Dzisiaj jest 06 lut 2025, 0:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lut 2015, 16:22 
*

Rejestracja: 24 lut 2015, 16:04
Posty: 3
Pojazd: Italjet, Rieju, SHL
Witam. Mam nadzieję że tutaj otrzymam pomoc. Problem dotyczy Italjeta Formuli LC 96r full seria. Kupiłem skuter i bardzo dobrze się sprawował niestety pewnego dnia wyrwało część wiatraka na wariatorze i wciągnęło w sprzęgło. Od tamtej pory zaczęły sie problemy chociaz nie wiem czy ten incydent ma z tym związek. Ital momentalnie zaczal jechać coraz gorzej i z 70km/h zrobiło się 50, z 50 30 a następnie wcale nie chciał jechać. Wymieniłem moduł zapłonowy, sprzęgło, łozyska na wale i simmeringi, membrane, sprawdziłem cylinder i tłok (pomierzony przez specjalistę ledwo dotarty idealny stan), wymieniłem na wszelki wypadek pierścienie, sprawdziłem dozownik, rozpołowiłem w celu wymiany uszczelki karterów. Jednym słowem wszystko wygląda na 100% sprawne, gaźnik regulowany i czyszczony kilkukrotnie i dalej skuter jest mułowaty jakby dławił się i nie mógł wkręcić na obroty. Jest tak słaby że ledwo rusza a v max wynosi 15km/h. Ja już nie mam pojęcia co to może być, pomóżcie :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lut 2015, 17:43 
*

Rejestracja: 24 lut 2015, 17:28
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa, Targówek
Pojazd: Italjet Formula 50/ Audi A6 C4
Też mam Itala i jedyne co mi przychodzi teraz do głowy to: paliwo (zawór przy zbiorniku) lub coś po prostu z paliwem albo coś z napędem: wario, pasek, sprzęgło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2015, 17:59 
*

Rejestracja: 24 lut 2015, 16:04
Posty: 3
Pojazd: Italjet, Rieju, SHL
Kranik sprawdzony, wszystko z nim w porządku :P sprzęglo i pasek nowe, wario wygląda bardzo dobrze zresztą nawet jeśli przez napęd nie mógłby ruszyć to z kołem w górze wkręcałby sie szybko a nie tak mułowato :P ale chyba znalazłem przyczynę, może podpowiecie czy to może być to: automatyczne ssanie, podłączyłem na ostro i działa (wysuwa się, jest gorące) ale jak jest podłączone pod instalację to zimne jest :/ jutro zakręce do gaźnika i podłącze bezpośrednio do akumulatora i mam nadzieję że to pomoże a wtedy przerobię instalację zasilającą ssanie bo to też może robić robote, prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2015, 18:15 
*

Rejestracja: 24 lut 2015, 17:28
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa, Targówek
Pojazd: Italjet Formula 50/ Audi A6 C4
Hmm.. Poczekajmy może ktoś się wypowie co do tego wario. Moje dosyć dobite jest i nie koniecznie do końca sie wysuwa właśnie na wysokich. A co do ssania też mam automatyczne firmy Dellorto.

Byłbym wdzięczny za informacje czy coś się zmieniło po podłączeniu ssania bezpośrednio pod aku :) Po przeprowadzce do bloku w garażu dosyć zimno jest teraz, a rozkręcać tył średnio mi sie chce :P Może pomoze to u mnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2015, 18:18 
*

Rejestracja: 24 lut 2015, 16:04
Posty: 3
Pojazd: Italjet, Rieju, SHL
Poprostu jestem zmuszony tak podłączyć bo pod instalacją nie grzeje a bezpośrednio będzie działać normalnie a jak faktycznie wtedy będzie działać to normalnie podłączę pod stacyjkę :P a wario u mnie normalnie się otwiera do końca bo widać to po talerzu na sprzęgle któro podczas obrotów dochodzi aż do dzwonu czyli max. Problem w tym że pomimo koła w górze strasznie wolno się wkręca i słychać jakby "buu" a podczas normalnej jazdy wcale nie chce się wkręcić, tylko po prostej 15-20 km/h, z góreczki jak sie rozpędzi to później utrzymuje jedynie daną prędkość ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy