Dzisiaj jest 28 lis 2024, 15:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 mar 2015, 0:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Witam, skuterek na malossi sport70, gaznik phbg21. Mozliwe jest zeby nie dalo sie wyregulowac idealnie gaznika przy podniesionej iglicy nawet o jeden zabek? Przy dyszy 85, iglica na samym dole silnik chodzi rowno w calym zakresie obrotow, swieca kolor idealny, czyli niby wszystko gra, ale; gdy podniose iglice nawet o jeden zabek ma o wiele wiekszego kopa i v-max, ale zalewa przy srednich obrotach. Przy pelnej manetce nie ma problemu, rwie jak glupi. Dysza 88 zalewa od poczatku do konca, 82 i 80 bez zmian dalej zalewa przy srednich obrotach. Puszka seryjna ale rozwiercona na maksa, zreszta na stozku to samo. Jest spora roznica w mocy miedzy iglica na dole a zabek do gory. Macie jakies pomysly? Mozliwe ze trzeba probowac na jeszcze mniejszej dyszy?




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 mar 2015, 12:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Skoro zalewa na średnich, może być za duża dysza wolnych obrotów. Dlatego jeśli opuścisz iglicę, to pełne otwarcie głównej dyszy może być w okolicy 70% podniesienia przepustnicy. Jeśli podniesiesz iglicę pełne otwarcie dyszy może już być przy 40-50% podniesionej przepustnicy i wtedy dysza wolnych nie zgrywa się z główną pod średnie obroty, dlatego zalewa. Masz 2 wyjścia:
1: Mniejsza dysza wolnych i zabawa z iglicą aby trafić idealne przejście pod obroty.
2: Mniejsza dysza główna i iglica na środek + obserwacja, czy na wysokich obrotach nie dostaje za mało paliwa.

Tu masz diagram co ma wpływ przy konkretnej wysokości przepustnicy.
Obrazek
Ja widzimy na wykresie od 50% do około 75% uniesienia przepustnicy zgranie dysz odgrywa ogromną rolę.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2015, 13:12 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
seba84_2005, Świetny przykład i wykres. Bardzo pomocny przy regulacji :)




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2015, 9:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Dzieki wielkie, jutro poszukam mniejszej dyszy glownej, jakos 78 bo nizej juz nie bede schodzil.
Seba, a moze zmiana iglicy? W tej chwili mam 4 zabki, moze wziasc iglice 5 zabkow i z delikatniejszym 'dziubkiem' :lol: Co o tym myslisz?




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2015, 12:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Możesz spróbować pobawić się iglicą. Inaczej jak metodą prób i błędów nie da się tego zrobić.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy