Dzisiaj jest 14 lis 2024, 18:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lut 2015, 20:26 
*

Rejestracja: 12 lip 2013, 19:44
Posty: 60
Pojazd: Yamaha Jog R
Witam
Posiadam skuter Yamaha Jog r
Jej v max wynosi 70-75km/h na maxa
Setup
Pro replica
Sprzego polini
Dellorto 17,5
Wariator motoforce
Dzwon tec wingbell
Czy mozna coś więcej wycisnąć czy to prędkość max jaką można uzyskać?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 lut 2015, 21:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
mój na seryjnym cylku też tyle szedł , ale możesz popróbować z regulacja napędu




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 8:19 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ja bym tu zmienił wario na Top Racing NG i wydech na jakiś niskoobrotowy i będzie lepiej szlo. Wydech np Tecnigas Next-R albo Leo TT.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 20:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Hehe szczeże mówiąc to mój Jog RR rozpędzał się dość szybko aż do 90km/h, więc napewno masz coś nie tak, jeszcze pro replica i do tego gazior 17,5mm dellorto, musisz regulować i sprawdzać. Napewno nie jest to maksymalna prędkość, jaki sens jest przerabiać skuter, który po tuningu leci 75km/h max a na serii 90? no raczej żadny, poprostu pieniądze wyrzucone w błoto by były. Zacznij od sprawdzenia kompresji, zacznijmy również od tego czy masz seryjny cylinder i gaźnik dobrze wyregulowany, jeżeli jest wszystko okey, to zacznij regulować napęd.




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2015, 8:36 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zapominacie, ze prędkość max zależy od masy całego zestawu sprzęt + kierowca. Mój zestaw to ok 200 kg, to czy poleci 90? No wiadomo, że nie bo mam chińczyka? Leci mi spokojnie 75 licznikowe... Czy to dobrze czy nie oceńcie sobie sami ;)
Więc czy 90 czy 70 to nie takie oczywiste, bo jeden w całości ma 140kg a drugi np. 200kg.
Także prędkość jest względna.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2015, 20:22 
*

Rejestracja: 12 lip 2013, 19:44
Posty: 60
Pojazd: Yamaha Jog R
U mnie zestaw waży jakieś 140kg :)
Dodam też że mam rolki 4g, sprężynki polini zielone, centralkę maolssi żółtą
Więc od czego zacząć z tym napędem????
Może to moduł????

-- 18 lut 2015, 18:51 --

Wypowie sie ktoś?

-- 20 lut 2015, 21:22 --

??????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy