Dzisiaj jest 28 lis 2024, 19:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lis 2014, 20:49 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
duza jest różnica pomiędzy 17,5 a 21 w mocy i spalaniu jest sens pakowania 21 do streta jakie spalanie mozna uzyskać na tycgh gaźnikach ?

mam oba i oba musze regulowac i nie wiem za ktory sie brac i do ktorego dysze kupowac
jakie dysze do 17,5 i 21 przy secie
streetrace
filtr seria z zwerzka lube bez /aerox
ganik 17,5/21
wal wypelniany
yasuni r

i czy mozna dostac gdzies na miescie dysze m5 albo m6 bo jeden i 2 gi ma inne dysze [czytalem kiedys ze od kuchenek gazowach pasuja ] wiec moze w takim sklepie bym dostał od reki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lis 2014, 15:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Obrazek

Z lewej 21 z prawej 17,5 porównanie wizualne...jak widać musi być róznica w osiągach i takowa jest :wink:

Niżej masz gotowe sety gaźnika 17,5 / 21 pod StreetRace z Giannelli Rekord (porównywalny do Yasuni R). Silnik co prawda P/G ale w tych przedziałach możesz regulować również minarelli. Spalanie na poziomie 5L/100km (+/- 0,5l).

1. Gaźnik 17,5
- dysza główna 105
- dysza wolnych obrotów 040
- iglica max do góry (czyli ostatni ząbek od dołu)
- filtr powietrza Stage6 (puszka)

2. Gaźnik 21
- dysza główna 092
- dysza wolnych obrotów 060
- iglica na środku
- filtr powietrza Stage6 (puszka)

A tak poza tym pisałem Ci już to samo w innym temacie który założyłeś (nie wiem po co) :roll: Wałkujesz temat gaźnika i spalania już chyba w 3 temacie z rzędu...modelator chyba przykimał chwilowo :mrgreen:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2014, 15:46 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
no tak ale to tylko info od jednej osoby chciałem sie dowiedziec wiecej a niee... poprostu chce wiedziec jaka bedzie ruznica pomiedzy 21 a17,5 w spalaniu i mocy i dysze do 21 to m5 gwint a do 17,5 m6 tak ?? a ta puszka stage tzn seria plus wklad stage czy filtr caly stage puszka?? bo chce wiedziec jakie dysze do normalnego filtra seri z gabka seria z zwerzka lub bez




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2014, 16:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Tak, dysza m5 do 21 a m6 do 17,5. Puszka oryginal, wklad filtra Stage6. Roznica pomiedzy tymi gaznikami jest spora od dolu, pozniej ida podobnie. Spalanie mniej wiecej takie samo. Tyle moge napisac z wlasnego doswiadczenia.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2014, 19:01 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
rozumiem ze z większym gaznikiem wzrasta przyspieszenie i poprawia się duł + lepsze chlodzenie a czy v max wzrosnie??ale spalanie 5+ ale czytałemk ze z 21 to spalanie jest duzo wieksze niz na 17,5[17,5 oszczedne a 21 moc ale spalanie znacznie wzrasta]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy