Dzisiaj jest 22 lut 2025, 10:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sty 2015, 10:21 
*

Rejestracja: 29 wrz 2014, 17:17
Posty: 9
Pojazd: Malaguti F12 LC
Jak w temacie chciałbym zapytać czy przy gaźniku 24, mogę docierać cylinder s6 mk2 na seryjnym wydechu dopóki nie kupię nowego, i czy nie bedIe to niezdrowe dla tego cylka?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 sty 2015, 14:55 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Zarżniesz cyla.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2015, 15:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
a co ma tłumik do docierania ? :?:




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2015, 15:22 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
To że przy odpowiednim tłumiku spaliny będą szybciej wylatywały w związku z czym cylek się nie dusi i normalnie chodzi, a na seryjnym będzie dusił i nie będzie kręcił odpowiednich obrotów. Nie rozumiem sensu kupowania takiego cylka jak ma się seryjny wydech..




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2015, 16:28 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
dokładnie, chociaż next-r żeby to był




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2015, 16:40 
*

Rejestracja: 29 wrz 2014, 17:17
Posty: 9
Pojazd: Malaguti F12 LC
Komor pisze:
To że przy odpowiednim tłumiku spaliny będą szybciej wylatywały w związku z czym cylek się nie dusi i normalnie chodzi, a na seryjnym będzie dusił i nie będzie kręcił odpowiednich obrotów. Nie rozumiem sensu kupowania takiego cylka jak ma się seryjny wydech..

Tłumnik kupuje za tydzień :) i nie wiem czy mogę się przejechać, odpalić czy nie :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2015, 17:03 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
To poczekaj ten tydzien :)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy