Dzisiaj jest 24 lis 2024, 21:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 sty 2015, 20:21 
*

Rejestracja: 28 paź 2014, 19:31
Posty: 2
Pojazd: Yamaha Aerox
Siemka, słuchajcie jest problem
Mam yamahe aeroxa z stage6 sport pro mk2 i dellorto 19 phbg.
Samemu to kombinuje lecz to mój pierwzy 2t w życiu i mi jakoś nie idzie.
Najpierw próbowałem regulacji na boxie standardowym ale wsadziłem dysze 0.63(miałem najmniejszą)
i świeca wciąż była spocona.
No więc zainwestowałem w filtr stożkowy Polini ------->
Kod:
http://www.pmtuning.co.uk/polini-blue-covered-filter-42mm-30
i dokupiłem dyszy.
Wsadziłem 0.98 na tym stożku ale była padaka. to wsadziłem 0.68 i teraz jest tak że on pyrka na wolnych to pyrka ale dam mu 1/4 manetki go łapie nawet z siłą ale już 2/4, 3/4, 4/4 uuuuu
Co byście poradzili ? W którą iść stronę jeszcze zmniejszyć dysze do takiego stożka ?
Podpowiedzcie coś prosze.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 sty 2015, 22:25 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
ze stozkiem musisz celować w dyszę mniejszą niż 98 bo ci zalewało i większą niż 70 bo będzie ci "beczał" jak odkręcisz gwałtownie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2015, 10:32 
*

Rejestracja: 28 paź 2014, 19:31
Posty: 2
Pojazd: Yamaha Aerox
Jak to interpretować ?
Kiedyś czytałem na forum że regulacji należy dokonywać od podstaw tj. uruchom silnik daj mu czas do nagrzania się no i następnie wkręć śrubkę (paliwo-powietrze) do oporu, oraz można trochę przykręcić śrubkę od biegu jałowego. Skuter po takim ruchu może zgasnąć, lecz odpalamy go ponownie.

Następnie gdy mamy silnik już ciepły i wkręcone śrubki regulacyjne postępujemy następująco :
- wykręć o 1/4 obrotu (paliwo-powietrze)
- wykręcając śrubkę od biegu jałowego zmniejsz obroty silnika do regularnych obrotów na postoju
- wykręć znowu śrubkę (paliwo-powietrze) i teraz uwaga, było napisane że po tym ruchu znowu silnik skoczy nam na obrotach w górę.
- i znowuż sprowadzamy obroty biegu jałowego do optymalnych poprzez śrubkę...

.... i tak w koło macieju aż dojdziemy do sytuacji w której po wykręceniu śrubki o jakiś kąt (palio- powietrze) silnik nie będzie nam już wchodził na wyższe obroty na postoju. Rzekomo gdy dojdziemy do takiej sytuacji mamy uzyskaną regulacje standardową .

Po przeczytaniu tego staram się tak robić lecz przy tym sprzęcie który wymieniłem w pierwszym poście moja sytuacja wygląda następująco.

A mianowicie, wsadziłem dysze 0.78, ,,blokada'' iglicy jest na samej górze co daje nam mniej paliwa po odkręceniu manetki prawda ?

Jednakże przy moim ustawieniu, gdy wkręcę śrubkę (paliwo-powietrze) i trochę bieg jałowy to skuter przednim kołem chce wypchnąć krawężnik, gdy my podniosę ,,tyłek'' za lotkę kręci kołem.

Mało tego śrubkę od biegu jałowego wykręciłem do końca a obroty mu nie spadły.

Tak się męcząc metodami prób i błędów doszedłem do etapu gdy śrubka (paliwo-powietrze) jest wykręcona tak z 3/4 swojej miary i dopiero mu spadły obroty na biegu jałowym.

Moje pytanie jest następujące, skoro śrubkę (paliwo-powietrze) muszę wykręcić aż taki odcinek co za tym idzie daje mieszance więcej powietrza poprzez wykręcanie jej, to czy moja dysza główna jest wciąż za duża ?

Prosze coś pomóżcie w którą stronę stojąc na moim miejscu byście ruszyli z tą regulacja ?

Z zawodu jestem mechanikiem więc mam pojęcie do czego służy gaźnik i co to w ogóle jest jednakże nie znam zachowań silnika 2t jeśli bierzemy pod uwagę regulacje naszego sterownika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2015, 16:19 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
tutaj masz o gaźnikach Dellorto http://www.ducatimeccanica.com/dellorto_guide/dellorto.html jak odkręcasz śrubę składu mieszanki to dajesz więcej paliwa na wolnych obrotach (biegu jałowym)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy