Dzisiaj jest 30 lis 2024, 12:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 gru 2014, 12:15 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
Witam, od pewnego czasu mam problem z moją gilerą. Problemy zaczęły się po jeździe w deszcz, skuter zaczął się dławić, rozpędzał się a potem zwalniał do 20km/h. Wymieniłem świecę i niby wszystko bylo OK, ale osiągi spadły z 85 do 75km/h.
Dodam, że wcześniej wymieniłem tłumik i rolki przez co wchodził na bardzo wysokie obroty ok 12-12,5tys (czasem to zegar wariował), teraz trzyma na 9 tyś.
Wymieniłem wariator, filtr powietrza, wyczyściłem i wyregulowałem gaźnik i dalej vmax to 75, może trochę lepiej się zbiera przy tym nowym wario, czyli i tak gorzej niż na serii.
Nowym problemem z jakim sie zmagam ostatnio to, że gdy jadę i zwolnię (obroty spadną poniżej 7tyś) to motor ma strasznego muła. W czym problem?




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 gru 2014, 12:50 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wysuszyles filtr powietrza?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2014, 18:33 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
tak, kupiłem nowy filtr nasączyłem olejem i wysuszyłem




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 8:43 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A świecę kupiłeś taka sama jak miałeś?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 18:22 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
tak, świeca jest taka sama i raczej nie w niej tkwi problem.

Możliwe, żeby taki muł po spadku obrotów w czasie jazdy jest przez za twardą sprężynę centralną?
Mam do wario sprężynę z kompletu ale nie montowałem jej. Obecna to czerwona (+1500obr Motoforce).




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 gru 2014, 2:47 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A ogólnie regulacje napędu jaka masz?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2014, 16:13 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
wydech leovince zx
wariator top race ng
rolki 5.5g
centrala motoforce czerwona (+1500)

na starym wario jeździłem na rolkach 5.3, standard to 6.2g.

-- 18 gru 2014, 17:13 --

Ponawiam pytanie. Co może być przyczyną tego, że skuter dobrze się zbiera do 70 potem muł do 77 czasem skoczy 85, jednak gdy zwolnię a obroty spadną poniżej 7tyś MA STRASZNEGO MUŁA I NIE CHCE WEJŚĆ Z POWROTEM NA OBROTY?




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy