Dzisiaj jest 22 lut 2025, 10:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sty 2015, 21:00 
*

Rejestracja: 28 wrz 2014, 12:01
Posty: 40
Pojazd: Malaguti f10

Ostrzeżenia: 1
Witam, chciałbym się was zapytać czy cylinder chiński 80cc bedzie dobry dla części na poziomie midrace? Mianowicie:
- Wał korbowy Tec Racing 10mm
- Moduł CDI z cewką zapłonową RMS
- Filtr powietrza Malossi E5 Box 30°, chrom, 38mm
- Wariator Kit Stage6 R/T Oversize
- Zawór membranowy Tec Sport
- Sprzęgło stage6 sport pro
- Gaźnik dellorto 21mm
Zdecydowałem się na chiński ponieważ nie mam już pieniędzy na kupno lepszego cylindra :) Czy może lepiej zrobić szlif seryjnego cylindra 50cc od Malaguti f10? Silnik minarelli horizontal AC. Z góry dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 sty 2015, 11:54 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Będzie jakos to chodzilo ale w przyszlosci zainwestuj w cos lepszego :) A wydech jaki masz?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy