Dzisiaj jest 25 lip 2025, 3:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 mar 2015, 20:18 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
jak musisz zmienić przeciw talerz to najlepiej cię wyjdzie zakup wariatora r/t osiągi wzrosną i w zestawie masz przeciwtalerz a jak do sport pro kupić talerz CNc od stage6 to na jedno wyjdzie co r/t a do samego wariatora nie musisz szlifować karterów tylko będziesz musiał pozbyć się starteru elektrycznego (wszystko prócz rozrusznika czyli bendiks, zębatki i łożysko)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 mar 2015, 20:22 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
Proszę zastanówcie się czy ma to sens wkładać wariator klasy EVO do seryjnej 50????




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2015, 12:22 
*

Rejestracja: 06 mar 2015, 19:45
Posty: 21
Pojazd: Yamaha Aerox sp55
Jaki filtr powietrza założyć ? Airboxa?

-- 15 mar 2015, 13:22 --

?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy