Dzisiaj jest 10 lip 2025, 16:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Malaguti F12 LC
Post: 14 lut 2015, 0:49 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 22:12
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
Witam mam problem z malaguti f12 lc otoz zaczelo sie od tego ze zaczelo sie tarcie w okolicy przekladni wiec stwiedzilem ze to lozyska chociaz bylem zdziwiony bo koles od ktorego malage kupilem mowil ze wymienial lozyska 5miesiecy wczesniej ale jezdzilem dalej poniewaz brak kasy pewnego dnia dostal takich obrotow ze musialem caly czas trzymac hamulec bo jechal przejechalem tak z 1km i wreszcie zgasl i lekko bylo slyszalne strzelanie z tlumika wtedy go odstawilem do garazu i stal tak 1miesiac i teraz nie moge go odpalic iskra jest kompresja jest co to moze byc? moze cos z tymi lozyskami sie stalo? jak kupie i wymienie to odpali?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 lut 2015, 11:26 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Paliwo dochodzi? Kompresja jest? Lewego nie łapie?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2015, 12:24 
**

Rejestracja: 05 wrz 2014, 18:26
Posty: 228
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: TZR Blue White
Komor pisze:
Paliwo dochodzi? Kompresja jest? Lewego nie łapie?

Polecam i pozdrawiam; http://youtube.com/watch?v=R8wbT4X7Va4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2015, 16:27 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 22:12
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
nie wiem czy lewego nie lapie ale kompresja jest tak jak pisalem nie wiem czy jak rozloze silnik i wymienie lozyska to czy odpali.. jak wlewam paliwo do gaznika to juz prawie zalapuje ale dalej tak jakby "nie moze" wiec nie wiem co to moze byc licze na rady




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 1:22 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Bonus_BGC pisze:
Komor pisze:
Paliwo dochodzi? Kompresja jest? Lewego nie łapie?

Polecam i pozdrawiam; http://youtube.com/watch?v=R8wbT4X7Va4

Ja pierd**** gościu szkoda słów na to, jak masz takie idiotyczne posty pisać to lepiej nic nie pisz..
Co do problemu to, czyli lejesz paliwo do gaziora bo z baku nie leci czy jak? A co do lewego to spradź króciec czy nie popękany, czy simmeringi się nie pocą, czy guma łącząca filtr powietrza z gaziorem jest dobra i obejrzyj zaworek membranowy.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 11:53 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 22:12
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
Komor pisze:
Bonus_BGC pisze:
Komor pisze:
Paliwo dochodzi? Kompresja jest? Lewego nie łapie?

Polecam i pozdrawiam; http://youtube.com/watch?v=R8wbT4X7Va4

Ja pierd**** gościu szkoda słów na to, jak masz takie idiotyczne posty pisać to lepiej nic nie pisz..
Co do problemu to, czyli lejesz paliwo do gaziora bo z baku nie leci czy jak? A co do lewego to spradź króciec czy nie popękany, czy simmeringi się nie pocą, czy guma łącząca filtr powietrza z gaziorem jest dobra i obejrzyj zaworek membranowy.

leje zeby szybciej odpalil bo nie chce mi sie kopac ale paliwo dochcodzi bo ciagne za wezyk i drugim wylatuje wiec to oznacza ze paliwo dochodzi? sprawdze krociec a jak sprawdzic simmeringi ? i z tym filtrem to jest zle wlasnie i nie wiem czy to nie przesto moze byc?
bo guma od filtra jest popekana i duzo razy ten filtr mi spadl podczas jazdy MIMO to ze byl dokrecony na maxa po drugie mam filtr stozkowy "metalowy"czy jak sie na niego mowi ale gosciu raczej nie zmienial do niego dyszy wiec nie wiem czy to tez moze byc przez to mysle kupic filtr nowy ale czy to cos da?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 15:41 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wrzuć foto tego filtra. Co do gumy filtra to wymień. Simmeringi sprawdzasz tak, że po prostu patrzysz czy nie podciekają w którymś miejscu.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 16:16 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 22:12
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
Obrazek
specjalnie odchylilem zebys widzial gdzie jest pekniecie i te metalowe poodpadaly tylko to przylepilem na superglue krociec jest dobry




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 8:12 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Oj chlopie do wywalenia masz ta gumę. I filtr tez kiepski bo to siatkowy jest, a siatkowe lubią dużo syfu puszczać. Jezeli masz seryjny cylek to zamontuj oryginalny filtr, dzieki temu zmniejszysz spalanie i osiągi leciutko sie poprawia, chyba ze chcesz jednak stożek to kup stożek z wkładem gąbkowym, polecam Ci Malossi E5.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 10:34 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 22:12
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
Komor pisze:
Oj chlopie do wywalenia masz ta gumę. I filtr tez kiepski bo to siatkowy jest, a siatkowe lubią dużo syfu puszczać. Jezeli masz seryjny cylek to zamontuj oryginalny filtr, dzieki temu zmniejszysz spalanie i osiągi leciutko sie poprawia, chyba ze chcesz jednak stożek to kup stożek z wkładem gąbkowym, polecam Ci Malossi E5.

raczej myslalem nad takim tylko nie wiem czy bedzie pasowal http://shop.mieloch.pl/szukaj.bhtml?q=STR-398.05%2FNB a czy jak wymienie filtr to go odpale? czy to nie pomoze i trzeba szukac przyczyny gdzie indziej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 11:02 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:13
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Sprawdź zawór membranowy , może blaszki są odgięte za bardzo.
A świeca mokra jest czy jaka? Kompresje czym sprawdzałeś?
To nie do końca musza być łożyska , może sie coś poluzowało w napędzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 11:42 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 22:12
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
kubamikus pisze:
Sprawdź zawór membranowy , może blaszki są odgięte za bardzo.
A świeca mokra jest czy jaka? Kompresje czym sprawdzałeś?
To nie do końca musza być łożyska , może sie coś poluzowało w napędzie.

wlasnie bardzo dziwne zeby to byly lozyska bo koles od ktorego kupilem malage mowil ze wymienial je dokladnie w czerwcu 2014 byly podobno zalozone łożyska skf c3 wiec tylko by tyle wytrzymaly? troche dziwne swieca mokra jest kompresje sprawdzalem palcem :D sprawdze ten zawor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 11:48 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:13
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Szczerze mówiąc na palec to niezbyt dobra metoda. :/
Ja kiedyś też sprawdzałem na palec kompresje i dmuchało ładnie a jak zdjąłem głowice to okazało się że uszczelka pod głowica do wymiany. Nie masz masła w układzie chłodzenia ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 12:29 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 22:12
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
kubamikus pisze:
Szczerze mówiąc na palec to niezbyt dobra metoda. :/
Ja kiedyś też sprawdzałem na palec kompresje i dmuchało ładnie a jak zdjąłem głowice to okazało się że uszczelka pod głowica do wymiany. Nie masz masła w układzie chłodzenia ?

"masla" czyli brudu? tak mam jest w cholere brudno w ukladzie wlasnie wlewalem czysta wode a jak wylewalem to byla brazowa, tak kilka razy zrobilem i przeplukalem ale nie wiem czy cos to dalo, a co?


Ostatnio zmieniony 16 lut 2015, 12:30 przez kapuszka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 12:30 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:13
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Olej jak sie miesza z woda to powstaje takie jakby masło , spuść płyn i zdejmij głowice , jak masz pełno syfu tam to musi być coś na rzeczy z uszczelka pod głowica.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 12:32 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 22:12
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
kubamikus pisze:
Olej jak sie miesza z woda to powstaje takie jakby masło , spuść płyn i zdejmij głowice , jak masz pełno syfu tam to musi być coś na rzeczy z uszczelka pod głowica.

duzo z tym roboty? bo bede to robil pierwszy raz :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 12:34 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:13
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Odkręcasz wąż , spuszczasz płyn , odkręcasz cztery śruby na głowicy ( pamiętaj że przy montażu i demontażu trzeba odkręcać je na krzyż żeby uniknąć naprężeń ) i wszystko. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 12:44 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 22:12
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
kubamikus pisze:
Odkręcasz wąż , spuszczasz płyn , odkręcasz cztery śruby na głowicy ( pamiętaj że przy montażu i demontażu trzeba odkręcać je na krzyż żeby uniknąć naprężeń ) i wszystko. :)

okej rozumiem a glowica jest tam gdzie cylinder? bo tam widze ze jest na sylikon i mozliwe ze tam nie ma w ogole uszczelki i to przez to,czy moze byc na silikon?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 13:45 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:13
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tam nie powinno być sylikonu , powinna tam być gumowa uszczelka takie oringi jakby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 16:26 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 22:12
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
kubamikus pisze:
Tam nie powinno być sylikonu , powinna tam być gumowa uszczelka takie oringi jakby.

ok wrzucam fotki jak na moje oko jest ok dzwon jest troche czarny chociaz moglo byc takie swiatlo ale patrz
http://i58.tinypic.com/246q97n.jpg nie wiem czy tu jest glowica ale zobacz czy wszystko git
http://i60.tinypic.com/ru0lzd.jpg
http://i61.tinypic.com/2ll0fnn.jpg zawor membranowy niby prosty
http://i60.tinypic.com/258xtuc.jpg tutaj chyba sa simeringi?
http://i59.tinypic.com/2rzdtzk.jpg i dziwny dzwon ktory jest tak jakby czarny niby wszystko dobre ale nie wiem :/ i teraz jak bede to skrecal to musze miec nowe uszczelki czy te stare moga byc? i czy silikon potrzebny jest>?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy