Dzisiaj jest 22 lut 2025, 18:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 gru 2014, 21:12 
*

Rejestracja: 04 sie 2014, 19:58
Posty: 10
Pojazd: Gilera stalker
Witam mam okazje kupić cylinder DR EVO 70 za małe pieniądze. Nie dam rady zobaczyć go na żywo. Chciałbym się dowiedzieć gdy bym chciał zrobić szlifa to tłok musi mieć takie dziury jak oryginalny ? Za co one odpowiadają ?
Proszę pomoc :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 gru 2014, 16:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Te " dziury " polepszają przepływ mieszanki :P




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2014, 19:32 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Jeżeli ma to dobrze pracować sugeruję oryginalny tłok DR - zobacz na www.shop.mieloch.pl




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy