Dzisiaj jest 27 lis 2024, 5:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2015, 22:48 
*

Rejestracja: 08 cze 2013, 9:34
Posty: 16
Pojazd:
Witam, niestety w gilerce nawalił wtrysk, więc postanowiłem przerobić ją na gaźnik, prosiłbym kogoś kto się dobrze zna lub już coś podobnego robił, aby powiedział mi co dokładnie muszę kupić i jeśli są jakieś rzeczy do zrobienia dodatkowo, które nie są oczywiste bardzo, to także prosiłbym o informację, z góry dziękuje. :)




_________________

Heart Breakers & Life Takers


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 mar 2015, 22:55 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2012, 15:18
Posty: 758
Lokalizacja: Radom
Pojazd: MBK Booster/Gilera Runner
Ja robiłem przeróbkę purejeta w runnerce. Tylko że nie pomogę w sprawie baku, bo mam teraz normalnie nad gaźnikiem i normalny zaworek. A co do reszty to tak: musisz kupić inną głowicę ( da się normalną przerobić, ale jest trochę roboty ), nowe kartery/ zaślepkę kompresora/ zostawić kompresor. Oczywiście kupić gaźnik (na seryjny króciec od przepustnicy pasuje). Złączyć dwa środkowe piny od TPS. Wymienić linkę od gazu (można się bawić z seryjną, ale mi się nie chciało nawet :) ) W razie jakiś pytań podbijaj na PW :D




_________________

Zobacz mój projekt stunt Boostera - klik
Wpadaj do jedynego takiego projektu- nisko szeroko i długo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 9:51 
*

Rejestracja: 19 lut 2015, 22:53
Posty: 27
Pojazd: gilera runner 125
lepiej kupić silnik kompletny za 300zł od 50cc i git po co sie bawić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2015, 23:36 
*

Rejestracja: 08 cze 2013, 9:34
Posty: 16
Pojazd:
Panowie odświeżam temat i mam nadzieje, że ktoś odpisze, więc tak postanowiłem wkoncu zabrać sie za gilerke i mam pytanie czy lepiej kupić cały silnik do SP czy cześci i przerobić to co mam, w sumie nie miałbym wątpliwości gdyby nie to, że boję się, że to mój silnik może być na wykończeniu, chociaz ma tylko 11 tysięcy przebiegu jeżdzony na najlepszej benzynie i oleju, ale przeze mnie, nie wiem co z nim robili wcześniej. Napiszę jeszcze jak wygląda problem, więc gilerka ładnie odpala zawsze za 1 razem nawet po zimie i swietnie jeździ jak jest zimna, jak sie rozgrzeje to zaczyna mulic i dopiero jak przekroczy 7 tysiecy obrotów to jedzie ładnie i do tego przerywa i wydaje dziwny dzwięk jakby właśnie miała problem z podawaniem jej paliwa. Czekam na odpowiedź, pozdro !

-- 25 cze 2015, o 23:36 --

Witam, z przerobieniem sie wstrzymałem, zamontowałem za to wariator stage6 i wydech stage 6 pro replica i uwaga, osiągi spadły z 80 na 55-60 km/h, bez nowego wydechu jechał jakieś 70, czy to po prostu wina tego wtrysku i teraz jeszcze gorzej podaje paliwo czy silnik jest juz zajechany, napiszscie co myślicie bo 1000 zł wydane a jedyny efekt jest taki, że z jeżdzącego motorka mam taki którym sie teraz nie da...




_________________

Heart Breakers & Life Takers




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2015, 8:22 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A regulowałeś w ogóle napęd po założeniu wario i wydechu?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2015, 10:56 
*

Rejestracja: 08 cze 2013, 9:34
Posty: 16
Pojazd:
Dałem inne rolki i centralke, ale centralke musiałem dać tą co była bo na medium stage6 wgl nie chciał ruszyć, wydaje mi się, że ten wtrysk po prostu teraz tak źle podaje paliwo.




_________________

Heart Breakers & Life Takers




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2015, 12:05 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
To jaka masz teraz regulacje napędu? W ogóle pod serie kupować Replice to kiepski pomysł.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2015, 12:18 
*

Rejestracja: 08 cze 2013, 9:34
Posty: 16
Pojazd:
co rozumiesz przez regulacje napędu? napisałem zmieniłem rolki i centralke, no a wydech kupiłem bo w sumie nie miałem pomysłu na inny, jaki by był lepszy pod serie ? A dokładnie jeszcze to wariator stage6 pro rolki takie jakie dali do wariatora czyli 6,5 gr a centralke dałem seryjną bo na tej medium stage6 to tak jak pisałem motorek wchodził na 5 tysiecy obrotów i nie jechal wgl, teraz na starcie po prostu pierdzi i sie dławi chyba przez ten wtrysk a potem jak sie wkreci to jedzie tylko 60, na full serii leciał 85, tyle ze miał problem z ruszaniem bo własnie przez ten wtrysk tak peirdził i mulił w miejscu jak juz ruszył to szedł fajnie dopiero potem jak np skrecałem, i ruszałem z tak ok 5 tysiecy to mulił tak od 45-60 a potem jak wszedł na powyzej 7 tysiecy to szedl ładnie. Teraz nie wiem czy coś z wydechem czy coś z regulacją, na pewno wiem, że wtrysk trzeba wywalić w pizdu i zrobić ten gaźnik, ale jak to nie pomoże to co potem ? Tego się boje, do przeróbki i tak już wszystko kupiłem tyko boję sie za to sam zabrać.




_________________

Heart Breakers & Life Takers




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2015, 12:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Jak by nie bylo zacznij od usuniecia awarii. Jak juz bedziesz mial pewnosc ze w silniku wszystko gra to biez sie za regulacje napedu. Nie ma sie czego bac, dasz rade.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2015, 14:50 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Duzo lepszym wyborem byl by Tecnigas Next-R albo Yasuni Z które sa niskoobrotowe i byś mial dużo mniejszy problem. Replica to wydech wysokoobrotowy i żeby to jechalo to trzeba tak napęd ustawic aby kręcił silnik wysokie obroty co jest bardzo niewskazane dla seryjnego cylka, no ale kupując Replice tak to jest. Rolki 5g, docisk medium i na sprzeglo twarde i bedzie jeździło.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2015, 21:58 
*

Rejestracja: 08 cze 2013, 9:34
Posty: 16
Pojazd:
Wydech sobie zostawię już, myślę, że z regulacją już z motorkiem przerobionym na gaźnik nie będzie wielkiego problemu, ogólnie pisałeś żeby dać lżejsze rolki, kolega z doświadczenia doradził mi rolki 8 gr i takie też sobie kupie, nie musi mieć strasznego kopa, w koncu to tylko skuter 50, ważne żeby ładnie równo pracował :)




_________________

Heart Breakers & Life Takers




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2015, 3:43 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
8gr i medium na docisku i nie wiadomo co na sprzęgle, brak mi słów. To jak tak lepiej wiesz to nie pisz tutaj nic więcej...




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2015, 11:07 
*

Rejestracja: 08 cze 2013, 9:34
Posty: 16
Pojazd:
Bez tej medium, po to tutaj piszę, żeby sie zapytac jak będzie najlepiej, dlaczego napisałem, że 8, bo jak założyłem wariator i rolki które tam były czyli 6,5 to motorek ruszał z 9 tysiecy i jezdził tylko na takich obrotach, teraz jak załozyłem wydech to nie umiem tego sprawdzić bo jak pisałem wczesniej jest jakiś problem.




_________________

Heart Breakers & Life Takers




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2015, 15:31 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
wtrysk jest dobry tylko cyl do szlifu ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy