Dzisiaj jest 04 mar 2025, 13:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 mar 2015, 14:31 
*

Rejestracja: 02 mar 2015, 15:46
Posty: 11
Pojazd: Keeway Hurricane
Proszę o dokładny opis krok po kroku jak wymienić cylinder :D Czy mogę zrobić to sam czy lepiej oddać do mechanika ?? Dodam że mam Hurricane z 2008 r :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 mar 2015, 15:49 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 19:45
Posty: 107
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Kingway Fonero
Nie ten dział. Poszukaj w internecie. Google nie gryzą ;) Można zrobić to samemu, nie jest to trudna robota.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2015, 22:26 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Oczywiście ,że sam dasz radę. Parę podstawowych kluczy ,chęć i cierpliwość to podstawa :) Dla ułatwienia pracy ściągasz kanapę ,oraz boczne owiewki. W tym punkcie wybór należy do Ciebie. Możesz wyjąć z silnik z ramy ,możesz zmienić cylinder z silnikiem w ramie. Osobiście lubiłem zawsze mieć silnik wyciągnięty. W silniku 2T jest o tyle dobrze ,że nie ma rozrządu. Jeśli masz wersję AC (chłodzenie powietrzem) to demontujesz osłony. Jeśli masz wersję LC (chłodzenie cieczą) omijasz ten punkt. Następnie musisz zdjąć cały osprzęt silnika ,czyli : fajka świecy ,gaźnik ,króciec ,wydech. W dalszej kolejności musisz wykręcić świecę ,oraz odkręcić i zdjąć głowicę. Kiedy głowica już będzie zdemontowana przystępujesz do zsunięcia cylindra ze szpilek. Kiedy to już zrobisz ujrzysz tłok ze sworzniem. Musisz go zdemontować z korbowodu wału. Z jednej i drugiej strony tłoka sworzeń jest zabezpieczony. W celu jego ściągnięcia musisz usunąć zabezpieczenie po lewej i prawej stronie. Wysuwasz następnie sworzeń i ściągasz tłok. Pogiętym zabezpieczeniem nie musisz się przejmować ,gdyż będziesz montował za chwilę nowe. Pod żadnym pozorem nie wolno dwa razy wykorzystywać tego samego zabezpieczenia sworznia nawet jeśli wydaje się być w bdb stanie. Cały nowy zestaw montujesz w odwrotnej kolejności.

Kilka ważnych rad :
- Pamiętaj o prawidłowym montażu zabezpieczeń sworznia. Wyróżniamy 3 typy zabezpieczeń : Typ C , Typ G ,oraz Typ Omega. Każde z tych typów ma inną zasadę montażu
- Pamiętaj o zamkach na tłoku i prawidłowym montażu pierścieni
- Pamiętaj ,aby przed włożeniem tłoka w cylinder przesmarować olejem gładź cylindra.
- Pamiętaj o zastosowaniu nowych uszczelek. Uszczelkę metalową w wielu przypadkach możemy zastosować ponownie. Papierowa musi zostać niezwłocznie wymieniona.
- Śruby dokręcaj z głową. Pamiętaj aby dokręcać naprzemiennie.

Staraj się wszystko robić w nienagannych warunkach.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2015, 17:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Mate57 pisze:
W dalszej kolejności musisz wykręcić świecę ,oraz odkręcić i zdjąć głowicę.

Świecy nie trzeba wykręcać.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy