Dzisiaj jest 04 gru 2024, 17:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sty 2015, 11:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
Składałem silnik i wał jest nie na srodku jest przesuniety bardziej w strone wariatora ( na obrazku w prwo ) na zdjeciu słabo widac nie jest az tak mocno no ale jest taki problem ze karter nie wszedł do końca w łozysko robić z tym coś czy nie ?? wał nie szoruje https://onedrive.live.com/redir?resid=1 ... hoto%2cjpg




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 sty 2015, 12:10 
*

Rejestracja: 10 sty 2015, 18:02
Posty: 61
Pojazd: peugeot
No na zdjęciu tego tak nie widać,Ale co nie możesz założyć cylindra? Jeżeli całe łożysko nie weszło to na nowo to zrób bo musi całe wejść.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 12:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
Cyla nie wkladaem jeszcze no ale nie rowno




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 12:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Młoteczek gumowy i postukaj lekko z obu stron wału.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 12:40 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:13
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nakręć nakrętkę na gwint i lekko gumowym młoteczkiem dobijaj , a jak nie masz gumowego młotka to drewienko i zwykły młotek. Tylko z wyczuciem. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 12:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
Tak pewnie nie pójdzie bo to karter maly nie naszedl na lozysko nagrzeje karter i dobije może być?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 12:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Dokręć kartery śrubami i odpręż wał młotkiem jak koledzy napisali. Wał ma się obracać swobodnie nawet kilka razy jak nim zakręcisz.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 12:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
Nie bede uderzać w wal mlotkiem wy wkladacie te swoje waly udrzacie mlotkiem a nie wiecie ze one są rozcentrowane wal ustawia się na 0,03-0,05 uderzenia mlotkiem i wal juz inaczej będzie pracować




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 13:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
Ja do centrowania używam wciągacza ,odprężyć wał to znaczy stuknąć delikatnie z każdej strony gumowym młotkiem i po sprawie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 14:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
chodziło mi o wycentorowanie wału czujnikiem zegarowym.Co ty wiesz co ja potrafie !?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 15:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
widać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 18:40 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak przedmówca napisał, wciągacz wału potrzebny i się ustawi dobrze. Żadne stukanie w wał czy koło wału nie jest wskazane.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2015, 11:15 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
ściągnij mały karter kup zamrażacz w sprayu karter porządnie nagrzej na palniku jakimś i wejdzie jak w masełko [łożysko pomaruj jeszcze olejem do mieszanki] skrec szybko 2 śrubkami i gumowym młotkiem uderz jeszcze w kartery w okolicach łożysk wystąpią drgania i osadzi sie prawidłowo :lol: skrec wszytko nastepnie wszystkimi srubami dociagnij i znów postukaj w kartrery delikatnie po tym zabiegu nie powino być naprężeń[jeżeli tamto łożysko osadziłeś prawidłowo] i następnie sprawdź jak sie obraca wal powinien reagować na ruch od najmniejszego dotchniecia paluszkiem [oczywiscie bez uszczelniaczy jeszcze]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2015, 10:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
Dobra działa juz chodzi elegancko




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2015, 23:11 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
i co zrobiles??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy