Prześwitów Panie, prześwitów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2014, 17:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Sprawdzałem zawór membranowy... Tak wygląda:
Obrazek
Obrazek

Ale przeczyściłem gaźnik, zamontowałem go tak jak miał być seryjnie.. teraz jest prawie pod kątem 30 stopni ale skubany narazie nie leje. Ale za to coś nie tak mam z obrotami.. ale to już inny temat założę.. Dziękuję za pomoc :)

[EDIT]
Temat o którym mówiłem: dziwne-obroty-na-cieplym-idealne-a-na-zimnym-wysokie-t403408.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2014, 18:01 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zawór wygląda ok. Co do obrotów to jest to normalne na zimnym silniku, bo cylinder dostaje więcej paliwa (ssanie), po minucie powinno się unormować do około 1500rpm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2014, 16:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Ręczne, zamknięte ssanie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2014, 20:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Masz możliwość sprawdzić na innym gaźniku? Budżetowe gaźniki typu TEC potrafią być nie do wyregulowania, co więcej na wysokich obrotach nie nadążają z dostarczaniem paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy