Dzisiaj jest 22 lut 2025, 22:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sty 2015, 21:13 
***

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:24
Posty: 522
Lokalizacja: Wólka Strobowska/skc
Pojazd: Simson s51 i Yamaha Rex
Witam mam zamiar zmienić swój cylinder lecz nie wiem na jakiego. Proszę mi tu nie pisać że weź 70 bo lepsza, zależy mi na tym aby skuter był seryjny, do wyboru mam takie:
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mot ... 3208.bhtml
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 1592.bhtml
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-tec ... 9019.bhtml
Który był by najlepszy do mojego skutera (Yamaha Rex)?




_________________

Zapraszam --------> baotian-by-stunter-t375756.html

NOWY W GARAŻU peugeot-vivacity-by-stunter-t393689.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 sty 2015, 21:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-airsal-sport-50cc-bez-glowicy,pZ001592.bhtml




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 21:53 
***

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:24
Posty: 522
Lokalizacja: Wólka Strobowska/skc
Pojazd: Simson s51 i Yamaha Rex
Dzięki wielki, możne się ktoś jeszcze wypowiedzieć?




_________________

Zapraszam --------> baotian-by-stunter-t375756.html

NOWY W GARAŻU peugeot-vivacity-by-stunter-t393689.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 22:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 1592.bhtml

Mam ten cylinder. Słyszałem dużo negatywnych opinii o nim. Lecz żadna się nie sprawdziła.
Jeśli chodzi o żywotność to stoi na bardzo wysokim poziomie. Latam na power 1 racing. Nie latam na cały czas full manetce. Po 2K km robiłem przegląd silnika. Cylinder wyglądał jak nówka, nawet ślady honowania były. Tłok bez rys, pierścienie również ładnie się dotarły. Więc żywotność jest super za cylinder za takie pieniądze.
Co do osiągów to nie jest tak super. Regulacje były. A po dotarciu v max z 75 spadł do 65-70. Okazało się po przeczytaniu masy stron że ten cylinder jest strojony na niskie obroty. Po kupieniu wydechu laser x pro. V- max wzrósł do 75 a przyśpieszenie się cholernie zwiększyło.
Podsumowując jeśli stawiasz na żywotność lub na jazdę miejską polecam Ci go. Jeśli chcesz mocy to polecam Ci szlif + porting oryginalnego cyla + tłok vertex.

Lecz jeśli kupujesz ten cylek zaopatrz się w łożysko korbowodu posrebrzane. Ponieważ ja miałem zamiennik i się rozsypało. Tłok i pierścienie padły. A cylek trochę się zarysował. Lecz po kupnie chińskiego kitu skuter nadal ma pełną moc, nie odczuwam spadku.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 23:46 
***

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:24
Posty: 522
Lokalizacja: Wólka Strobowska/skc
Pojazd: Simson s51 i Yamaha Rex
A jak go docierałeś?




_________________

Zapraszam --------> baotian-by-stunter-t375756.html

NOWY W GARAŻU peugeot-vivacity-by-stunter-t393689.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 23:55 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Tego się nie dociera xd chcesz docierać aluminiowy cylinder :D ? złożysz to odpal go postaw na nóżki centralne i niech chodzi 3x30 min przerwa tak co 5-10 min i latasz ;33 ;)




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 2:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
mucia98 pisze:
Tego się nie dociera xd chcesz docierać aluminiowy cylinder :D ? złożysz to odpal go postaw na nóżki centralne i niech chodzi 3x30 min przerwa tak co 5-10 min i latasz ;33 ;)

Dociera się, krócej niż zeliwo ale się dociera... Co mu da ze na podnozkach postawi i będzie chodził na niskich obrotach ciągle? Będzie chodził bez obciążenia, będzie chodził ciągle na jednych obrotach czyli prawidłowo się nie dotrze.
Alu się dociera tak do 300 km.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 2:25 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Komor pisze:
mucia98 pisze:
Tego się nie dociera xd chcesz docierać aluminiowy cylinder :D ? złożysz to odpal go postaw na nóżki centralne i niech chodzi 3x30 min przerwa tak co 5-10 min i latasz ;33 ;)

Dociera się, krócej niż zeliwo ale się dociera... Co mu da ze na podnozkach postawi i będzie chodził na niskich obrotach ciągle? Będzie chodził bez obciążenia, będzie chodził ciągle na jednych obrotach czyli prawidłowo się nie dotrze.
Alu się dociera tak do 300 km.

Dokładnie ... A Ty,mucia98 powtarzasz coś co zobaczyłeś w innym temacie,chociaż nie masz o tym pojęcia ...




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 11:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
x2 kto widział zeby docierac silnik bez gazu na postawionych nóżkach




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 13:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Pozdrawiam wszystkich ktorzy docierają alu :?




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 20:25 
***

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:24
Posty: 522
Lokalizacja: Wólka Strobowska/skc
Pojazd: Simson s51 i Yamaha Rex
Z tego co wiem z doświadczenia każdy cylinder się dociera, jeden krócej drugi dłużej ale się dociera. Dzięki wszystkim za rady zdecydowałem się na tego http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 1592.bhtml i mam nadzieje że mi pochodzi. Teraz z braku kasy miałem założony cylinder china power, radził sobie dobrze ale przy trasach jakie robiłem nie wytrzymał(na tydzień ok 300km) i się zatarł. Jeszcze raz dzięki, temat można zamknąć.




_________________

Zapraszam --------> baotian-by-stunter-t375756.html

NOWY W GARAŻU peugeot-vivacity-by-stunter-t393689.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2015, 16:33 
*

Rejestracja: 27 lut 2014, 10:16
Posty: 38
Pojazd:
Xxx


Ostatnio zmieniony 03 paź 2017, 22:11 przez Biko339, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2015, 16:41 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Biko339 pisze:
Żeby nie zakładać nowego tematu, to jaki cyl 70 polecacie do mojego setupu? Myślałem nad Malossi Sport 70, Dr Evo 70 albo może coś aluminiowego jak Tec Alu Race 70? Co sądzicie o tym ostatnim? zależy mi na żywotności i dość niskim spalaniu (żeby w 5l się zamknąć). Cena to okolice 500zł

Dr.Evo 70 :) Bardzo dobry cylek :wink:




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2015, 17:19 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak jak kolega wyżej albo jeszcze Top Performances Trophy.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2015, 17:22 
*

Rejestracja: 26 sty 2015, 15:08
Posty: 4
Pojazd: e34 m52b25
Ja tam jak się bawiłem skuterkami to nigdy żadnego cylka nie docierałem miałem racinga złożonego na 19km na stage6 racing generacji nr 2 z zapłonem mvt wydechem yasuni c21 od razu opór na tłoki ja na tym cylku zrobiłem z 5 tyś km po 4tyś km co prawda wrzuciłem nowy pierścień. Ale on ode mnie też bardzo po dupie nie dostawał. Co do 50cc odpuścił bym sobie aluminium 1. Trzeba będzie regulować gaźnik wzrośnie moc no to i rolki sprężyny itd. Każdy mądry napisze "załóż to i to" a nie mieli styczności z większością rzeczy o których piszą ja zawsze napęd ustawiałem tak lekkie rolki i docisk seria kręciło jak "po...." ale miało przyspieszenie i v-max. z 50cc został bym przy jakimś dobrze wykonanym żeliwie które bd miało parę km więcej. A teraz temat malossi vs Dr evo. hmmm za moich czasów to jeszcze hebo istniało xd :D Malossi miałem sam więc nawet wytrzymałe :D kiedyś kupiłem pierścienie ale nie wiedząc czemu nie chciało wejść zeszlifowałem je boshem delikatnie i uwaga to jeździło więc jak dla mnie cylek nie do "za..." ale uważam że jest jeszcze jedna godna firma top perfomance ev motoforce. Jeśli chcesz mieć żeliwną 70cc nie inwestował bym w niego bo znając życie za jakiś czas wsadzisz mocniejszą 70cc. ja zmieniałem cały set praktycznie co roku. "w wakacje" żeby się nie nudzić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2015, 18:58 
*

Rejestracja: 27 lut 2014, 10:16
Posty: 38
Pojazd:
Xxx


Ostatnio zmieniony 03 paź 2017, 22:12 przez Biko339, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2015, 19:13 
***

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:24
Posty: 522
Lokalizacja: Wólka Strobowska/skc
Pojazd: Simson s51 i Yamaha Rex
Zęby rozwiać wątpliwości mój setup to jak narazie sprężyna czerwona wm, sprężynki czerwone wm, rolki 7g i gaźnik 12mm mikuni ( seryjnie u mnie był 10mm)




_________________

Zapraszam --------> baotian-by-stunter-t375756.html

NOWY W GARAŻU peugeot-vivacity-by-stunter-t393689.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2015, 8:23 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Na alu ciężko Ci będzie dojechać 10k km bo obecnie nie ma dobrej jakości sportów 70 Alu. Na żeliwie tez spokojnie uzyskasz 5l spalania. Malossi tak jak napisałeś obecnie robi kiepskie teraz jedynie warto się interesować DR Evo lub Top Performances Trophy. Jak dobrze dotrzesz to spokojnie ponad 10k km śmigniesz. Cylkami Tec nie ma co sobie głowy zawracać.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2015, 11:15 
*

Rejestracja: 27 lut 2014, 10:16
Posty: 38
Pojazd:
Xxx


Ostatnio zmieniony 03 paź 2017, 22:12 przez Biko339, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2015, 17:07 
*

Rejestracja: 26 sty 2015, 15:08
Posty: 4
Pojazd: e34 m52b25
Jeśli chcesz coś dobrego do dotrzyj do wyrobów atheny nie wiem czy robią jeszcze ale całe 3 lata temu mieli cylindry produkowali dla stage6 i np ich odpowiednik streetrace tylkoo bez blendu s6 kosztował 320zł zamiast czterystu paru ... a box identyko tak miałem to ... ale teraz tego nie widzę nigdzie Panowie z cylindrami jest tak kupcie tec 70 najwyżej podnieście okno wydechowe mini szlifierką + polerka głowicy i kupcie tłoka dobrej firmy... tak naprawdę na twardość tylko ma znaczenie tłok który w nim pracuje. Problematyczna sprawa ale owocna taka zabawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy