Dzisiaj jest 11 lut 2025, 16:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cagiva City
Post: 11 lis 2009, 18:10 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:29
Posty: 34
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Witam

Mam następujące problemy w mojej Cagivi City 50cm
1.Jak skuter postoi z 5 godzin na dworze przy niskiej temperaturze ciężko go odpalić , muszę pokręcić rozrusznikiem 1 minute a potem kopnąć 3 razy i zapala ??
2.Naprawiałem dzisiaj sanie bo myślałem ze przyczyna jest z tego , odpadl jeden kabelek , wiec go zlutowałem i teraz jak zapale skuter to trzyma obroty ale jak sie nagrzeje to nadal sa takie same obroty , jak go kupiłem i go zapałem to gazu jak nie trzymałem rollgazem obrotów to gasł a potem działał ok ... w czym problem ?? (Oczywiście zauważyłem ze więcej teraz pali )
3. Jak go włączę to czujnik paliwa idzie powoli do góry .... około 20/30 sekund , czego to przyczyna ?? ( Akumulator naładowany)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 18:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 10:04
Posty: 159
Lokalizacja: Miasto.
Pojazd:
3. chodzi ci o wskazowke paliwa ? jak tak to tak ma byc ze sie podnosci jedyny wyjatek jest w niektorych katanach w ktorych gdy wyjmiesz kluczyk to wskazowka pozostanie w takiej samej pozycji jak była wczesniej !




_________________

Siema !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 20:46 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:29
Posty: 34
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
3. Mi chodzi ze jak zapale skuter to ona powoli się podnosi ...... a jak zgaszę to odrazu idzie w dół ..??
Mam pomysł do 2 pytania : Mogę zrobić wyłącznik na kierownice i podłączyć do jednego kabelka np . ( - ) i na początku załączać ssanie a po 3 minutach wyłączać ??Co o tym myślicie ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 10:04
Posty: 159
Lokalizacja: Miasto.
Pojazd:
3. tak ma byc ;] to jest normalne ;]
wylacznik robisz albo na kablu + albo na kablu - ;]
a co do tego ssania to nie wiem czy to wypali ale warto sprubowac ;]




_________________

Siema !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 21:03 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Nic to nie da bo automat ssania jest zasilany z cewki nie z accu. Reaguje dopiero na zapalonym silniku. I tak ma być w jego przypadku. Lepszym rozwiązaniem jest ssanie ręczne.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 21:31 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:29
Posty: 34
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Mycen pisze:
Nic to nie da bo automat ssania jest zasilany z cewki nie z accu. Reaguje dopiero na zapalonym silniku

to wiem ale chodzi mi jak podłącze ten wyłącznik do kabla który już idzie bezpośrednio do ssania . Wiec jak myślicie ?? Wypali??

A gaźnik dopiero na zimę zmienię wiec parę dni jeszcze pojeżdżę ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 21:40 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ssanie jest otwarte na zgaszonym. Dopiero jak silnik i automat zagrzeje się ssanie zostanie zamknięte. Wyłącznik spowoduje że przez otwarte ssanie będzie dostawał za dużo paliwa. Nie tędy droga :/




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 21:44 
**

Rejestracja: 02 lip 2009, 15:06
Posty: 299
Pojazd:
1. Weź na sucho kilka razy pokop :) a potem przekręcasz kluczyk i powinnien odpalić :)
Jest to normalne ,ponieważ paruję Ci paliwo :)
2. Wyreguluj gaźnik :) trzeba inne ustawienia na lato , zimę:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2009, 8:43 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:29
Posty: 34
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
hm jak to w końcu jest z ssaniem ??
jak jest wyłączony skuter to iglica z ssania jest na dole a jak go zapale to idzie dopiero do góry?? bo skuter jest zimni i jak sie nagrzeje to wtedy ssanie sie zamyka ?? A ja mam zwalone ssanie i chce je sam wyłaczac jak sie rozgrzeje skuter . Mozna tak zobic ??
LcD pisze:
1. Weź na sucho kilka razy pokop :) a potem przekręcasz kluczyk i powinnien odpalić :)

tez próbowałem i nic ... A kompresja jest bo pod górkę nawet 80 km poleci .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2009, 8:58 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Jeśli masz silnik zgaszony, to iglica automatu ssania jest wsunięta do środka, czyli jest podniesiona. Po uruchomieniu silnika, po około 2 min igliczka ssania zaczyna się wysuwać, a tym samym zamyka otwór w gaźniku którym dopływa dodatkowa dawka paliwa.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2009, 9:04 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:29
Posty: 34
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Cytuj:
adames
dziekuje za prosta odpowiedz.

Po szukaniu na googlach rozumie juz jak to chodzi .
Mam znów nowy pomysł :) a jak sam zrobię instalacje elektryczna tzn do ssania , że dam wyłącznik który pójdzie od akumulatora do ssania np ( + ) a ( - ) dam na wyłącznik i potem do ssania , i sam będę je otwierał i zamykał?? Mozę być ?? (dzisiaj sprawdzę czy wogole ssanie jest dobra tzn czy się otwiera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2009, 9:38 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Teoretycznie masz rację, tylko po co? podczas jazdy nie będziesz przecież otwierał ssania. Ono jest otwarte tylko podczas uruchamiania silnika, potem ma być zamknięte.
Tak przy okazji, to można wyregulować czas działania silnika na ssaniu.
Wystarczy wykręcić z plastykowej kopułki, wewnętrzną część o 2 - 3 obroty. Tylko nie kręcimy za iglicę , wykręcamy plastykowy czarny środek, ten na którym jest osadzony oring. Co to nam daje? po włożeniu automatu do gaźnika, iglica znajduje się wyżej, potrzebuje więc więcej czasu na zamknięcie tego otworku w gaźniku.
Jeśli masz wkręconą tą część do końca , to ssanie może prawie nie działać, iglica może już od razu przytykać ten otworek w gaźniku , którym dostaje się paliwo.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2009, 10:13 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:29
Posty: 34
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Cytuj:
adames
dzieki za odpowiedz :)
Ale sprawdziłem ssanie i sie nie otwiera , wiec do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2009, 22:43 
Zbanowany

Rejestracja: 13 lis 2009, 1:16
Posty: 21
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Jeżeli więcej ci pali to masz rozwaloną pompkę paliwa wężykiem od podciśnienie puszcza bene.Co do odpalania pewnie kompresja jest już słaba.




_________________

Docieranie italkit 70ccm
Tani mechanik to ja.Sprzedam części do minarelli hor.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=38800
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2009, 15:17 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:29
Posty: 34
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
wielki dzieki za odp . Moze wiece jaki jest rozmiar paska napedowego do Cagivy City ??
I jakie sa blokady ?? NApewno na zaplonie niema ...


Ostatnio zmieniony 14 lis 2009, 15:42 przez kacza58, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 10:14 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:29
Posty: 34
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
F5 . Sorry za kolejny post ....
Wiecie moze jaka jest świeca w niej ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 11:24 
**

Rejestracja: 02 lip 2009, 15:06
Posty: 299
Pojazd:
Nie możesz wykręcić i sprawdzić??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 9:38 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:29
Posty: 34
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
sorry długo mnie nie było bo mam prace....
Cytuj:
Nie możesz wykręcić i sprawdzić??

Sprawdziłem i jest to NGK B7HS

Rozmiar paska napędowego to 734x17,5x8


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez kacza58, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy