Dzisiaj jest 22 lis 2024, 0:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 gru 2014, 20:43 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
Witam,chciałbym przedstawić wam mojego Peugota XPS rocznik 2003r z przebiegiem na liczniku 164825km a realny przebieg niewiadomy,z zakupem peugota wiązała się mała historia :mrgreen: którą teraz opowiem : Gdy sprzedałem swój skuter (Benda Smart 4T 50) chciałem mieć wkońcu szybką i silną 50tkę,miałem już dość tekstów kupli "Seba ty zawsze z tyłu xD",więc na początku czerwca sprzedałem swój skuter za 1000PLN.Dziś trochę żałuję że puściłem go za taką kasę bo patrząc na inne skutery w tej cenie mój był naprawdę zadbany i nie był podany żadnemu "tuningowi".Ale przeglądając codziennie Olx-a i Allegro szukałem odpowiedniego moto szukałem prawie 3tyg ponieważ moto kupowałem za swoją kasę (max 2600zł) widziałem wiele Send czy też starych DT ale wiele było za daleko ode mnie i były to jeżdżące trupy więc już prawie zrezygnowany postanowiłem ostatni raz włączyć olxa i szukać i rano w sobotę o godzinie 9 rano znalazłem ogłoszenie Peugeot XPS 2800zł patrzę na zdjęcia jezu jaki brzydal ale pogadałem z gościem i w niedzielę o 9 rano wyruszyłem z moim tatą i wujkiem (miał samochód który mógł zmieścić to moto do bagażnika) jechaliśmy 40km gdy dotarliśmy na miejsce właściciel wyciągnął go...był brudny z błota,piachu ale pomyślałem w końcu to jest SuperMoto patrzę na Silnik cały dosłownie cały upierdzielony w oleju i smarze ale nie daję za wygraną,proszę aby pan go odpalił (moto posiada tylko starter elektryczny jak w TZR,RS2,RS 50) na początku nie chciał zapalić ale w końcu zapalił silnik chodził o dziwo cicho bardzo kulturalnie miał idealnie wyregulowane wolne obroty,świetnie się wkręcał no więc ruszyłem tym cudem.Gdy na niego usiadłem myślę jakie to wielkie ledwo co dostawałem do ziemi na palcach (mam 177cm) no ale 1nka weszła ciężko i zonk silnik zgasł- ohoo ! już wiem że sprzęgło widziało lepsze dni ale nie poddałem się dodałem trochę gazu bieg wszedł z zgrzytem i ruszyłem... moc była oszałamiająca po przesiadce z 50 4T moto miało ten dryg gdy weszło w rezo- sczególnie dobrze szła mi zmiana biegów był to mój 3ci krótki raz na biegówce,no więc wróciłem po krótkiej przejażdżce no i jeszcze cena,pooglądałem dokładnie moto zauważyłem małe ogniska rdzy,zmęczony lakier,małe pęknięcia na plastikach no i ogólnie że moto swoje przeżyło,gadka szmatka 2550zł na stół,odkręcanie przedniego koła no i peugeot wszedł "na stojaka" do Citroena Xsara Picacco i tak wróciłem do domu,cały czas trzymając moje cudeńko aby się nie przewróciło,gdy wrócilśmy złozyliśmy koło i zadzwoniłem po kumpli którzy jeździli 72cc 139FMB,cały czas byli dumni ze swych Rometów RR lecz ich miny gdy bez problemu wyprzedziłem ich tak że musiałem aż odpuścić gazu żeby chociaż trochę się zbliżyli-bezcennne.No ale żeby nie było Peugeot w momencie zakupu miał wiele wad m.in. sprzęgło ciągło tak że silnik gasł,tylna lampa była samoróbką z allegro czyli pasek ledów za 10zł ;),lejąca prawa laga i wiele innych.Ale moje marzenie spełniło się i mimo że wydawanie kasy na to moto jest bezcelowe ponieważ nawet 1/3 kasy się nie zwróci lubie ten motorower.Przejeździłem całe wakacje bezawaryjnie nabijając ponad 3k km w międzyczasie zaszyły małe zmiany w wyglądzie wpadła ludzka lampa na tył i działające kierunkowskazy,lusterka,nowy filtr powietrza itp itd.Jedyną awarią można nazwać pęknięcie elektrody świecy,miałem ogromnie szczęście ponieważ elektroda wyleciała podczas jazdy oknem wydechowy a nie między tłok i cylek.Teraz fotki:
Tak moto wyglądało gdy go kupiłem:
Obrazek
W połowie modzenia:
Obrazek
Obecnie:
Obrazek

Bardzo dużo postępów prac będe udostępniał na FB jak i tutaj więc bardzo proszę o like dla mojej grupy motorowerowej: https://www.facebook.com/pages/MotoRock ... 39?fref=ts
Lajki naprawdę motywują do pracy.
Z Mechaniki planuję:
Gaźnik 17,5mm Tec+dysza 75- Jest
Może dyfuzor Metrakit Thrower-[x]
Ogólnie moto pozostanie serią 50cc bo w sezonie robię dużo km i niewyrobił bym na wachę obecne spalanie 3,5L na gaźniku 12mm Dell i tak było duże w porównaniu ze skuterem 4T.
Z optyki planuję
Nowy lakier taki sam jak oryginał
Handbary
Nowe kierunki ledowe z przodu (strzałki carbon)
i wiele innych.
o szczegółach będę imformował tu i na FB.Pozdrawiam




_________________

Peżot ixpees :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 gru 2014, 21:11 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Roznica miedzy seria a 70 nie bedzie ogromna jesli chodzi o spalanie. Przy jezdzie na max litr wiecej zje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 21:34 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
No wątpie jeśli miałbym wkładać jakieś 70cc to była by to malina 75cc+tłok barikita do tego najlepiej Conti CHR bądz metrakit thrower i gaźnik 21mm spalał by od 4-6l 4l przy jeździe bez rezo 60km/h a 6l przy pizdowaniu średnio by wyszło 5l także nie dzięki w dodatku żywotność się kłania mam na FP zdjęcia,silnik jest oryginalny nie miał jeszcze remontu kompresja 8,9 bar także jest super taka moc mi w zupełności wystarcza jedynie bym dał jakiś sportowy dyfuzor...




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 21:40 
***

Rejestracja: 02 maja 2013, 11:20
Posty: 514
Lokalizacja: Krotoszyn-Parcelki
Pojazd: Punto 1.9JTD <3
Ze swoim XPS'em działam podobnie, ale szczerze mowiąc to okazji życia nie zrobiłeś bo dużo usterek a rocznik też bez szału. Ja swojego 2006 kupiłem za 1/3 twojej ceny, 2006 rok po opłatach, silnikowo igiełka. Co do osiągów to rzeczywiście dawają rade, ja moim podbijam pod 100km/h




_________________

Trzeba Zapier*alać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 21:51 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
Wiem że okazji życia nie zrobiłem ale to co jest najważniejsze czyli silnik i elektryka chodzi bez zarzutu reszta to pikuś w dodatku mieszkam na podkarpaciu koło przemyśla a w moich stronach 10 razy łatwiej trafić na WSKę bądz colibra niż na coś z AM6,ale mimo to jestem zadowolony gdy skończę projekt moto będzie już na serio odpicowane ale bez szału ogranicza mnie budżet na który przeznaczam kasę z wyłącznie z własnej kieszeni,nie operuje magicznym słowem:'Tata daj pieniądze na moto'.




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 21:59 
***

Rejestracja: 02 maja 2013, 11:20
Posty: 514
Lokalizacja: Krotoszyn-Parcelki
Pojazd: Punto 1.9JTD <3
SeBa26, U mnie też, ciężko coś wyrwać, ale wystarczy pogadać z kim trzeba i takie XPS'y można załatwić w cenie colibra. Ale XPS'y to wierne maszyny i miałem kilka send to nie byłem zadowolony tak jak z XPS'a niestety mało ludzi je docenia bo to Peugeot'y i wszyscy jarają się sendami i innymi pudłami.




_________________

Trzeba Zapier*alać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 22:15 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
ADAMS jak mi załatwisz takiego xps to biere w ciemno. Zastanawia mnie jak z wygoda, pisałem z ekipą sm i najwygodniejsze ich 50 to jest rieju RR.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 22:21 
***

Rejestracja: 02 maja 2013, 11:20
Posty: 514
Lokalizacja: Krotoszyn-Parcelki
Pojazd: Punto 1.9JTD <3
Dezan, No sobie załatwiłem, co prawda teraz już nie handluje motorami, ale jakieś tam kontakty pozostały. :D




_________________

Trzeba Zapier*alać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 22:33 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
Co do wygody wszyscy piszą że Sendy SM mają twarde zawieszenia i to prawda miałem okazję przejechać się sendą z 2006r i zawiecha była o wiele twardsza niż w XPS-ie,peugeot ma zawiechę miękką jak enduro ale nieznaczy to że na drodzy będzie się bujać do tyłu i do przodu.Co do Send moim zdaniem nie są takie złe gdyby nie to że nie ma do tych silników EBS/DB50 tanich cylindrów tuningowych,do AM6 włożysz malinę i ogień a do EBSa Airsala którego powłoka Nicasilowa jest wykonana badziewnie w dodatku tłoki Vertex obecnie są słabej jakości i zazwyczaj po około 2,5k km cylek z tłokiem zacierają się :(.




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 22:43 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Ebs i db są trochę mocniejsze niż am6 i maja lepsza skrzynie. Ale części droższe itp. Co do sens i zawieszenia. Najwygodniejsze jest drd pro. Reszta jest bardzo średnia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2014, 23:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Chciałbym takie kontakty na pewnie moto z francji niby zakatowane ,a po włożeniu 20 roboczo godzin okazuje się ,że są złożone na kozackim secie ,a to że silnik nie odpala to wina brudnego gaźnika ;D

Co do samego peugeota to fajny nawet jak za ta cenę. Kumpel ma xp6 to na kołach 21/18 bodajże to niezłe bydle ,ale z 164/5 cm wzrostu jakoś dosięgam na 1 strone




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 gru 2014, 12:39 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
Dezan AM6 i EBS mają prawie tyle samo mocy różnicę można czuć tylko w wadzę motorka mój XPS waży 110kg gotowy do jazdy a senda znajomego jest o wiele lżejsza.W dodatku XPS jest krótki ale wysoki jak na SM sendy są dłuższe i niższe.Od piątku zaczynam modzić także oczekujcie na UPy.




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 gru 2014, 22:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Powiedz mi jak można mieć tyle szczęścia ,że kawałek elektrody przy tak wysokich obrotach wyleciał ci przez okno wydechowe ?




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 gru 2014, 23:37 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
maciej jest to wielkie szczęście po krótce opisze ci sytuację:Wraz z kumplami (Coliber,2x Romet rr benzer aston 80 benzer gsr80) pojechaliśmy na mecz ok 15km od naszej miejscowości z racji że byłą to długa prosta na opuszczonej drodze z całej pety wyprzedziłem ich i już rozkręcony na maxa na 6tce słyszę że silnik wyje niemiłosiernie daję w palnik dalej,nagle lekko moto "burkneło" wtedy przestraszony opuściłem gazu na ok 10s i potem znowu full i po chwili usłyszałem strzał z wydechu i moto zaczeło zwalniać tak jakbym wyłączył kluczyk ze stacyjki ale zszedzł z wysokich obrotów i jechał "przed rezo" miał gdzieś około 7k obr/min (wtedy seryjne am6 łapie rezo) i tak już się dotoczyłem 2km do stadionu cały czas myśląc że przytarłem moto no ale nic zajechałem,zgasiłem silnik było czuć z daleka że był niemiłosiernie gorący ale nic spróbowałem go odpalić,nie zapalił nawet na pych no to myślę dupa wrócę po meczu jak wystygnie,po meczu próbowałem odpalić na rozrusznik potem na pych po popchaniu około 30m załapał z wielkim trudem i zadymił ogromnie na niebiesko no ale nic ruszyłem znowu i nie wkręcał się znowu w rezo ale dotoczyłem się do domu.Następnego dnia rozbieram świecę patrzę elektrody nie ma a przy odkręcaniu zewnętrzna "porcelanowa obudowa" świecy pękła na pół była to świeca NKG B7ES no nic kupiłem nową NGK BR9ES odpaliłem moto i chodził pięknie tak jak przed tym wypadkiem-po prostu stara świeca była strasznie zmęczona i w tym zdarzeniu miałem ogromne szcęście :D.Do tej pory trzymam tą świecę w garażu mogę dać nawet zdjęcia.




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2014, 19:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Mega dziwne ,że jeszcze jakoś jechał ;D Szczęście to miałeś prze ogromne. Tylko czemu się tak zagrzał ? :D




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2014, 19:44 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
Nie wiem czego tak się zgrzał,może dlatego że przez prawie 15km cały czas była maneta na full oraz pewnie swoje dorzuciło to że miał gaźnik 12mm Dell obecnie będe wkładał 17,5mm Tec Eco-jak myślisz czy poprawi mi on osiągi i przyśpieszenie ? głównie zakładam go z tego powodu ale także z takiego że silnik bardziej się grzał na 12 a na 17,5 już tak nie będzie :).




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2014, 22:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Na 17,5 będzie się dosyć znacznie szybciej wkręcał na obroty na przyśpieszenie trochę się poprawi. Ze względu na to ,że chcesz ekonomie to bym dał dellorto 14 i dodatkowo 14 jest tańsze w zakupie




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2014, 23:09 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
Niestety już za późno zakupiłem Teca 17,5 ale myślę że spokojnie zamknę się w 4L średnio powinno wyjść 3,5 na starej 12 miałem spalanie nawet do 4L ponieważ ktoś mądry postanowił wsadzić dyszę 120 ! ilość paliwa była tak duże że gardziel gaźnika nie mogła tego przepuścić i wracało przez filtr :/. Już jutro przybędzie miała paczka z gratami,m.in. dysze 65,70,75 (z gaźnikiem dostałem 93 zdecydowanie za duża) i wiele innych ! :)




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2014, 13:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Japie*dole dysza 120 ? 100 by było w zupełności dosyć




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2014, 13:42 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
Pewnie poprzedni właściciel myślał że jak da większą dyszę to będzie miał więcej mocy :roll: w sumie nie dziwię się kupiłem moto od gościa co wgl nic nie ogarniał,do skrzyni lał zwykły olej do samochodów 10w40 a do silnika orlen 2t,sam olej orlen nie jest zły pod warunkiem że mamy wyregulowany dozwnik a u mnie podawał mieszankę w przybliżeniu 1;40 :/ także pozdro xD




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy