Dzisiaj jest 14 lis 2024, 7:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: booster problem
Post: 08 mar 2015, 10:04 
*

Rejestracja: 08 lis 2014, 2:49
Posty: 19
Pojazd: Ludix
Witam kupiłem bostera i jest w nim taki problem. skuter ma muła na starcie ,ale to jest malo wazne to mi nie przeszkadza bo z tym juz wiem co jest. Jade na full manecie jakies 100m i skuter zaczyna zwalniać tak jakby nie dostawał paliwa zwolni do wolnych obrotów, i zaraz moge znowu full manete cisnąć i tak w kółko. jak na conti pro 50, leovince sp3 dell 17.5 to kręci on bardzo wysokie obroty az mam wrazenie ze urwie się zaraz korba... -,- mozliwe ze nie zasysa na full manecie odpowiedniej dawki paliwa i sie dławi? bo zwolni do wolbnych najdzie mu paliwa i znowu mogę full manete. Dysze mam 93, dellorto 17.5 filtr seria.
Jak ktoś miał coś takiego to niech prosze się wypowie. Dzieki z góry !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 mar 2015, 10:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
wyczyść sobie kranik sprawdz czy filter paliwa jest czysty no i przedmuchaj gaźnik bo to wygląda na to jak by ci paliwa nie nadonżał dolewać do gaźnika mialem prawie taki sam problem jak ty




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2015, 10:16 
*

Rejestracja: 08 lis 2014, 2:49
Posty: 19
Pojazd: Ludix
Kranik wyczyszczony, robilem to jak go składałem od ramy po swojemu. Filtr jest nowy, a gaznik czyszczony był. Jakaś inna opcja na to że nie nadąża podciśnienie dawać mu paliwa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2015, 6:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Zassaj podcisnienie i sprawdź czy odpowiednio dużo paliwa leci. Wtedy wyeliminujesz kranik.
Odkręć komore i zobacz czy pływak swobodnie pracuje, czy sie nie zacina na mechaniźmie.

Probowales regulować gaźnik ? Dysza 93 wydaje się duża przy twoim setupie
Sprawdź też czy iglica w przepustnicy jest dobrze założona, nie może skakać , musi byc dobrze zabezpieczona.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy