Dzisiaj jest 07 lut 2025, 10:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sty 2015, 20:26 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Witam posiadam cylinder polini evo 50cc do mojego jeta i zastanawiam sie czy moj wał to wytrzyma, nie ma luzow wiec kazde obroty powinien wytrzymac bo od luzow wały sie chrzania, a jak wy sadzicie , da rade ?? do tego gaznik 21, technigas triops, wario s6 sport pro, sprzeglo tec evo, i pare innych gowien :D




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 sty 2015, 11:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ja bym wal zmienił na Twoim miejscu na Top Racing Evo NG.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2015, 15:14 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Ale dlaczego , wytlumacz mi , jety sa wysoko strojone od poczatku, maja najmocniejsze waly . Jakim cudem jezeli wal jest sprawny cos pierdyknie.




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2015, 8:43 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ehh dlatego ze nawet jesli są wysoko strojone to ciężko mu będzie wytrzymać obroty jakie kreci Evo.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2015, 12:35 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Ale co sama z siebie korba pieprznie ? ;)

-- 27 sty 2015, o 12:35 --

Ale co sama z siebie korba pieprznie ? ;)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2015, 14:59 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
moze nie ytrzymac obrotów zgiac sie albo peknac albo po chwili zrobi sie luz i cos da dupy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2015, 18:45 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Zobacz filmy na yt jakie rpm kręci 50cc evo to będziesz wiedzieć ile razy większa moc jest w stosunku do serii. To jeden z najmocniejszych cylków do 50cc przeznaczony na wyścigi więc potrzeba też bardzo dobrego wału - także EVO.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2015, 21:56 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Widziałem. Ale tam mają wydechy pod Evo I zapłony zmienione .U mnie nie wykreci takich obrotów. Nie ma szans. Pozdrawiam




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2015, 22:50 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
jak nie wykręci to nie uzyskasz pełnej mocy z niego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2015, 8:01 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Wiem i chyba tak zostawie. Mocy starczy, dzieki temat do zamkniecia . Zostawie ten wal. Jak cos jeb..to wstawie jakas 70cc i wtedy juz wal pojdzie napewno ;)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2015, 12:39 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
nie rozumiem po co kupowales taki mocny cylinder 50 skoro bys kupił 70 sporta lub rancinga i bys miał taka sama moc lub wieksza byłby mniej wysilony i zywotnosc wieksza a takto tylko kasa w bloto
do takich cylindorw trzeba miec juz porządny set




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2015, 19:41 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Ten cylinder dostalem. Wymieniajac sie za S6 Sporta Pro 2 uzywke, wiec sie oplacalo a tamten cylek byl AC do chinola ;) a kupilem jeta i tamten cylek byl zlotem ;) nie chce go tak wysilac , 10 koni jak by bylo bylo by spoko :twisted:




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy