Dzisiaj jest 24 lis 2024, 21:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lis 2014, 15:12 
*

Rejestracja: 20 lut 2014, 14:33
Posty: 44
Pojazd: Benelli 49x 09'
Jak w temacie, gaźnik to motoforce racing phbn z gardzielą 17,5 na dyszy 72, igica środek, cylinder dr evo 70, stożek revo, wydech q-tre. na dyszy 90 było ok ale też jakieś dziwne rzeczy sie działy czasem + mieszanka była za bogata na każdym ustawieniu. Czy może to być wina tego że jest u mnie teraz -3 stopnie :mrgreen: ? czy raczej jakaś normalna kwestia regulacji. Sprawa dziwna bo wkręca sie super ale po chwili muł.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 gru 2014, 18:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Skoro na większej dyszy zalewało, a teraz na mniejszej się dusi tzn że filtr powietrza daje za dużo powietrza, albo zła regulacja gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2014, 19:25 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
regulujesz na rozgrzanym silniku ? jak tak to włącz ssanie to wtedy wzbogacisz mieszankę i sprawdź czy mul znika jak tak to dysza większa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2014, 21:52 
*

Rejestracja: 20 lut 2014, 14:33
Posty: 44
Pojazd: Benelli 49x 09'
spróbuje zmniejszyć dopływ powietrza ale jak narazie na każdej dyszy miałem przez chwile taki dziwny problem że idzie do 30 a potem przestaje chodzić prawie. Na 90 był tylko przez chwile i nie wiem czy coś nie tak z moją robotą tego gaźnika ( zapowietrza się układ ) czy z regulacją i teraz nie wiem bo -
10 dysz do regulacji kosztuje 39 zł a gaźnik chamska podróba dellorto z gardzielą 21 + kilka dysz kosztuje... ok 80 zł :| warto sie w to bawić w ostateczności, taki gaźnik ?



elektryku :mrgreen: różnie sie bawiłem z tą regulacją ale to było -3 do 5 stopni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2014, 22:04 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
Jest to 17,5 to załóż 90 i iglica na środkowym zabku a śruba od składu mieszanki wykręć o jeden obrót, może problem leży po stronie gaźnika a dokładniej w zaworze pływakowym i nie napełnia komory pływakowej tak jak powinien stąd przy wyższych obrotach muł bo za mało paliwa. A z napędem jak sytuacja się przedstawia? przed zmianą gaźnika jeździł dobrze? Jak możesz to nagraj film :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2015, 9:12 
*

Rejestracja: 20 lut 2014, 14:33
Posty: 44
Pojazd: Benelli 49x 09'
sory za odkop, temat do zamknięcia. Na dyszy 95 chodzi super ale mieszanka za bogata, w końcu moge spokojnie kończyć regulacje bo mam teraz sprawną eletkrykę ( moduł był do wymiany ) ale regulacja i tak dziwnie idzie bo świeca ciemna ale sie grzeje troche za bardzo moim zdaniem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy