Dzisiaj jest 19 lip 2025, 13:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2015, 14:06 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Witam.
Nie utrzymuje wolnych obrotów na ciepłym. Silnik minarelli. Mam ten kłopot od jakiegoś czasu.
Uszczelniacze wału nie ciekną.
Puszka filtra powietrza nowa.
Kanał dolotowy do gaźnika szczelny.
Membrana bez prześwitu.
Iglica na 1 ząbku od dołu dysza 88. Gaźnik dellorto 12mm.
Ssanie ręczne sprawne. Na zimnym utrzymuje wolne obroty natomiast na ciepłym zaraz gaśnie bez dodania gazu. Możliwe że działa rozszerzalność cieplna ale wszystko sprawdziłem.
Próbowałem wszystkiego nic nie pomaga.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 mar 2015, 4:07 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jaki masz set? Sprawdź ssanie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 5:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Zmierz kompresje cylindra. Jeżeli cylinder jest już na wykończeniu, to tak właśnie się dzieję, że nie utrzymuje obrotów, bynajmniej u mnie tak było.




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 9:08 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
ziolosiepali pisze:
Możliwe że działa rozszerzalność cieplna


Tak jest to możliwe że gdzieś jest mała nieszczelność niewidoczna dla oka ale występująca po rozgrzaniu silnika.
Zmierz także kompresję na zimnym jak i ciepłym silniku i porównaj wyniki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 16:31 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Silnik seria.V- max 85 km/h.
Wszędzie nowe uszczelki.
Ssanie sprawne. (na włączonym jak jest zimny ma wysokie obroty jak wylacze zauważalnie spadają). Silnik kompresje ma dobrą sprawdzałem na własne oczy stan cylka i głowicy wszystko było ok. Przebieg 8,500 km.

Może chodzi o regulacje gaźnika?????????
Na zimnym na ssaniu bardzo wysokie obroty.
Po wyłączeniu ssania niskie, stabilne.
Natomiast na ciepłym gaśnie ale jak szybko dodam gazu lub włączę ssanie to nie zgaśnie.
Tak jakby mu brakowało paliwa na ciepłym????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 17:32 
*

Rejestracja: 01 mar 2015, 22:36
Posty: 7
Pojazd: Router
Przeczyść gaźnik , posprawdzaj czy niczego nie brakuje .. następnie dokonaj regulacji .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 20:01 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Gaźnik czysty, niczego nie brakuje. Świeca kawa z mlekiem. Tylko te obroty na ciepłym nie utrzymuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 7:55 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
ziolosiepali pisze:
Wszędzie nowe uszczelki.
Chodziło mi o szczelność karterów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 9:46 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Jakby było nieszczelne połączenie karterów to by się lało a silnik jest suchy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 11:08 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
ziolosiepali pisze:
Jakby było nieszczelne połączenie karterów to by się lało a silnik jest suchy.
Niekoniecznie.Nieszczelność może być umiejscowiona na składaniu karterów np. powyżej zaworu membranowego gdzie docierają znikome ilości paliwa z olejem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 20:02 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Śrubę od obrotów mam wkręconą na maxa.
Co zrobić żeby przy regulacja nie była wkręcona do końca? Chodzi mi o większą dyszę, Dziury w puszce filtra???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 21:52 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Przy maksymalnie wkręconej śrubie powinien zgasnąć. Jeśli dalej pracuje jakby nigdy nic to gdzieś coś masz prawdopodobnie nieszczelne. Sprawdź układ paliwowy ,króciec ,oraz sam silnik profilaktycznie.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2015, 11:12 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Jak przecież sruba obrotow wkrecona to maksymalne obroty.??????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy