Dzisiaj jest 04 mar 2025, 15:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sty 2015, 14:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
Który cyl lepszy ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 sty 2015, 14:38 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Dr.Evo 70




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 15:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
malossi sport 70 bo ma tłoka vertexa a moc ma taka sama jak dr evo tak pisza i gadaja inni




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 17:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Nie wiem ktory lepszy ale ja mam malossi w ac i jest rewelacyjny.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 17:28 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Ale bzdury... Oczywście, ze bierz dr evo jest mocniejszy od malossi sport 70, a przede wszystkim cylek katoodporny. Malossi to już nie to co kiedyś teraz to jest syf, a dr evo jest najmocniejszym cylkiem w klasie sport ;). Także bierz dr evo




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 17:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cytuj:
Ale bzdury... Oczywście, ze bierz dr evo jest mocniejszy od malossi sport 70, a przede wszystkim cylek katoodporny. Malossi to już nie to co kiedyś teraz to jest syf, a dr evo jest najmocniejszym cylkiem w klasie sport ;). Także bierz dr evo




Hahahaha! Chyba w Twoim mniemaniu. Weź skończ pierdo...ić i zacznij myśleć, bo już użytkownicy mają Twoje brednie w podpisie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 17:58 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
A nie mam racji ? Dr evo jest lepszy i mocniejszy od mallosiego wiec ?




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 18:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
Dokładnie, to jest pancerny cylek.
Mi uj*balo tak, że ścięło tłok jakbyś gumówką po nim przeleciał, po krawędzi, a cylek ryski 0,01mm.
A moc na DR EVo jest naprawdę konkretna, i jest to jeden z najmocniejszych sportów, Top jest na pewno mocniejszy, ale dr i top to to samo. DR ma tłoki Asso, które też są jedne z lepszych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 18:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
A nie mam racji ? Dr evo jest lepszy i mocniejszy od mallosiego wiec ?

Nie wiem jak określić Twój stan umysłu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 18:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
malossi sport ponoć jest mocniejszy ale nw ile z tego prawdy chociaż ja na swoim mam już 2 komplet pierścieni i smiga dalej i objeżdżam na nim speda co ma stage 6 racing modular . o nawet znalazłem te porównania hehe Legenda:

Najsl - moc osiągana na Najsłabszym z testowanych wydechów
Średni - moc osiągana dla Średnich wydechów
Racing - moc osiągana dla wydechów Racingowych

DR evo - Najsl: 8 KM Średni+Racing: 9,5 KM (75 Euro)
Polini Sport - Najsl: 8 KM, Średni: 8,5-9 KM, R: 9,5 KM (86 Euro)
Stage 6 Pro - Najsl: 9 KM, Średnio: 10-10,5 KM Racing: 11,5-12 KM (106 Euro)
Metrakit 70 cc Handmade - Najsl.: 8 KM Średni+Racing: 10 KM (95 Euro)
Top Performances Trophy - Najsl: 8,5 KM Średni: 9-9,5 KM Racing: 10 KM (93 Euro)
Airsal 70 cc Alu - Najsl: 7 KM Średni: niecałe 8 KM Racing: 8,5 KM (80 Euro)
Airsal 70 cc Racing T6 - Najsl: 8,5 KM Średni: niecałe 9,5-10 KM Racing: 10,5-11 KM (108 Euro)
Malossi Sport - Najsl: niecałe 9 KM Średni: 9,5-10 KM Racing: 10,5 KM (93 Euro)
Hebo 70 Alu Race - Najsl: 9 KM Średni: 10,5-11 KM, Racing: 12 KM (121 Euro)
no wic dr evo jest słabszy od malossiego




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 20:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
jeśli się sugerujemy takimi wykresami, to polecam TT do serii, gdzie TGB full serią obleciałem spidfajta na tym TT..
z tego co da się wyczytać, to w większości DR i TOP są mocniejsze od Malossi Sporta, po drugie, nie podano jaki wydech, gaźnik itd itp, więc wykres z dupy wzięty.
Ja stawiam na DR EVO, każdy broni to co ma i tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 22:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
A ma ktoś mapę kanałów od dr evo ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2015, 22:18 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
MateuszFH pisze:
jeśli się sugerujemy takimi wykresami, to polecam TT do serii, gdzie TGB full serią obleciałem spidfajta na tym TT..
z tego co da się wyczytać, to w większości DR i TOP są mocniejsze od Malossi Sporta, po drugie, nie podano jaki wydech, gaźnik itd itp, więc wykres z dupy wzięty.
Ja stawiam na DR EVO, każdy broni to co ma i tyle.


x2




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 11:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
a hu i tak z tamtego wynika ze malossi ma wiecej koni bo aż 10,5km a dr evo konczy już na 9,5km

a tu masz mapy cylindrów mapy-kanalow-cylindra-t290148.html




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 12:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
no i co z tych mapek? Gdzie tam masz DR EVO 70 AC? Bo ja nie widzę.. ;)
wszyscy chwalicie S6 i Malossi, bo z innym częściami nie mieliście kontaktu, i tylko wow wow malossi wow wow albo s6.. najlepiej niech się wypowie inna osoba która miała oba cylindry w ręku, i może coś na ten temat powiedzieć.
a i zapamiętaj sobie, konie to nie wszystko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 12:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
zakładałem taki i taki i oba są bardzo dobrze wykonane a różnicy w mocy nie odczujecie za bardzo.
Prawda jest taka że oba są dobre




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
jest tam dr evo ale w lc o ,, DR 70 LC ,, ale to prawie to samo moze ma z 0,5km wiecej




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2015, 22:09 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
mam dr evo i predkosc 100km/h nei jest dla neigo wyczynem w połączeniu z jakas c16 byłby juz cód miód :D




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2015, 8:22 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Miałem doczynienia z jednym i drugim..
Dr evo obecnie 8 kanałowy cylinder,zeliwny z tłokiem asso po portingu mozna zrobic z niego racinga w opowiedniej konfiguracji mapy..
Malossi Sport 6 kanałów cylinder zeliwny z tłokiem vertexa zarówno dobry cylinder.. Jednak kazdy cylinder ma inne kąty i działa w róznych zakresach obrotów..
Zarówno jeden i drugi cylinder godny polecenia jezeli ktos nie chce bawić się w mechanika co 2 dni z rozbieraniem skutera ale prawda zastosowanie odpowiednich czesci to podstawa.




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2015, 15:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
malossi ma 7 kanałów a dr evo ma 6




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy