Dzisiaj jest 27 lis 2024, 23:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lut 2015, 23:48 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
Next r mam w domu ale wate musze kupić i zespawac

Wydaje mi się ze przecież tamta 70 będzie sporo mocniejsza od Piaggio 50cm? Gdzieś czytałem ze ok 8KM mozna uzyskać

I tłok jest meteor czyli chyba zle nie ma?
Jeśli by zostawić 50 cylinder to
Sam tłok vertex po szlifie - 120zl + 50zl szkif
A tu dokładam stowe i mam 70


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lut 2015, 0:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Lepiej doloz jeszcze 100 i cos firmowego kup. Przynajmniej masz pewnosc ze bedziesz zadowolony i zadne gorki ci straszne nie beda. Polecam malossi sport70...zaraz sie zacznie ze malossi to gowno itd :lol: Warto wydac troche wiecej kasy i miec spokoj kilka lat.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2015, 8:10 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mal ... 1070.bhtml

150zl dokladki to nie jest mało

Pozatym ja nie będe parę lat jezdzil na tym napewno, za jaki czas kuoi sie inny motorek

A taki byłby lepszy od tamtego power force evo 70?
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-tec ... 7730.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2015, 8:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Jak byś musiał wybierać pomiędzy tec a powerforce to weź powerforce
Tu masz ciekawe propozycje:
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-top-performances-trophy-70cc,pZ003690.bhtml
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-airsal-tech-racing-50cc,pZ046857.bhtml
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-dr-evolution-70cc,pZ030082.bhtml
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-malossi-sport-70cc,pZ031070.bhtml
Mógł byś jeszcze kupić china 70cc i tłok meteora albo vertex :twisted:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2015, 18:16 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 2074.bhtml jeszcze ten możesz rozpatrzyć
dr evo najlepszy jak kasy za dużo nie masz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2015, 20:14 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
Kurcze jeszcze pasuje gaźnik kupić 17,5, czyli używany jakąs stówke delorto, chyba że oryginalny może zostać i tylko duszę większą ?
Znaczy chyba jest weber 14mm z tego co wiem
Żeby tylko nie zespuc cylindra, wiec najpewniej kupić 17,5?

Jeszcze jedno pytanie
Czy na jakiś czas może zostać oryginalny wydech? Mam next r ale jakis czqs minie zanim z nim zrobię


Ostatnio zmieniony 28 lut 2015, 20:19 przez adrjian, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2015, 20:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
W żadnym wypadku nie może zostać, musisz zmienić na większy




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 11:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-dr-evolution-70cc,pZ030082.bhtml
http://shop.mieloch.pl/gaznik-tec-pro-phbg-19mm,pZ044296.bhtml
http://shop.mieloch.pl/wydech-yasuni-r-aluminium-e,pZ001123.bhtml\
http://shop.mieloch.pl/dzwon-sprzegla-tec-cnc-r-d-107mm,pZ048325.bhtml
http://shop.mieloch.pl/sprzeglo-stage6-sport-pro-d-107mm,pZ047220.bhtml
http://shop.mieloch.pl/wariator-stage6-sport-pro,pZ044173.bhtml
Nie musisz dziękować :wink: :twisted:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 15:05 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
kacper791 pisze:


@

1860 zl za tuning skutera wartego 999zl, później wezmę za niego poniżej 2K,

Racja, nie dziękuję




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 19:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Nikt nie tuninguje z mysla o tym ile mu sie potem zwroci. Podejzewam ze chcesz zeby skuter normalnie jezdzil a nie o tuning. Zmiana czego kolwiek wiaze sie z kolejnymi wydatkami.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2015, 11:52 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
Właśnie no żeby normalnie jezdzil a nie toczył sie pod górę, co z tego ze teraz jedzie z gorki 75 licznikowe jak pod górkę jak pisałem w innym temacie wyprzedza mnie Simson s51 z 2 pasażerami, no słabe chyba, nie?
Aktualnie skuter to seria, tylko sprezynki sprzęgła dałem mieksze dla startu z niższych obrotów, nic to nie zepsuło(wcześniej pol manetki żeby ruszył)

Myślałem ze dzięki tej 70 zyskam sporo na mocy, prędkość aktualna w zupełności wystarcza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2015, 12:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
adrjian pisze:

Nikt nie mówił że masz wszystko nowe kupować :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2015, 7:51 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
Ostatnio nie mam czasu na robote ze skuterem bo choruje xD jak wkoncu zdemontuje cylinder to dam zdjęcia jak wygląda
A..
Mam w domu ten power force evo 70 xD
Tutaj jeszcze znalazłem ze nawet 8-11KM można uzyskać przy dobrej reszcie. Tylko nie jest to wersja evo (pewnie różni się ze jest tkok o 1mm mniejszy)
http://czesci-moto.pl/p1242,cylinder-do ... force.html
Jeśli ktoś będzie chciał to zrobię jakieś zdjęcia też temu cylindrowi

-- 09 mar 2015, 19:37 --

Dysza główna była zatkana, terws chodzi ok
Mieszanka 2,5obr i udało się z górki prawie 80km/h
Dodatkowo nie wiem jakim cudem ale okazało się ze mam jednak gaźnik weber 18 xD
Czyli może zostać do tej 70?
Rozmiar dyszy podam później
Dysza główna 60
Ssania 50
Wolne obroty na górze pisze 30 a na dole 40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2015, 15:23 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Dysza glowna za mala, wsadź 85-90.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2015, 10:22 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
Zdjęcia starego cylinder i tłok bede za niedługo, okazało się ze jest oryginalny tłok piaggio jeszcze bez szlifu był :)
Góra tłoka i wydechu ma ryski, cylinder dość głęboko, pierścionki wg mnie jeszcze w miarę, nie zatarte i twarde
Głowica była bez żadnej uszczelki a cylinder miak aluminiowA, która zostawiłem do kupionego 70cm
@
Dobra zamontowany zestaw power force evo 70

Na te chwile założyłem stary wydech, gaźnik dysze oryginalne, jedynie dokrecilem mu nieco paliwa i dałem na środek poziom iglicy

@

Na takim zestawienie skuter chodzi tak samo jak na starej 50 ze słabą kompresja no może minimalnie lepiej

Mam nadzieje ze jest to przejściowe i będzie się dało wyregulować żeby to chodziło jak należy
Tylko czy nie powiem jednak mimo wszystko iść lepiej?

-- 20 kwie 2015, 11:22 --

Witam
Teraz na gaźniku weber 18 z fabrycznymi dyszami, wydechu next r, u lżejszymi rolkami skuter z gorki jedzie realne 86 a pod dużą górkę nawet 70 licznikowe, po prostej ponad licznikowe 80
Kolor swiecy kawa z mlekiem, pali od kopa
Spalanie przy normalnej jezdzie jakieś 5.5litra na te chwile, od założenia 70cm przejechane ok 200km

Co o tym myślicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy