Dzisiaj jest 24 lut 2025, 12:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lis 2014, 18:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Witam. miałem tu na forum konto jakieś 3lata temu ale teraz nie działa (nie wiem dlaczego) więc pisze z nowego. Mam problem z skuterem takim jak w temacie. Niby mały problem a trudny do rozwiązania.
Więc tak:
Cylinder motorforce 70cc
Gaźnik 17,5 Tec racing dysza 105 + wkładka fitra stage6
Wydech seria, komorowy z wyciętym środkiem.

Co się dzieje... Skuter ładnie wkręca się na obroty, pali bez problemu, ale po przekroczeniu 40km/h zaczyna gasnąć, wygląda to tak jakby brakowało paliwa albo go zalewało, trzeba odpuścić gaz poczekać aż zwolni i ponownie zacząć przyspieszać i tak w kółko, na postoju wkręca się do końca i nie ma z tym problemu.
Kombinacje z dyszami od 90 do 120, regulacja wysokością iglicy itd, nic nie pomaga.
Z góry dziękuję za jakieś podpowiedzi co do tematu :) Pozdrawiam




_________________

http://motoklub.malopolska.pl


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 lis 2014, 20:06 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
A nie dostaje czasem lewego powietrza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2014, 21:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Raczej nie, wszystko szczelne, nigdy jeszcze nie miałem takiego problemu




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2014, 16:27 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Dysze 90-105 mogą być za duże jak na ten cylek. Spróbuj 70-80.
Wgl jaki kolor świecy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2014, 20:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
na 90 jest o wiele słabszy, świeca w normie, może nie idealnie kawa z mlekiem ale nie jest źle




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2014, 21:25 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
To weź sprawdź jak chodzi na nowej świecy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2014, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Świece też zmieniałem, zastanawia mnie jeszcze kwestia pływaka, bo nie jest regulowany a przepływ zamyka jak podniesie się go minimalnie, ok 4mm w górę i już zamyka, jest możliwość żeby coś było nie tak ?




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2014, 13:50 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Jeżeli zamyka i otwiera to wszystko jest w porządku, no chyba ze się zawiesza albo jest dziurawy, ale jakby nie zamykał to po odpaleniu paliwo by się lało przelewem w gaźniku albo by zalewało silnik.
A moduł i cewka jest ok? Może coś szwankuje na wyższych obrotach.
Możesz też sprawdzić na innym gaźniku jak chodzi bo z tego co opisywałeś wygląda na to że dostaje za mało paliwa a powinien mieć go aż za dużo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2014, 15:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Pożycz od kogoś gaźnik 17,5 Dellorto i sprawdź. Jak kolega wyżej napisał:
Cytuj:
Dysze 90-105 mogą być za duże jak na ten cylek. Spróbuj 70-80.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy