Dzisiaj jest 30 lis 2024, 2:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 696, 697, 698, 699, 700, 701, 702 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lut 2015, 16:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Te pany na szybko info potrzebne bo rover 75 za śmieszny hajs się trafił wiem tylko, że to diesel w automacie :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 lut 2015, 17:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
razor99 pisze:
Te pany na szybko info potrzebne bo rover 75 za śmieszny hajs się trafił wiem tylko, że to diesel w automacie :mrgreen:


Silniki chyba BMW są
Generalnie fajne, dość wygodne auto, wyjeździłem się tym trochę.
130KM to mało, ale do normalnego poruszania starczy
Automaty nie wiem czyje i jakie są




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 18:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
seku145, dobra skrzynia się wyjaśniła to jest manual źle zrozumiałem :mrgreen: Co do osiągów to i tak nie gra to aż takiej roli bo to by był drugi samochód tylko żeby się za często nie sypał i będzie git. Ale jeżeli to silnik bmw to plus, że w razie czego jest części od cholery. Dobra dzięki za info :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 18:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2012, 9:36
Posty: 122
Pojazd: Neos
A może chciałbyś S40




_________________

Forum Volvo V40 S40


Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, 14:33 przez shalashaska, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 18:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
shalashaska, raczej podziękuję rover trafił się w śmiesznym hajsie dlatego się nad nim zastanawiam coś lepszego raczej pod koniec roku kupię. Zresztą ma LPG a to już u mnie skreśla samochód bo musiałbym to ustrojstwo wywalić a za dużo z tym zachodu :twisted:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 18:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Skąd te falki na wykresie ? Z doładowaniem wszystko okej, regulacja działa w 100% ?

Borek, zaglądasz tutaj jeszcze ? Bo potrzebuję opini apropos najnowszego 2.0 tsi 280ps, o kupre w seacie chodzi. Bo wiem, że Ty się w VAGach obracałeś :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 20:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2012, 9:36
Posty: 122
Pojazd: Neos
mati590 pisze:
Skąd te falki na wykresie ? Z doładowaniem wszystko okej, regulacja działa w 100% ?

Borek, zaglądasz tutaj jeszcze ? Bo potrzebuję opini apropos najnowszego 2.0 tsi 280ps, o kupre w seacie chodzi. Bo wiem, że Ty się w VAGach obracałeś :wink:


Wszystko jest OK, czerwone to było robione kilka lat temu i program inaczej rysował. Zielone jest aktualne, wałki przeniosły moment i moc na górę obrotów. Tam siedzi nowa turbina T14, tam wszystko było robione.




_________________

Forum Volvo V40 S40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 20:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
shalashaska, a to Volvo Twoje jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 20:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
mati590 pisze:
Skąd te falki na wykresie ? Z doładowaniem wszystko okej, regulacja działa w 100% ?

Borek, zaglądasz tutaj jeszcze ? Bo potrzebuję opini apropos najnowszego 2.0 tsi 280ps, o kupre w seacie chodzi. Bo wiem, że Ty się w VAGach obracałeś :wink:

Coś tam zaglądam, a co byś chciał dokładniej wiedzieć?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2012, 9:36
Posty: 122
Pojazd: Neos
RaczekxD pisze:
shalashaska, a to Volvo Twoje jest?


Moje.




_________________

Forum Volvo V40 S40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2015, 10:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Borek, bym chciał się dowiedzieć czy już jakiś fuckupów nie ma. Bo ja mam dość dobre układy z VGP i tanio taką kuprę mogę sobie szarpnąć. Przyznam szczerze, że jest to jedyne auto grupy VAG na które bym się pokusił, jeździ się tym na prawdę nieźle. Nie jest to RWD, ale ma szperę i całkiem dobre zawieszenie, a 280 koni to 280 koni. Jeśli już bym kupił to nową na 3 lata, ale nakulałbym w porywach nawet 150tkm, więc nie chciałbym w międzyczasie wymieniać połowy klamotów pod maską. Byłem na testówce, chcę sobie jeszcze na weekend auto pożyczyć, żeby zobaczyć czy można w ogóle sensownie spalić tym autem, ale nie ukrywam - kusi :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2015, 11:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Ale wypożyczenie auta nie da mi odpowiedzi na pytanie dotyczące słabych stron jednostki napędowej pod względem eksploatacyjnym. Tysiąc kilometrów to mi nawet kiedyś 1.9 PD zrobiło bez tankowania oleju :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2015, 17:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Jest to, co by nie mówić, świeże auto, o żadnych fuckupch jeszcze nie słyszałem, za mało przebiegów mają te auta. Problemy z rozrządem nie wystąpią raczej :D. Jak ma być to autko tylko do 150k to bym się nie zastanawiał i brał, bo jest naprawdę ciekawym autem w dobrej cenie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2015, 18:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Modzi się to na 330/340ps samym softem i to już są na prawdę fajne cyferki :D Jakieś golfy R to poroniony pomysł, kosztuje to tyle co dwa zwykłe golfy a nadal jest kompaktem z haldeksem który na torze nie dogania hot hatchy. A taką kuprę można mieć za sto z małym plusem, trzeba przyznać że to na prawdę świetna oferta, a auto nieźle wygląda i nawet wnętrze jest nie typowo - vagowe którym chce mi się wymiotować. Jeśli można tym podczas "stonowanej" trasy robić wyniki rzędu 7,5-8 to jest w mojej dwójce zakupowej na silnej pozycji. Tylko będzie trzeba sobie wmówić, że 3 lata bez RWD to nie jest aż tak długo :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2015, 18:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Trochę boli, że FWD, ale co zrobić. A jakie auto jeszcze rozpatrujesz?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2015, 19:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Generalnie są 2 auta:
- jedynka F20 polift - mpak, sportowe heble, xenon, dupogrzały i ogólnie połowa listy opcji z N13 (1.6t). Obowiązkowo program, lajtowo wychodzi 200ps/300nm. Chciało by się więcej, ale do 125i jest ponad 30k dopłaty, na co dzień nie powinno być dramatu. W zasadzie poza tym, że dorzuciłbym z 50ps to mi auto pasuje w 100%, plus małej mocy jest taki, że to cholernie ekonomiczne autka są, a ja trochę jeżdżę. Układ jezdny super, moim zdaniem pod względem funu jest po prostu lepiej niż w F30 które jest bardziej nastawione na komfort niż na sport (punkt odniesienia - moje E90). Największa wada - utrata gwarancji po programie - BMW na każdym przeglądzie dokonuje odczytu danych ze sterownika i jest wszystko jak na tacy, zarówno parametry pracy jak i licznik odczytu i zapisu, któego kasować się nie da :(
- wspomniana kupra - w zasadzie takim największym argumentem jest ta moc. Seria już na prawdę ładnie jedzie, po programie 330-340ps to już musi być czad. Z wad to wiadomo, nie jest to auto premium, stylistycznie wewnątrz i z zewnątrz nie dorówna poliftowej F20 w mpaku. No i chyba największy ból - brak RWD. Ale tu trzeba przyznać, że jak na FWD daje sporo funu, szpera w serii, ogólnie przemyślany samochód. I cena przy niezłym wyposażeniu jest imho atrakcyjna. Auto symbolicznie droższe od megany RS a jednak meganka jest już trochę emerytem na rynku i to takim u schyłku emeryturki. W dodatku mowa o cenie wersji nieoszperowanej, a bez tego mocne FWD to jest nieporozumienie. Ostatnio trochę śmigam supciem 2.0 tsi 200ps i szczególnie w deszczu to jest po prostu dramat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2015, 0:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
To już pozostaje dla Ciebie do wyboru, Cuprą na pewno szybciej polatasz niż F20, no ale FWD.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2015, 11:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Wybór w sumie bardzo złożony, bo uwzględniając mój rabat i utratę wartości F20 w mpaku to jest korzystnie. Fajne w cuprze jest też to, że jest takim sleeperem, z zewnątrz dla laika to zwykły leon jest. Ale gdybym w Fce mógł mieć w rozsądnym hajsie 25i + repro :) Nie chodzi może nawet o to, że nie ma kasy, bo takich aut się nie kupuje bez dużej rezerwy finansowej ale wyznaczyłem sobie próg którego absolutnie nie chcę przekraczać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2015, 20:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 12:21
Posty: 1116
Lokalizacja: Miami
Pojazd: 5 jachtów w porcie 8 ferrari
Bierz F , RWD lepiej się jeździ.




_________________

razor99 pisze:
jedyne i słuszne auto to golf w dieslu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 11:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
A rozgladales sie za boxem? Nie wiem jak do tych motorow, ale znajomy ma do 520d boxa i zadnych problemow z gwarancja, jedynie koszt duzy, bo cos kolo 5k mi się wydaje.
Nie pamiętam od kogo był ten box, ale cos mi sie kojarzy, ze na H.. Zakladal w ASO i gwarancja obowiazuje wg ASO.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 696, 697, 698, 699, 700, 701, 702 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy