Dzisiaj jest 20 lip 2025, 9:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sty 2015, 19:05 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Witam. Mam problem z gaźnikiem 21mm. Mianowicie gdy go zalozyłem pierwszy raz to ładnie chodził na wolnych ale zaraz po dodaniu gazu gasł ( buu..) regulacja dyszami nie dawała efektów. Po ustawieniu pływaka tak ze w komorze jest sporo więcej paliwa problem częściowo ustąpił, wkreci sie na obroty i tak po pełnej manetce przez ok 5 sekund , objaw taki sam jak przed ustawieniem pływaka. Więcej juz nie mogę ustawić bo by sie przelewał. Na pewno zwiększenie paliwa w komorze dało sporą poprawe, da sie kawałek przejechać, ale problem i tak nadal występuje wiec co robić?

China 70
Stożek gąbka
Gaźnik 21 china
Laser x pro

Jaką proponujecie założyć dysze 85, 90 , 95?
Oraz jak myślicie co jest rozwiązaniem problemu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 sty 2015, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
sprawdz czy kanał od dolotu paliwa jest do koca dowiercony bo moze być źle dowiercony i za wolno sie napełnia




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2015, 21:42 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Sprawdze to , i tak już delikatne rozwiercilem kanał, który zamyka zaworek iglicowy, aby zwiększyć przepływ, no i moment zamykania dopływu był trochę później. Najgorsze jest to ze w tych gaznikach dolot paliwa nie jest przelotowy tylko taki zygzak( zakładasz wężyk na tego cycka , kanał Idzie kawałek w dół , skręca i potem znów w dół , juz do komory gaźnika, i może być tak że tam siedzi problem, ale ogarne jeszcze co sie da i zobaczymy.

Jaka dysza będzie odpowiednia do 70cc i stożka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2015, 21:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
w tym co ja mam też tak jest a jak miałem tec eco 17,5mm to kanalik był prosto w dól




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sty 2015, 21:18 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Tylko ze przepływ może być kiepski tam w tym przejściu gdzie sie nie dostane.

Co jeszcze może być powodem braku paliwa po kilku sekundach otwarcia przepustnicy na full?
Chociaż no w sumie nie mogę zagwarantować że to brak paliwa bo wystarczy ze wtedy gdy już słychać ze schodzi z obrotów pomimo manetki na full odpuszcze i będzie sobie ładnie chodził na wolnych, nie ma szans żeby zgasł.

-- 21 sty 2015, 22:16 --

Zalozyłem dysze 95, iglica na 2 ząbek od góry , przeleciałem wiertłem tego cycka co sie zakłada wężyk od paliwa i cos tam poszło bo w pewmym momencie był delikatny opór a potem juz normalnie. Odpalam i zdaje się ze jest dobrze bo przez 10sekund wył na pełnej manetce i paliwa mu nie brakło, reszta okaże się w jeździe, zresztą wywnioskowalem po moich pracach ze gaznikowi chodziło o 3 rzeczy:
- zbyt mały przekrój kanału dopływu do komory plywakowej
- zbyt mały przekrój dopływu do gaźnika
- zbyt niski poziom paliwa w komorze

Zacząłem od tego ze skuter chodził na wolnych na każdej dyszy a po dodaniu gasł, potem po podniesieniu poziomu paliwa w gaźniku wkręcał sie na obroty a!e po chwili brakowało mu paliwa i na końcu po delikatnym powiększeniu obu kanałów dopływu paliwa do gaźnika i do samej komory dobrze wchodzi na obroty i po dłuższej chwili kręcenia max obrotów paliwa mu nie brakuje.

-- 21 sty 2015, 22:18 --

Zalozyłem dysze 95, iglica na 2 ząbek od góry , przeleciałem wiertłem tego cycka co sie zakłada wężyk od paliwa i cos tam poszło bo w pewmym momencie był delikatny opór a potem juz normalnie. Odpalam i zdaje się ze jest dobrze bo przez 10sekund wył na pełnej manetce i paliwa mu nie brakło, reszta okaże się w jeździe, zresztą wywnioskowalem po moich pracach ze gaznikowi chodziło o 3 rzeczy:
- zbyt mały przekrój kanału dopływu do komory plywakowej
- zbyt mały przekrój dopływu do gaźnika
- zbyt niski poziom paliwa w komorze

Zacząłem od tego ze skuter chodził na wolnych na każdej dyszy a po dodaniu gasł, potem po podniesieniu poziomu paliwa w gaźniku wkręcał sie na obroty a!e po chwili brakowało mu paliwa i na końcu po delikatnym powiększeniu obu kanałów dopływu paliwa do gaźnika i do samej komory dobrze wchodzi na obroty i po dłuższej chwili kręcenia max obrotów paliwa mu nie brakuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sty 2015, 21:36 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
no to ładnie, kilka przeróbek i 100zł zaoszczędzone :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sty 2015, 21:45 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
;) oby tak było. Ogólnie gaźnik z zewnątrz jakością nie powala ale wewnątrz jest całkiem okej. Zaplaciłem za niego 58+ wysyłka firmy WM motor , oczywiście nówka.


Ps. Czy po portingu kraterów dysza powinna być większa? Bo jak tak czytam to do 70cc i 21mm kładą dysze 80-90 , a u mnie na 95 dobrze pracuje , tylko ze kratery po portingu no i do gaźnika stożek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sty 2015, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Jak już to robi się flow karterów a nie porting :D




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sty 2015, 23:02 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Chyba jednak porting bo była to obróbka oraz szlifowanie elementu aż będzie sie zgadzał z uszczelką i cylindrem, tak aby przejście kanałów było bez schodek. Głów jest to wygładzanie, obróbka końcowa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 2:19 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
lukasz_98 pisze:
Chyba jednak porting bo była to obróbka oraz szlifowanie elementu aż będzie sie zgadzał z uszczelką i cylindrem, tak aby przejście kanałów było bez schodek. Głów jest to wygładzanie, obróbka końcowa.

Porting jest cylka, a karterów flow.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy