Dzisiaj jest 18 lip 2025, 12:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2015, 17:25 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 17:55
Posty: 21
Pojazd: Aerox
Witam. Posiadam Yamahe Aerox z 2005 roku, w ostatnim czasie wymieniłem w niej tłumik na yasuni z, przyśpieszenie uległo poprawie, włożyłem rolki 3,0 g i sprężynki czerwone twarde. Prędkość maksymalna w granicach 80/85. Od czego zacząć następny etap tuningu ? Czy przy cylindrze 70cc trzeba zmienic wał ? Co do konfiguracji, mogą być takie ustawienia jak rolki 3,0 i czerwone sprezynki twarde ? Czy dużo da wariator polini z sprężynkami sprzęgła niebieskimi i sprężyną centralną niebieską ? Chce poprawić prędkość maksymalną, oraz przyśpieszenie.
Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 mar 2015, 4:08 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Najpierw to napisz jaki masz budżet.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 7:23 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Komor pisze:
Najpierw to napisz jaki masz budżet.


X2




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 8:51 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 17:55
Posty: 21
Pojazd: Aerox
Komor pisze:
Najpierw to napisz jaki masz budżet.

Na razie do 500 , ale jak wpadnie mi trochę kasy będę kontynuował przeróbki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 10:13 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
To teraz zakup gaźnik 19mm jak planujesz 70 cylka i wario Top Racing NG. Resztę pieniążków odkladaj na cylka 70 i zmianę wydechu, bo Z pod sporta 70 to slaby pomysł.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 11:29 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 17:55
Posty: 21
Pojazd: Aerox
Komor pisze:
To teraz zakup gaźnik 19mm jak planujesz 70 cylka i wario Top Racing NG. Resztę pieniążków odkladaj na cylka 70 i zmianę wydechu, bo Z pod sporta 70 to slaby pomysł.

Jeżeli chodzi o gaźnik to lepiej kupić markowy ?

-- 02 mar 2015, 12:23 --

Komor pisze:
To teraz zakup gaźnik 19mm jak planujesz 70 cylka i wario Top Racing NG. Resztę pieniążków odkladaj na cylka 70 i zmianę wydechu, bo Z pod sporta 70 to slaby pomysł.

Jeżeli chodzi o gaźnik to lepiej kupić markowy ?

-- 02 mar 2015, 12:25 --

Komor pisze:
To teraz zakup gaźnik 19mm jak planujesz 70 cylka i wario Top Racing NG. Resztę pieniążków odkladaj na cylka 70 i zmianę wydechu, bo Z pod sporta 70 to slaby pomysł.

Jeżeli chodzi o gaźnik to lepiej kupić markowy ? Możesz podać link ?

-- 02 mar 2015, 12:26 --

Komor pisze:
To teraz zakup gaźnik 19mm jak planujesz 70 cylka i wario Top Racing NG. Resztę pieniążków odkladaj na cylka 70 i zmianę wydechu, bo Z pod sporta 70 to slaby pomysł.

Jeżeli chodzi o gaźnik to lepiej kupić markowy ? Możesz podać link ?

-- 02 mar 2015, 12:29 --

Komor pisze:
To teraz zakup gaźnik 19mm jak planujesz 70 cylka i wario Top Racing NG. Resztę pieniążków odkladaj na cylka 70 i zmianę wydechu, bo Z pod sporta 70 to slaby pomysł.

Sorry za spam , android




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 13:08 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No wiadomo ze markowy lepiej. Wpisz w allegro czy olx Dellorto 19 i będziesz miał dużo tego :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 14:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Ja osobiscie proponowalbym gaznik z gardziele 21mm, a zwlaszcza jezeli skuter bedzie chlodzony AC. Wiekszy gaznik poprawia nam zarowno chlodzenie wew. cylindra, przez co nie grzeje nam sie tak szybko cylinder.Im wieksza temp. cylindra tym wieksze prawdopodobienstwo ze tlok spuchnie, a z tym przytarcie cylindra. Dobre gazniki w cene 100zl jest WM MOTOR, osobiscie sam mialem, z wygladu nie powala jakoscia, jak to chinski gaznik, ale moim zdaniem gaznik nie ma wygladac, tylko funkcjonowac poprawie. Oczywiscie warto wymienic teraz wariator, warte sa uwagi takie jak Top Racing NG/ Sport Pro/ Speed Control.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 14:32 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
buniek ale on na razie ma cyla 50 i nie wiadomo kiedy zmieni i czy w ogóle, dlatego lepszym wyborem tu będzie 19mm.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 16:12 
*

Rejestracja: 15 sty 2015, 17:53
Posty: 43
Pojazd: Malaguti f12
Gażnik 19 mm do seryjnej 50 to bezsens dobry bd 17.5 i łatwiej bd wyregulować :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 18:41 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
U mnie seryjnie w chińczyku jest 19mm ;)




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2015, 11:14 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Emigrant pisze:
Gażnik 19 mm do seryjnej 50 to bezsens dobry bd 17.5 i łatwiej bd wyregulować :P

Czytales w ogóle temat o co chodzi? Przeciez jasno napisal ze będzie chcial założyć 70 cylka to po co ma brać gaźnik 17,5? Kupi 19 i spokojnie wyreguluje go pod 50 i jak zmieni na 70 to będzie miał akurat w sam raz gazior.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy