Dzisiaj jest 24 lis 2024, 21:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sty 2015, 19:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
Witam mam problem od dłuższego czasu gdy zamontowałem gaźnik tec pro 19 mm nie moge długo jechać na całej manetce bo po chwili silnik robi buuu i musze mu ująć z gazu na zero poczekac chwile i znowu moge mu gnieść macie jakieś rady jak temu zapobiec . Patrzyłem na kanalik paliwowy i nie jest zatkany kranik czysty podciśnienie dział , ostatnio rozwierciłem mu trochę dolot od paliwa i cos sie tam poprawiło ale nadal nie nadąża sie napełniać :/ a to jest troche denerwujące




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 sty 2015, 19:23 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
ustaw pływak aby napełniał większą część komory podginając delikatnie blaszkę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2015, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
robiłem tak ale strasznie sączyło się paliwo wkoło dekielka i nic to nie dało :/ a i jak mam np juz rezerwę to ten objaw jest jeszcze bardziej uciążliwy bo po paru metrach jazdy na pelnym gazie robi buu a jak mam pełny bak to da sie dłużej jechać na pełnej manetce




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2015, 21:08 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
a filtr paliwa?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2015, 22:18 
*

Rejestracja: 12 sty 2015, 14:04
Posty: 2
Pojazd: Yamaha Axis i Malaguti f12
Dokladnie :-) Ja tez zabral sie za filtr paliwa;) Mialem taka sytuacje i dopiero gdy wyczyscilem wszystko razem ze zbiornikiem paliwa,wszstko sie poprawlilo i jezdzi idealnie juz ponad pol roku :-) Ale to roznica gazników,wiec nie dam gwarancji ze u Ciebie zadziala...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sty 2015, 14:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
ja filtra nie mam tylko ten w kraniku co jest ale już go czyściłem wraz z kranikiem wczoraj czyścilem gaźnik i jak jest on bez iglicy tej co zamyka paliwo to jak dmuchne w przewód od paliwa to powietrze łatwo ucieka a jak załoze pływak i iglice to powietrze idzie już duzo ciężej :/




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sty 2015, 19:56 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Załóż koniecznie filtr paliwa. Czasami się może wydawać ,że jest on zbędny nie mniej jednak pełni od bardzo ważną rolę. Czasami się może zdarzyć ,że przez brak filtra może się coś dostać do gaźnika a tam? Jak wiadomo jest zaworek iglicowy ,oraz dysze. Elementy które muszą pracować w jak największej czystości. Brak paliwa w gaźniku może wskazywać na niesprawny kranik podciśnieniowy ,usterkę ze strony pływaka lub zaworu iglicowego. Czasami też może mieć na to wpływ nieszczelność np. w przewodzie podciśnieniowym.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2015, 0:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Dokladnie tak, ja mialem niewidoczne pekjniecie na podcisnieniu przy samym kraniku i tekie wlasnie byly objawy.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2015, 15:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
a u mnie wszystko jest ok tylko ten gaźnik za wolno sie napelnia bo np paliwo z weżyka leci dosyć mocno i szybko czyli to bedzie wina gaźnika moze powiększyć mu otwór od str iglicy




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2015, 15:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Rozwiercanie otworu przy zaworku iglicowym nie wiem czy to dobry pomysl, zebys nie przesadzil. Wezyk paliwa jaki masz 6mm? Swoja droga podgiecie blaszki nie powinno powodowac saczenia sie paliwa z komory, tylko jej szybsze napelnianie.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2015, 18:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
weżyk mam 6mm . Ostatnio z nudów zrobiłem z gaźnikiem i juz sie nie saczy paliwo wiec jak będe miał czas to podegne pływaki do góry tylko ile ?




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2015, 19:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Zobacz w ktorym miejscu plywak zamyka zaworek U mnie w nowym phbg21 zamykal w polowie wysokosci komory. Musisz wygiac tak zeby zamknol w koncowej fazie, w miejscu gdzie plywak juz nie moze sie dalej podniesc, tylko z wyczuciem. Dasz sobie rade.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2015, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
spokojnie nie takie rzeczy sie robiło :) to jak bede miał czas to spróbuje z tym tak zrobić , i to ma być tak ze jak wyjme ten gazior i odkrece dekielek to paliwa ma być w nim tak z 2mm od szczytu coś takiego jak ustawiało sie w starych moto ?




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2015, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Ja zdejmowalem dekielek, palcem podnosisz plywak i widzisz w ktorym momenccie zaworek zamyka doplyw paliwa. Podginasz tyle zeby zamykal jak najpozniej.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 12:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
aha rozumiem :)




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2015, 14:28 
*

Rejestracja: 21 sty 2015, 21:25
Posty: 19
Pojazd: cpi
mialem tak jak ty, zmien filterek paliwa i bedzie ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2015, 18:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
nie mam filterka tylko ten w baku i już go zmieniałem i nic to nie dało




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy