Dzisiaj jest 12 gru 2024, 18:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 28 mar 2015, 17:54 
Cześć, na sklepach internetowych możemy znaleźć dany model wydechu w kategoriach następujących:
-minarelli 2T LC, np. AEROX
-inne chińskie 2T również do leżącego cylindra, np. CPI, KEEWAY

I czy np. wydech kupiony z kategorii Keeway, CPI... pasuje do Aeroxa i innych włoskich minarelli horizontalnych?

Wiem tylko tyle, że różnica między minarelli a "chinarelli" to trochę dalej lub bliżej ustawiony kolektor wydechowy i pod różnym kontem. Czy w związku z tym stosując wydech z tej drugiej katogorii do przykladowo Aeroxa wystarczy tylko podregulować położenie wydechu na mocowaniu do karterów czy w ogóle nie pasuje?

Konkretnie chodzi o Metrakit HandMade.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
Post: 28 mar 2015, 18:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
pasuje idealnie. jedynie jest coś takiego ze niektore chinskie cylindry maja minimalnie inny kąt mocowania wydechu. raz miałem taki cylinder i musiałem delikatnie wygiąć wydech (kolanko) po prostu byl przykrecony do cyla i pociagnelem w dol czy tam w gore wtedy elegancko pasowalo. ale malo jest takich cylindrow przewaznie pasuje bez niczego idealnie.




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2015, 22:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
z tego co ja zauważyłem porównując nowe cylindry to silniki np. keeway'a na sworzen 12 mają inaczej wyprofilowane pod wydech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2015, 22:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Tak to prawda. Kolega do chińczyka zakładał Yasuni Z od minarelli i żeby wszystko pasowało musieliśmy dawać 1cm tulejki pod mocowanie do karteru.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2015, 3:37 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Mam to samo w moim CPI, przy mocowaniu zastosowałem tulejkę dystansową o długości 10mm, bo tłumik nie pasował idealnie. Co więcej, jest delikatna różnica w osiowości śrub mocujących.
Ponaciągałem i jest ok, nie chciałem tego grzać palnikiem ze względu na chrom.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 29 mar 2015, 14:45 
Okej, wszyscy rozwialiście moje wątpliwości, dzięki wielkie! :)




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy