Dzisiaj jest 24 lut 2025, 12:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 gru 2014, 16:49 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
mój set to :
china 70
wydech giannelli extra
wario s6 sport pro i rolki 5g
gaźnik 16mm
nie mam odblokowanego modułu, a mój v max to 70-75km/h co prawda dobrze przyspiesza ale co zrobić żeby był większy v max? dodam że szybko mi się grzeje ponieważ cały czas trzyma rezo.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 gru 2014, 18:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Załóż większy gaznik np Wm motor 21mm chłodzenie sporo się poprawi i osiągi też wzrosną.
Możesz też zakupić odblokowany moduł.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 gru 2014, 21:47 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
Az 21 ? Jeszcze jest taka sprawa ze ja nie mam na swoim seryjnym gazniku miejsca na podcisnienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 gru 2014, 10:31 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Do 70ccm spokojnie starczy gaźnik 19mm.
I nie w każdym gaźniku musi być miejsce na podciśnienie, ja np. w hondzie x8r mam podciśnienie w króćcu ssącym.
I jak chcesz większy v-max to też musowo musisz wsadzić odblokowany moduł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 11:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
I więcej nie pociśniesz, z racji słabego cylka i pewnie blokady na przełożeniach.
Blokady na CDI nie masz na pewno, bo byś nie kręcił 70km/h+ . Możesz zmienić na jakiś sportowy CDI, ale bez wymiany gaźnika nie odczujesz różnicy, wtedy powinien szybciej wchodzić na wysokie obroty.

Skąd wiem? Bo mam kumpla który był zmuszony wymienić cylinder, ponieważ padła kompresja. Wymienił na jakiś chiński 70cc i jechał podobnie jak 50cc seria w dobrym sporcie.
Objaśniam. Kupiłeś mocniejszy cylinder, który dał trochę mocy, więc wzniesienia nie będą problemem, ale kręci te same obroty co seria, więc tylne koło szybciej się nie będzie kręcić, jedynie szybciej uzyska vmax. Zmień przełożenia, albo walnij swap-a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 12:52 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
Kupiłem moduł odblokowany wm motor (złoty) sprzedawca zapewniał ze podpasuje ale skuter na tym module nie chce odpalić. Łatwo sprawdzic czy sie ma blokadę na przelozniach ?

Mysle ze tez moge poprawić v max poprzez danie twardszej centralki i cięższe rolki. Lepiej kupic gaznik 19 czy cylek malossi sporta/dr evo 70 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 14:55 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Jak cylek 70ccm to i gaźnik musi być 19mm, nie ma że to albo to.
Sprężyna ci za wiele nie da, ale rolki już tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 14:59 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
Wyczytałem ze seryjnie mam gaznik 19mm. Dysze mam wstawiona 65




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 17:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Nie zdziwiło Cię nigdy, że twój skuter ma ładny racing-owy dźwięk i dość głośno chodzi, a nie przekłada się to na prędkość? Czyli słychać z daleka a nie widać? :D
Odkręć pokrywę napędu.
Kręć dzwonem sprzęgła i policz ile obrotów sprzęgła wynosi jeden obrót koła.
Jak 14 i więcej to blokada i na pewno tak będzie, bo większość keeway-ów ma właśnie słabe przełożenia, przystosowane do seryjnej mocy. Po zmianie mocy, czyli cylindra na mocniejszy, należałoby je wymienić.

Możesz też zmienić cylinder na lepszy, żeby kręcił wyższe obroty.
Czyli, jeśli teraz kręcisz maks 9,5tyś na tym chińczyku i 75km/h to na cylindrze midrace 70cc powinieneś mieć 12-13tyś obrotów, czyli jakieś maks 20km/h więcej, ale są też tego minusy, będzie więcej palił i żywotność nie będzie za długa, jeżdżąc na maksymalnych obrotach.

Jeśli dobrze Ci się wkręca do maks obrotów, to zostaw ten CDi i gaźnik w spokoju.
Po zmianie cylindra, wymienisz tylko dyszę na większą i powinno być ok, ale ja na twoim miejscu wymieniłbym przełożenia tylnego koła. 15min roboty, a jak masz dość kasy to jedno i drugie :D

Jak masz teraz około 15 obrotów sprzęgła to daj 10-12 zobaczysz jak będzie rwał na koło. W końcu to będzie 1/3 obrotu koła szybciej i zobaczysz że na światłach większość aerox-ów ssie ;D

Co do lipnego CDI, masz prawo do wymiany, bądź zwrotu pieniędzy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 18:10 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
http://allegro.pl/przelozenia-wtornetop ... 07036.html

o co chodzi że przełożenia wtórne/pierwotne ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 22:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Narazie zobacz jakie masz przełożenia , czyli zobacz ile razy dzwon obróci się na jeden obrót koła.
U mnie w Keewayu mam 11 obrotów , więc dosyć długie przełożenia :D.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 23:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Dokładnie, policz obroty dzwonu. Jak będzie 14 i więcej to odkręć tylne koło policz żabki i wywal do kosza. Zamów z mniejszą ilością ząbków.
Te wtórne top racing nie są złe, ale pełną moc uzyskasz wymieniając jeszcze pierwotne.

Może Ci się przydać. Oglądaj od 3;00 min
https://www.youtube.com/watch?v=VDcAYjBuFUY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2014, 22:33 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
Obliczylem 13,5/14. Dalem ciężkie rolki to 75/80 km/h w porywach przy słabym przyspieszeniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2014, 23:00 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Nie ma się co dziwić, z chiny 70ccm i małym gaźniku za wiele nie wyciśniesz...
Wyreguluj tak żeby był db v-max i db przyśpieszał.
Możesz też pomieszać roli które już masz i zobaczyć co z tego wyszło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2014, 15:04 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
Kolega z Chiny 70 wyciąga 100-105 km/h :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2014, 8:39 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Z samej chiny 70 tyle nie wyciągniesz, no chyba że jesteś czarodziejem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2014, 17:45 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
Nie z samej, wydech ma taki sam, wal wzmacniany china Power, dzwon naraku, sprzęgło rms i regulacja

-- 21 gru 2014, 18:45 --

Nie z samej, wydech ma taki sam, wal wzmacniany china Power, dzwon naraku, sprzęgło rms i regulacja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy