Dzisiaj jest 30 lip 2025, 7:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lis 2014, 20:14 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
pytanie po wymianie wału i łozysk na wale i małego kartery ogolnie zlozone idealnie bez mlotka w ogole [wal nowy i łozyska] po złozeniu nie było najmniejszych naprężeń wiec tez go nie wypośrodkowywałem wal sie obracał od pchnięciem paluszka ale wystapuja drgania i nie wiem czym to moze byc spowodowane bo przed składaniem tego nie bylo a wydaje mi sie ze silnik skrecony idealnie na tip top. dodam ze korektor momentu obrotowego ma lekkie bicie jest krzywy ale wydaje mi sie ze przed składaniem silnika tez byl delikatnie ale nie pamietam na 100%


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 lis 2014, 1:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Składałeś na ciepło ? Czy wał wszedł od tak bez problemu ?
Może to coś innego ? Sprawdź czy tłumik nie jest naprężony na śrubach, mocowaniach.

Nic nie było na siłe skręcane ?
Wariator nie jest uszkodzony lub inne podzespoły od tamtej strony ?
Tam też musi byc wyważenie.

Może również występować tarcie. Czy nie słychac czegoś takiego?
Przy jakich obrotach najbardziej drga?
Tam gdzie jest tuleja wariatora, założyłeś podkładki w te same miejsca co kiedyś ?

Po założeniu simmeringów wał nie powinien całkiem lekko się obracać.
Nowe, szczelne simmery powinny troche hamować obrót.

Posprawdzaj wszystko na spokojnie, słuchaj co i jak.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2015, 23:58 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
wiec tak wszystko weszło idealnie gładko bo robilem ciepło zimno po załozeniu simeringów chodził ciezej a i sprawdzałem bez wariatora i paska i tez sa te wibracje jedynie co to wyecha jest dokrecony mocno ale z naprezeniem poniewaz otwory do mocowania w karteze były rozwalone i gwintowane i sa w troszke minimalnie innych mijscach i mam jedna szpilke na 13 mm wiec nie wiem czego to winaa

-- 22 lis 2014, 14:16 --

a moze byc przyczyna ten 2 gi mały karter co wymieniałem???? bo jest od 2 giego roxa

-- 31 sty 2015, 0:58 --

up




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2015, 19:26 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
wibracje moga być też przez wydech jak jest naprężony... polecam rozwiercić otwory i sprawdzić jak się przedstawia sytuacja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2015, 23:48 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
ale co ma wydech do drgan??
a moze to przez ten karter co wymieniłem
ostatnio zaobserwowalem ze jak ustawiłem gaznik ze zalewalo to byly bardzo duze wibracje [wywaliłem sie na lodzie :( ] na drugi dzien dalem wiecej powietrza i drgania o wiele sie zmniejszyly

-- 01 lut 2015, 0:48 --

i wlasnie skuter po wywrotce upadl na wydech i slider sie przestawil




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy