Skuter już złożony, kompresja około 9bar.
Stary pasek zmieniony na nowy Dayco, ale mulił strasznie i założyłem podkładkę pod przeciwtalerz(oryginalna blokada).
Skuter ma muła i schodzi z obrotów czy to na serii wario czy to na Polinim i na wszystkich wagach rolek, następnie one powoli rosną i po osiągnięciu 7,5k ciągnie normalnie.
Zawór membranowy ma lekki prześwit i sprzęgło ma już nienajwięcej okładzin, więc zamawiam sprzęgło Tec Racing Evo i zawór RMS STD oraz fajkę NGK, bo teraz mam jakąś chińską (stara rozpadła się kiedyś jak wracałem ze szkoły i nie miałem możliwości NGK kupić

Jak sądzicie jakbym chciał kupić tłoczek, to po zmianie będzię zauważalna poprawa?
Myślałem nad samymi pierścieniami, ale one ok 30zł a za ok. 40zł mam tłok Power Force który zbiera dobre opinie. Tłok motoforce to to samo co Power force?
up.
Zamówione: Sprzęgło Motoforce Evolution 107mm, zawór membranowy RMS STD, Fajka NGK 90'.
Poprzedni cylinder się przytarl wiec zmieniłem go na Power Force Alu 50. Teraz zostało wyregulować
W piątek powinien wpaść nowy dzwon Motoforce, sprezynki S6 białe oraz rolki Motoforce 3.5g.
Tak to ma wyglądać docelowo do soboty:
Cylinder Power Force Alu 50 160km przejechane
Leo Vince ZX,
Sprzęgło Motoforce Evo Racing, NOWE
Sprężynki białe naciągnęte trochę, NOWE
Centralka Malossi żółta,
Dzwon RMS NOWY
Zawor RMS Std NOWY
Pasek Dayco NOWY
Wyczysxczony filtr powietrza
-- 21 wrz 2015, o 21:08 --
@Up. Tydzień temu został założony oryginalny cylinder po szlifie z tłokiem Meteora i na starej regulacji skuter jeździ super. Pozostała lekka regulacja rolkami i będzie idealnie. Jak na razie na dotarciu zrobione już 330km, więc podejrzewam, że jeszcze 150 i zakończę ten proces. Ostatnio zmieniony został olej w przekładni.
Spalanie mnie zaskoczyło, bo aktualnie wynosi ono na dotarciu ok. 3l - fakt, że kręcone są raczej niskie obroty, ale starczące do spokojnej jazdy po mieście.
Do zmiany zostało łożysko igiełkowe, bo te już lekko się odzywa.
Olej Ipone się skończył, więc zakupiłem nowego Orlena Platinum Rider Scooter 2T i zobaczymy jak to będzie wszystko wyglądało

Więcej upów nie przewiduję na ten sezon, w marcu zaczynam prawko i prawdopodobnie jedynie doprowadzę skuter do pełnej funkcjonalności tzn. zakupię akumulator nowy.
-- 21 wrz 2015, o 21:08 --
@Up. Tydzień temu został założony oryginalny cylinder po szlifie z tłokiem Meteora i na starej regulacji skuter jeździ super. Pozostała lekka regulacja rolkami i będzie idealnie. Jak na razie na dotarciu zrobione już 330km, więc podejrzewam, że jeszcze 150 i zakończę ten proces. Ostatnio zmieniony został olej w przekładni.
Spalanie mnie zaskoczyło, bo aktualnie wynosi ono na dotarciu ok. 3l - fakt, że kręcone są raczej niskie obroty, ale starczące do spokojnej jazdy po mieście.
Do zmiany zostało łożysko igiełkowe, bo te już lekko się odzywa.
Olej Ipone się skończył, więc zakupiłem nowego Orlena Platinum Rider Scooter 2T i zobaczymy jak to będzie wszystko wyglądało

Więcej upów nie przewiduję na ten sezon, w marcu zaczynam prawko i prawdopodobnie jedynie doprowadzę skuter do pełnej funkcjonalności tzn. zakupię akumulator nowy i być może oponę na przód, bo ta już ma te 4 lata.