Dzisiaj jest 13 lis 2024, 6:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lut 2015, 17:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2015, 21:54
Posty: 11
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Yamaha Aerox MIDRACE
Set:
-Tune EX 70ccm (china power, trafiony dobry egzemplarz :D)
-Wał RMS STD
-Wydech Yasuni R
-Gaznik Dellorto PHBG 19mm BS Racing
-Filtr Revo S-Type
-Wario S6 Sport Pro
-Przeciwtalerz Motoforce Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing
-Malossi Torsion Controller
-Dzwon Tec CNC R
Silnik oczywisce Minarelli Horizontal. I problem tkwi w niskim v maxie ;/ wczesniej jak mialem ZX użyłem takiej regulacji, dysza 80 (i tak go troche przylewalo) rolki 5g, centralka Top Racing czerwona wiec chyba 22% i na serii sprzegle wczesniej byly jeszcze sprezynki top racing czerwone no i dobrze sie zbierał, super start, bez zadnych mulow ciagnal do 90-95 km/h teraz przez zime doszedl wydech Yasuni R no i sprzęgło Tec Evo racing. Aktualna regulacja, dysza 80, rolki 5g docisk top racing czerwony 22%, no i sprezynki te teca niebieskie. Na starcie ma nieziemskie przyjebanie, dwoma slowami leb urywa xd na koło pnie sie super ;d no i zajebiscie ciagnie tak do 50km/h i potem wskazoweczka idzie co raz to wolniej i z trudem dochodzi do 70km/h, myslalem zeby moze dac ciezsze rolki ale jak poczytalem ze do rki ok. 4,5g to teraz juz sam nie wiem, moze zacisk za miekki? Pomozcie! :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 lut 2015, 19:41 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
ale co się dzieje po tych 50 ? spada z obrotów ? "beczy bo ma za mało paliwa ? czy może obroty są zbyt wysokie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2015, 20:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2015, 21:54
Posty: 11
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Yamaha Aerox MIDRACE
obroty powoli jeszcze ida w gore, wlasnie z wkrecaniem sie na obroty nie ma problemu bo wkreca sie jak dziki osiol :D paliwa raczej za malo tez nie ma. Wlasnie chyba obroty sa za wysokie bo jak juz wchodzi na te 50 to malo walu bokiem nie wywali i dalej nie idzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2015, 20:21 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
no to zakładaj cięższe rolki, spróbuj 5,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2015, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2015, 21:54
Posty: 11
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Yamaha Aerox MIDRACE
Tez wlasnie myslalem nad zmiana rolek na 5,5 ale kolega mowil ze centralka za miekka, bo on przy podobnym secie ma docisk S6 Hard :D no nic, to w tym tygodniu moze ogarne rolki 5,5g ;3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2015, 21:32 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
jak są za wysokie obroty to są za lekkie rolki względem centralki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2015, 0:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2015, 21:54
Posty: 11
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Yamaha Aerox MIDRACE
No i pobawilem się troche ta regulacja... Kupilem te rolki 5,5g i go mulilo, ciezko sie wkrecal. Potem wpadlo pare partsow i zalozylem sprezynki sprzegła czerwone +90% tec, centralkę stage6 medium, no i doszedl jeszcze zestaw rolek testowych stage6 od 3,5g do 4,5g. Na tym s6 medium, czerwonych sprezynkach i rolkach 4,5g, skuter ozył! :D nieziemski start, przyspieszenie bez zadnych mułów, tyle ze v max to jedynie 90km/h, przy dobrym przypilowaniu wchodzilo 95km/h. Myslalem poczatkowo ze to przez cylinder, ale zajechalem na manometr, i ku mojemu zdziwieniu wybilo 10barow. Bawilem sie potem z tymi rolkami, 4,25, v max 80, wiec zalozylem 4,75g i bylo dokladnie to samo co na 4,5g, juz sam nwm jak to wyregulowac... zestaw Yasuni R + Sport Pro wiec to chyba lubi lekkie roleczki, sprawdzalem takze na s6 strong na rolkach 4g i obroty krecil gitne tylko bylo czuc ze nie ma tyle sily zeby przniesc tej mocy na kolo, i zostawilem ta centralke w spokoju. Moze powinienem jeszcze raz sprobowac ze strongiem + rolki od 3,5g do 4g??? jak myslicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2015, 6:38 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
Jak zakładasz twardszą centralke to rolki musisz założyć cięższe czyli w tym wypadku przy strong sprezynie zakładaj 4,75 i cięższe ale najpierw zmień sama sprezynę bez rolek czyli przejdź się na 4,5g i zobacz czego mu brakuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2015, 13:04 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
na malossi białej byś to nawet wyregulował...ale skoro masz medium to zostaw ją i sprawdź na rolkach 5g jak idzie..najlepiej jakbyś sprawdzał pod jakąś większą górkę to wtedy można wyczuć czy schodzi z obrotów pomimo że dajesz full gaz czy ciągnie do przodu...bo takie sprawdzanie samego vmaxu mija się z celem.. byle wiatr/górka i już ścina... oczywiście gaźnik musi być bdb wyregulowany, jak na 5g będzie lekko schodzić z obrotów pod górkę to dajesz 0,25g lżejsze i znowu testujesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy