Dzisiaj jest 14 paź 2024, 10:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Czarny tłok
Post: 17 mar 2015, 20:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2014, 20:24
Posty: 22
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Benzer Ohio

Ostrzeżenia: 1
Mój tłok jest czarny ale nie cały tylko połowa. Czy to oznacza ze czas wymienic czy co ? Jest on firmy Mahle czy jakos tak do cylindra Airsal Tech Racing. ?????




_________________

*****************************************************


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 mar 2015, 21:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jest czarny do połowy tylko, w którym miejscu? Na denku? Tłoki Mahle są bardzo dobrej jakość, produkowane w Stuttgart (Niemcy). Jak Ma czarny osad na "bieżni" poniżej pierścieni to spaprałeś sprawę przy docieraniu na samym początku docierania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2015, 23:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Raczej chodzi o denko, jeśli tak to jest wszystko ok.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2015, 23:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2012, 13:43
Posty: 332
Pojazd:
Gummma pisze:
Jak Ma czarny osad na "bieżni" poniżej pierścieni to spaprałeś sprawę przy docieraniu na samym początku docierania.

Czyli co jest z takim tłokiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2015, 0:06 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
na denku to nagar zmień olej panie.
Mobil 2t poł syntetyk wypala się dobrze na złotawe denko :D

edit:
albo za dużo oleju w mieszance.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2015, 7:02 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Czyli co jest z takim tłokiem?
Z tłokiem przeważnie nic, pierścienie się źle ułożyły i puszczają kompresję w momencie suwu sprężanie-praca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2015, 7:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ale to musiał by pokazać tłok jak wygląda, bo jak są jakieś minimalne ślady to jest w porządku, a jak tego dużo to pierścienie puszczają i tak się będzie robić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2015, 19:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
bart1aerox100 Gratulacje z okazji przyjęcia funkcji przyszłego moderatora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2015, 6:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jeśli jest troche tego osadu to dobrze by było wymienic choć sam pierścień.
Jak przedmuchy minimalne to jeździć i się nie stresować.
Dobrze by było jakbys zapodał foto.

Włóż sam pierścień do tulei cylindra i sprawdź przerwe na zamku, powinna być minimalna.
Jak jest już około 0.8mm i więcej, to pierscien do wymiany koniecznie.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2015, 11:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
na nowym pierścieniu i tulei ładnej jest przerwa ok 0.2. Do 0.4-0.5 max, można jeszcze jeździć. Powyżej to już należy napewno zmieniać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 mar 2015, 23:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Pokaż fotki tłoka ;) Bo tak możemy się tylko we wróżki bawić :P
Tak jak koledzy pisali wyżej na temat pierścieni. Zgadzam się z nimi w 100%




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2015, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2014, 20:24
Posty: 22
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Benzer Ohio

Ostrzeżenia: 1
Powiem tak, tłok jest czarny poniżej pierścieni ale nie tak że cały tylko ma takie dwie plamy jak by ktoś zapałką opalił (taki czarny ślad którego nie da się umyć, ale nie ma żadnych rys, zadrapań itp.)
Tłok mam 1-pierścieniowy i mój pierścień jest już cały zjechany (przebieg cylindra i tłoka - 1700km)
Pierścień jak włoże do cylindra jak i na tłoku ma przerwe około 2mm-2,5mm, jest cieniutki jak patyczek.

Skuter ma przyśpieszenie ładne przez 3 sekundy (taki power) a później muł i nie ma siły się bujnąć, to chyba w 100% wina tego pierścienia tak ? ciężko już pali i mam małą kompresje.

I jeszcze pytanie, gdzie mogę dokupić ten pierscien ? Nigdzie na stronach nie moge go znaleźć.. ;/
Cylek - Airsal Tech Racing 50cc (minarelli) TŁOK 1-PIERSCIENIOWY

DZIĘKI ! :)




_________________

*****************************************************




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy