Dzisiaj jest 06 lut 2025, 6:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 gru 2014, 18:36 
*

Rejestracja: 01 gru 2014, 18:25
Posty: 12
Pojazd: tgb 303 rs
siema all, jestem nowym uzytkownikiem tego forum :D, chcialbym sie zapytac czy lepiej naprawic zatarty silnik morini, czy kupic minarelli ac, jezeli bym mial naprawic zatarty silnik morini, to wtedy polecialby cylek 70 i sportowy wal. I teraz nwm czy naprawic morini czy kupic minarelli. Pomozcie mi prosze... Jakie osiagi bylyby gdybym stuningowal morini, i czy sie oplaca. A czy gdybym zrobil SWAP minarelli to obejdzie sie bez spawania i ciecia? zalezy mi na tym, slyszalem tez o jakims cewkomodole, w tgb jest chyba oddzielnie cewka i modol, da sie polaczyc elektrye z cewkomodolem? Jakie osoagi bylyby na silniku minarelli? A i jeszcze jedno gdybym kupil silnik od yamahy jog rr, to czy by pasowalo orginalne kolo? jak macie to podeslijcie linki do dobrych silnikow minarelli ac (ac bo nie chce mi sie bawic z chlodnica, acz kolwiek gdyby silnik byl z chlodnica to moze...) czekam na wasze odpowiedzi. z gory dzieki za pomoc :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 gru 2014, 18:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Miałem ten sam dylemat :D Ja wybrałem tuning morini, kilku użytkowników tego forum ma morini na sporcie i latają im po 95-100 km/h.




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2014, 19:09 
*

Rejestracja: 01 gru 2014, 18:25
Posty: 12
Pojazd: tgb 303 rs
a jaki miales setup?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2014, 19:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Napisałem kilka użytkowników tego forum ma na sporcie i latają im po 95-100 km/h.
Czytaj z zrozumieniem. Poczekaj trochę to może się wypowiedzą tutaj.




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2014, 12:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2013, 16:14
Posty: 1092
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd: TGB 101s,Piaggio Sfera,Ogar
Ja bym zrobił swap.




_________________

Pojazdy:
- TGB 101s Orion http://forum.mieloch.pl/tgb-101s-orion-by-alek736-t374419-280.html
- Piaggio Sfera NSLhttp://forum.mieloch.pl/piaggio-sfera-nsl-by-alek736-t396341-40.html
- Romet Ogar 205




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 gru 2014, 17:46 
*

Rejestracja: 01 gru 2014, 18:25
Posty: 12
Pojazd: tgb 303 rs
jakie moga byc odiagi na silniku minarelli ac? porownywalne a morini? morini ma 5,5 km a minarelli chyba 8 km jak sie nie myle? odczuwalna zmiana? jak zrobie swap bede musial cos spawac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 gru 2014, 18:11 
*

Rejestracja: 27 lis 2013, 18:05
Posty: 93
Pojazd: TGB [*]
Cytuj:
morini ma 5,5 km a minarelli chyba 8 km jak sie nie myle?


Mylisz się :D oba mają seryjnie około 5 kucy. Zmiana może być odczuwalna zarówno na lepsze jak i na gorsze, zależy co kupisz i jak wyregulujesz i w ogóle. Ja bym osobiście Morini zostawił i go motał.

http://forum.mieloch.pl/tgb-tryton-full-sport-by-naidix-t366316.html Tu masz chyba najlepszy przykład z tego forum.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 gru 2014, 20:13 
*

Rejestracja: 01 gru 2014, 18:25
Posty: 12
Pojazd: tgb 303 rs
chyba zdecyduje się na seryjny silnik, kupie wał i cylek 70, jaki polecacie secikik? wszystko seria, jedynie rolki 9g bo stare byly zuzyte. Najlepiej zeby cna byla ok +/- 500 zł. Nie mowie, że maja być części za 200, chodzi mi o najlepsze w swojej cenie i wykonaniu. :D Tak wiem, tuning zaczyna sie od wydechu, al na to przyjdzie czas :D

-- 12 gru 2014, 21:13 --

myślałem o którymś z tych cylków:
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 1571.bhtml
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-dr- ... 0080.bhtml
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mot ... 7970.bhtml
i o tym wale
http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-top- ... 0831.bhtml
co o tym myślicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 gru 2014, 21:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Zależy czego oczekujesz od silnika.
Airsal jest najsłabszy z tych trzech cylindrów klasy sport
Motoforce mają nie najlepszą jakość wykonania i badziewne zabezpieczenia sworznia które się łamią i zacierają cylinder. Miałem to u siebie w 50cc i słyszałem o 4 jeszcze takich przypadkach. Nie wszystkie zabezpieczenia muszą być badziewne tylko pewnie co raz takie ujowe wychodzą.
Dr Evo jest Najmocniejszy i najlepiej wykonany z tych trzech. Sam do swojego tgb zamówiłem ten cyl bo słyszałem same pozytywne komentarze o nim. Podobno nie do zajechania ale(Polak potrafi)

Co do wału to też będzie git. Sam go mam w swoim tgb i nie będziesz musiał się o niego bać przy cylu Dr Evo 70




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 gru 2014, 21:41 
*

Rejestracja: 01 gru 2014, 18:25
Posty: 12
Pojazd: tgb 303 rs
thx za info, chyba zamowie dr evo i ten wal, a co do osiagow jakie moge oczekiwac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 gru 2014, 23:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
poczytaj sobie
tgb-101s-na-sporcie-by-dawidovvy-jezdzi-sobie-t358430.html
tgb-tryton-full-sport-by-naidix-t366316.html




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 8:56 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Zmień ten silnik na Minę.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy