Dzisiaj jest 14 lis 2024, 18:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lut 2015, 17:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
Mam takie pytanie czy cylinder 50 cc w lc ma wiecej mocy niz 50ccw ac bo mam zamiar przerobić mojego neosa na lc




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 lut 2015, 18:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2013, 19:25
Posty: 28
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd: Yamaha Aerox
osobiście uważam że lc spoko jak dużo jeździsz a poza tym nie ma większego znaczenia ac bardziej się grzeje co za tym idzie spadek mocy ale ac na krótkie trasy wystarcza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2015, 11:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
no wlaśnie w wakacje to np robie duże trasy bo wiadome cieplo wiec można daleko jeździć dziennie robiłem po 50km a teraz jak jeździłem do szkoły to po 6 w jedna strone , a mam pytanie czy trzeba cos przerabic w silniku zeby wsadzić cylinder lc i pompe czy nie




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2015, 11:28 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:13
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nic w silniku nie przerabiasz. :) Zakładasz cylinder LC , na magneto wkręcasz piny ( żeby nie przepłacać to w dziale zrób to sam masz poradnik jak takie piny samemu zrobić ) na to pompę wody , podłączasz wszystko i jeździsz. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2015, 11:49 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
kubamikus, no pominąłeś rzeźbę z chłodnicą i wężami ;)




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2015, 11:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
ok to git a czy te węze muszą być te czarne czy moge dać zwykłu wąż bezbarwny a do cylindra i pompy tylko ten czarny ? i poszukam tego poradnika z tymi pinami do pompy wody




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2015, 12:18 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Wg mnie to szkoda przerabiać na LC. Samo umiejscowienie i zamocowanie chłodnicy jest sporym problemem by to wyglądało i działało jak należy. Komplikujesz sobie prosty układ. AC daje spokojnie radę i na dłuższe trasy. Czasem wystarczy chwilka przerwy i można jechać dalej. Zainwestuj w termometr i będziesz miał podgląd co się dzieje. A dobrze wyregulowane AC przy gaźniku np. 19mm wcale się tak nie grzeje. Jeździłem w upał z pasażerem (łącznie coś koło 250 kg ludzie + maszyna) po 30 km jednorazowo bez zatrzymywania na serii i wszystko OK.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2015, 12:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
tak ale jest problem bo nie mam cylindra w ac jeden juz idzie na sell a 50cc orginał rozwalony . Więc postanowiłem ze bede miał lc a po za tym neos w lc bedzie kozacko wyglądał jeszcze jak pojade takim na zlot to na 100 % bedzie to jedyny neos w lc a cała robota wyniesie mnie 200zł a chłodnica spokojnie wejdzie pod czasze a bedzie to chłodnica od piaggio nrg :) bo mój kolega ma taka na zbyci z wężami i zbiorniczkiem




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2015, 12:40 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
No to życzę powodzenia w realizacji planów :lol:




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2015, 12:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
no dzięki mam nadzieje że mi se uda bedzie sukces jak wsadzę chłodnice :mrgreen:




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy