Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 gru 2014, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2014, 1:02
Posty: 32
Lokalizacja: Dublin
Pojazd: Suzuki Katana R
Witam wszystkich użytkowników ;) Jestem tu nowy a to jest mój pierwszy temat.

Chodzi o to,że zostałem posiadaczem Suzuki Katany R na Ditech'u z 2007 r. I od razu chciałbym ją przerobić na mocniejszą,a mam małą wiedzę na ten temat ,więc zwracam się do Was o pomoc.

Poszperałem po forum i jak narazie wpadłem na takie zmiany :

*wydech Yasuni R
*sprzęgło Malossi Fly clutch
*wariator albo malossi mutivar albo Polini speed control
* pasek napędu malossi special albo Kevlar
* moduł S6

Wiadome,że w planach jest 70cc, tylko najpierw chce odblokować w pełni a potem już full tuning. A na koniec optyka ;).

Jakieś rady i propozycje,chciałbym żeby katana miała przyzwoity v-max kolo 100-120 ze sporym przyspieszeniem ;) .


Pozdrawiam Yuki !




_________________

Moja KatSuczka !) Zapraszam ;D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 gru 2014, 14:45 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Pierwsze co zrób to zmień gownianego ditecha na gaźnik :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2014, 16:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2014, 1:02
Posty: 32
Lokalizacja: Dublin
Pojazd: Suzuki Katana R
Taki też mam plan ale to w miedzy czasie,bo na wyspie cieżko z częściami i z PL będę wysyłał ;) juz wydech i moduł zarezerwowany ...wkładał bym w styczniu... ile koszt takiej przeróbki ? Bo z malossi widziałem konwersję ale za 9 stówek ;D wiec się przestraszyłem trochę.




_________________

Moja KatSuczka !) Zapraszam ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2014, 18:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Wydech moze zostac, jak nie znajdziesz R-ki to bierz Pro Replice, wariator z tych dwoch bralbym Polini, jakos bardziej przekonuje mnie ta marka, tym bardziej ze ostatnio nowy multivar nie wyszedl najlepszy.Osobiscie od siebie z wariatorow proponowalbym Top Racing NG/Stage6 Sport Pro.Sprzeglo jezeli masz jeszcze w bardzo dobrym stanie zostawilbym, a pokusil sie o zakup gaznika 17.5mm. Nie przeplacam bym paska, jezeli moge miec bdb jakosci i nie zawodny firmy DAYCO za 50zl :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2014, 19:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2014, 1:02
Posty: 32
Lokalizacja: Dublin
Pojazd: Suzuki Katana R
Gaźnik to jak konwersję będę robił ... sprzęgło chyba seria i trochę ma przejechane,wiec sądzę że będzie do wymiany... albo jak najtańszym kosztem zrobić żeby kat kręciła do 80-85 i szła na koło ;p a co do wydechu , zobaczymy mam nadzieje ze będzie er-ka xD...




_________________

Moja KatSuczka !) Zapraszam ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2014, 22:46 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Witaj


Masz troszkę utrudnione zadanie zważając na wersję na wtrysku. W zależności czego oczekujesz od pojazdu musisz takie kroki podjąć. Jeśli chcesz zostać przy seryjnym cylindrze ,czyli 49 cm3 to na pewno musisz zasięgnąć po odpowiedni wariator ,oraz dedykowany do tego wydech. Jeśli natomiast chciałbyś się pobawić w coś bardziej zaawansowano ,klasa sport, racing ,czy high end to musisz pomyśleć o innej alternatywie. Są właściwie dwie :

- zmiana układu wtryskowego na gaźnik
- zakup zestawu pod wtrysk

Do DiTecha są dostępne na rynku dwa zestawy 70cc:
- Malossi, w zestawie z nowym sportowym ECU (komputer) - wg mnie lepsze
- Polini, w zestawie ze sportowym regulatorem ciśnienia paliwa (bowlini)

Bez tego ECU albo bowlini wymiana cylindra na 70cc niewiele pomoże, bo w żaden sposób nie jesteś w stanie wyregulować (zwiększyć) dawki paliwa


Podsumowując możesz wymienić wydech i wariator następnie to dobrze wyregulować ,lub przerobić na gaźnik. Według mnie te dwie opcje są najbardziej opłacalne jeśli chodzi o tuning. W przypadku gaźnika zrobisz każdą klasę tuningu ,wyregulujesz mieszankę paliwową ,w przypadku wtrysku nie zrobisz niestety nic...




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2014, 18:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2014, 1:02
Posty: 32
Lokalizacja: Dublin
Pojazd: Suzuki Katana R
Mate , dziękuję Ci za odpowiedź i oczywiście przybliżając sprawę, w planach jest zamiana wtrysku na gaźnik tylko pytanie czy dam radę sam to ogarnąć plus jakie części były by potrzebne... raczej nie zostanę przy seryjnej 50ccm ... a wydech ocYwiscie yasuni r o ile bedIe dostępny za 10 dni się dowiem ...dużych wymagań nie mam , prędkość tak do 120 to jest max co będzie potrzebne no i tak żeby miał bardzo dobre przyspieszenie; ) i szybko wkręcił się na obroty ;) jakieś sugestie może jakieś tańsze części a dające porównywalne osiągi ?


EDIT: Panowie, mam mały problem ,mianowicie gdy odkrecałem pokrywę sprzęgła i wariatora, wyjąłem rurę z gąbką na końcu , wydaje się ,że to chłodzenie wariatora , ale nie jestem pewien . Ktoś wie gdzie to dokładnie szło ? Albo czy to jest jakoś bardzo ważne ?




_________________

Moja KatSuczka !) Zapraszam ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2014, 17:50 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Myślę ,że ten poradnik może Ci się przydać : ditech-gaznik-poradnik-co-i-jak-t352235.html

Osobiście jak wspomniałem uważam ,że lepszą opcją jest zmiana wtrysku na gaźnik. Raz ,że taniej ,dwa mamy nieograniczone pole rozbudowy jednostki ,po trzy prosta regulacja i naprawa.

Jeśli dasz radę załącz zdjęcie tej części ,bo niestety nie kojarzę z opisu co to może być.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 gru 2014, 23:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2014, 1:02
Posty: 32
Lokalizacja: Dublin
Pojazd: Suzuki Katana R
Mate zdjęcie postaram się zrobić dzisiaj to wrzucę ;)) ... a co do gaźnika to tak zrobię ale już pod sam koniec najpierw chce wymienić wydech na yasuni r i moduł na S6 ... potem będę myślał nad przełożeniami malossi/ polini chyba ,że polecasz coś tańszego w podobnej jakości i podobnymi osiągami... no i zostanie sprzęgło +wariator z zestawem rolek do regulacji ... jakieś propozycje ??


EDIT: zastanawiam się nad sprzęgłem Tec Evo Racing ,ktoś miał ? Jak się sprawuje ? Czy brać coś z półek polini /malossi ?




_________________

Moja KatSuczka !) Zapraszam ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 gru 2014, 9:03 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tec Evo Racing jak najbardziej polecam bo mialem, dobra jakość wykonania, trzymalo sie u mnie bardzo dobrze, po 5k km bylo bardzo malo zużyte.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 gru 2014, 11:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2014, 1:02
Posty: 32
Lokalizacja: Dublin
Pojazd: Suzuki Katana R
To bardzo fajnie ;) może do końca roku zakupie :D ... a jaki moduł do katany 07 ditech byście polecali ? BTW: dzisiaj prawdopodobnie będzie wydeszek Yasuni R ! Jakieś opinie wariatora polini speed control ?




_________________

Moja KatSuczka !) Zapraszam ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 gru 2014, 19:22 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Wariator bardzo dobry. Widziałem jego wykonanie na żywo ; ) Polecam jak najbardziej. Nie trzeba także wspominać ,że Polini to lider jeśli chodzi o części.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 gru 2014, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2014, 1:02
Posty: 32
Lokalizacja: Dublin
Pojazd: Suzuki Katana R
Mate57 to bardzo się cieszę :) na luty pewnie poleci zamówienie na ten wariator :D , szkoda że teraz kasy nie mam bo bym się na rabacik załapał :D

EDIT Mate , tutaj fotka tej rurki co mówiłem ,że wyjąłem i nie wiem skąd :D

Obrazek




_________________

Moja KatSuczka !) Zapraszam ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy