Dzisiaj jest 06 maja 2025, 17:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sty 2015, 22:26 
*

Rejestracja: 23 gru 2013, 18:49
Posty: 98
Lokalizacja: Jadowniki
Pojazd: Yamaha Jog R
Witam mam skuter Yamahe Jog z 2005r wszystko jest w niej seria oprócz napedu problem polega na tym ze na wolnych obrotach oraz jak sie dodaje gazu czuc duze drgania
Co to moze byc ??
Teraz siedzi w niej taki setup:

Wariator Malossi multivar

Dzwon- S6 WinColler

Sprzęgło Stage6 Sport PRO

sprężynki sprzęgła białe stage 6

centralka malossi biała

rolki 6,25g

wydech leovince Zx-R


Dzieki za pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 sty 2015, 16:44 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
Krzywy wał uszkodzone magneto wariator itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2015, 19:42 
*

Rejestracja: 29 cze 2013, 11:47
Posty: 31
Pojazd: Aprilia SR
Dokręć silnik bo ci się popuścił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2015, 11:05 
*

Rejestracja: 21 sty 2015, 21:25
Posty: 19
Pojazd: cpi
wal moze byc krzywy lub tak jak pisali wyzej magneto :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2015, 15:36 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
witam mam podobny problem wymieniałem [nowy wal łozyska uszczelniacze i maly karter ]
po tym zabiegu wał obracał sie od najmniejszego dotchniecia paluszkiem nie było żadnych naprężeń [lecz go nie wypośrodkowywałem bo nie bylo naprezen i wydawał sie byc prosto] [składany bez żadnego młotka wiec wał na pewno prosty
po zlozeniu silnika sa wibracje na postoju słychać az plastiki drżą i przy dodawaniu gazu po przejściu określonych obrotów już ustępuje
patrzylem juz ze to nie wina sprzegła ponieważ odpaliłem go bez paska i to samo

przed remontem nie było tego problemu

jak myślicie możliwe ze przez maly karter nowy nie ma współosiowości karterów i dlatego drży
bo magneto sadze ze proste bo ściągane ściągaczem specjalnym

sam w sobie silnik jak sie dotchnie nie czuć jakis ogromnych drgan ale mocno sie t przenosi na plastiki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 2:26 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Na silniku możesz nie czuć bo amortyzowane są jego wibracje przez ramę. Tak to będzie powodem ze kartery nie pasują.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 3:04 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
ok a czy to moze mi rozcentrowac wal lub go pokrzywić??? i moge sie spodziewać szybka wymianę łożysk tak ?? bo narazie przelatałem 1k i jest wszytko wporzadku oprócz tych drgan
czyli co musze kupić nowe kartery cały komplet tak??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 3:11 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No łożyska na pewno poleca, a z walem różnie może być, ale pewnie juz krzywy jest. Najlepiej komplet karterów.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 3:13 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
jprd co dopiero nowy wał kupilem do tego wlasnie a dla sie takie cos naprostowac i ile by to kosztowalo i gdzie tego szukac??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 10:20 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Niby są szanse żeby to wycentrować, musisz ogarniętego tokarza poszukać.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 16:03 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
a jakie jest dopuszczalne bicie na wale cos mi sie chyba obiło o uszy ze 0,03-0,04

-- 25 sty 2015, 17:03 --

Komor pisze:
Na silniku możesz nie czuć bo amortyzowane są jego wibracje przez ramę. Tak to będzie powodem ze kartery nie pasują.



jeszcze mam wątpliwości co do twojej wypowiedzi bo gdyby nie było współosiowości to by były naprężenia na wale a ich nie było wiec chyba odrzucam ta teorie i na dodatek silnik jest zamocowany na wachaczu ktory posiada gumowe tulejki i na amortyzatorze to samo

moze to byc przez łożyska które założyłem skf c3 [były kryte uszczelniaczami i w smarze ale to wszytko zdemontowałem i wyczyściłem] do streetrace??

moze nie prawidłowy montaż czy cos ? bo zakładałem ciepło zimno pierw na wał łożyska później w kartery [ale tu znow sie nie zgadza bo gdyby było zle złożone były by naprężenia a ich nie było]

przychodzi mi jeszcze na mysl zła miesznaka paliwowo powietrzna i wystepuje złe spalanie i wysepuje spalanie stukowe ale nie sadze zeby to az taki wpływ miało co sadzicie ?

wiec jeszcze jakieś pomysły albo podważycie moje przemyslenia bo może po prostu błędnie myślę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 23:11 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
A łożyska z jakim luzem były? Przypuszczam jak kryte to dość pasowne mogą być i już za niedługo mogą się odzywać. Jak kupować łożyska nie dedykowane to raczej takie jakie być powinny tj. odkryte i z luzem C3 lub C4




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2015, 0:32 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
łozyska skf z luzem c 3 [ ale byly kryte z smarem ] wiec powiny byc dobre chociaz zalecane sa do 70 c4 ale to raczej nie ma takiego znaczenia bo na 50 tez sa c3 i nie ma drgan na niskich obrotach w granicach 3-7k a u mnie przy wyższych ustępują

-- 26 sty 2015, 1:32 --

a pozatym napisalem to post wyzej jakie sa lozyska




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2015, 7:35 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Faktycznie przeoczyłem :)
Drgania zanikają bo ich częstotliwość jest już duża i amplituda się zmniejsza




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2015, 11:49 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
dobra a pomysly czego to moze byc problemem??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy