Dzisiaj jest 22 lut 2025, 9:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sty 2015, 16:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Witajcie.Skuter ma nie całe 2000km po remoncie.Jest to na pojemności 72cmm realna(47mm tłok).Cylinder z tłokiem ma 6 tyś,pierścienie nie całe 2000 km bo przy remoncie wymieniłem.Wiem że to chińczyk i 4T no ale coś jeszcze można z niego wycisnąć.

Aktualny setup:
-Wał Wm
-Cylinder 72 (47mm) Wm
-Głowica od 50ccm
-Gaźnik seria
-Dysza 88
-Stożkowy filtr powietrza
-Sprzęgło seria
-Sprężynki sprzęgła seria
-Wariator Wm
-Rolki 5g
-Dzwon Wm
-Sprężyna centralna Seria
-Pasek Wm

V-max ok 70-75km/h na prostej (licznikowe) Pod górkę 50-60km/h
Przyspieszenie może być ale mogło być lepsze.

Mam do wydania z 250zł. Co by można zrobić z tym by był większy v-max bo przed remontem osiągałem 80km/h licznikowe? Pozdrawiam i czekam na sensowne odpowiedzi ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 sty 2015, 16:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
wydech przelotowy zapodaj i głowiece z większymi zaworami




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2015, 17:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Myślałem nad głowicą ale nie wiem jakie wymiary zaworów bo na allegro to pisz ze do 80-tki a jest jak 50-tka.Myślałem również nad zmianą wario na Top Racing Sv1,spreżynę centralną(ale jaką?) i sprężynkami Stage 6(ale nie wiem jakie dobrać) albo dać gaźnik 19mm ale raczej gaźnik zostawię ten co mam. Co myślicie o tych modyfikacjach?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2015, 17:28 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Swap na P/G :P




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2015, 15:18 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No najtańszym kosztem będzie swap na P/G lub Minę.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2015, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Wszystko fajnie tylko że raz.Nie mam kasy na silnik,dwa ten wyremontowałem cały i szkoda mi go bo dużo kasy zabuliłem.
Dziś nim pojechałem na dłuższą trasę i muszę powiedzieć że wycisnął 80km/h przy 7500 obrotów.Przyspieszenie jest dobre ale czuję jak wyje w pewnym miejscu bo za lekkie rolki.Jutro dam 5.5g bo te co wcześniej miałem mają 6.5g :shock: i zobaczę.Dziś pod wiatr nie miał trudności,60km/h szedł. Jutro wrzucę 5.5g i zobaczę co będzie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2015, 16:37 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
Z tego silnika nic więcej nie wyciągniesz.




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2015, 18:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
To wielka szkoda :/

A co zrobić żeby nie było dziury w obrotach bo jak zejdzie z 7000 obr. do 2000 obr i dam w pi*dę to jest buuuuu i wchodzi elegancko?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy