Dzisiaj jest 07 lut 2025, 5:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lut 2015, 14:13 
*

Rejestracja: 11 lut 2015, 16:09
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Peugeot Jetforce
Ostatnio było cieplej więc odpaliłem jeta i przejechałem się. Nagle temperatura skoczyła do 120 stopni C więc wróciłem do domu i zabrałem się za odpowietrzenie. W pewnym momencie licznik spadł do zera, nie pokazał nic, a po paru sekundach ukazał temperature jaka była zawsze i jest prawidłowa - jakieś 60 stopni. Wtedy mogłem dodawać gazu, trzymać go na obrotach i temperatura trzymała dobry poziom. Po jakichś 40minutach znowu go odpaliłem i chciałem po coś pojechać a temperatura znowu skoczyła!
Nie wiem, co jest winne. Pompa działa moim zdaniem prawidłowo, nie cieknie (koledze jak padła pompa to płyn lał mu się mocnym strumieniem u dołu pompy), węże też moim zdaniem są ok bo jetta stoi cały czas w jednym miejscu a nie widać żeby coś było mokre. Myślałem też o uszczelce pod głowicą, ale tu też chyba widać byłoby że cieknie płyn. Kolejnym pomysłem jest termostat. Czy to może być jego wina? Czy może się nie otwierać i to byłaby tego wina??




_________________

Zapraszam do mojego projektu - Black&Orange Jetta by Snajper


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 lut 2015, 21:11 
*

Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:22
Posty: 153
Pojazd: Yamaha aerox/Aprilia leonardo
No to raczej jak wszystko masz w normie płyn i odpowietrzony to raczej termostat choć u mnie się zacioł ale to znowu stwarzało się takie ciśnienie że aż pompą leciało ale a pompa szczelna wszystko git tylko puszczała przez to ciśnienie ! no a jak ci taką temp pokazało to sprawdzałeś węże czy gorące i w ogóle bo żeby nie było tak że czujnik wariuje !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2015, 11:47 
*

Rejestracja: 11 lut 2015, 16:09
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Peugeot Jetforce
Tak, sprawdzałem węże i były one gorące.




_________________

Zapraszam do mojego projektu - Black&Orange Jetta by Snajper




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2015, 14:53 
**

Rejestracja: 19 sty 2007, 12:26
Posty: 465
Lokalizacja: nic
Pojazd:
termostat wymien




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2015, 20:47 
*

Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:22
Posty: 153
Pojazd: Yamaha aerox/Aprilia leonardo
Albo po prostu jeździj bez termostatu tylko że przed jazdą by musiał się trochę przez chwile rozgrzać !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2015, 14:35 
*

Rejestracja: 11 lut 2015, 16:09
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Peugeot Jetforce
Wyjąłem termostat i sprawdziłem go. Jest dobry. Macie jakieś inne pomysły??




_________________

Zapraszam do mojego projektu - Black&Orange Jetta by Snajper




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2015, 17:06 
*

Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:22
Posty: 153
Pojazd: Yamaha aerox/Aprilia leonardo
no to może węże gdzieś zapchane czy coś i nie ma obiegu ! na początek proponował bym dolać płynu bo może jest mało i zaciąga go i się zapowietrza najlepiej nalej że prawie pod sam korek ale potem od razu nie zakręcaj korek niech sobie trochę pochodzi sobie silnik złapie temp i dopiero zakręć !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2015, 21:40 
*

Rejestracja: 11 lut 2015, 16:09
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Peugeot Jetforce
A wpadło mi jeszcze teraz takie coś do głowy. Czy winny może być też korek od zbiorniczka płynu/??




_________________

Zapraszam do mojego projektu - Black&Orange Jetta by Snajper




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2015, 15:20 
*

Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:22
Posty: 153
Pojazd: Yamaha aerox/Aprilia leonardo
No to jak nawet nie działa a zrobisz tak jak ci powiedziałem wcześniej czyli nie będziesz go od razu zakręcał i silnik na bierze temp i się powinno odpowietrzyć i powinno być dobrze !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2015, 21:06 
*

Rejestracja: 11 lut 2015, 16:09
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Peugeot Jetforce
Cały dzień go dziś odpowietrzałem. Co trochę było powietrze przy pompie wody w tych wężach. Teraz jest troche lepiej, bo temperatura wzrasta do 80 stopni C i spada i tak cały czas.

Wymieniłem też całkowicie płyn chłodniczy przed odpowietrzaniem :D




_________________

Zapraszam do mojego projektu - Black&Orange Jetta by Snajper




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2015, 21:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 13:52
Posty: 301
Lokalizacja: Czerwonka/Podlasie
Pojazd: Suzuki AP SWAP P/G 70
W korku powinna byc dziurka zeby po prostu nie robiło sie podcisnienie wewnątrz układu. Sprawdz czy nie jest zatkana




_________________

Obrazek

My Peugeot Speedfight 2
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=94539




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy