Dzisiaj jest 24 lut 2025, 14:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 mar 2015, 22:52 
*

Rejestracja: 01 mar 2015, 20:08
Posty: 3
Pojazd: Aprilia Sr
ktory cylinder polecacie do apki sr ? mhr replice czy MK II ? odrazu jak mozecie powiedzcie wady i zalety tych cylków : )


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 mar 2015, 7:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Uzytkowałem cylinder MHR-R zarówno w nicasilu jak i na tulei żeliwnej więc mogę trochę o nim napisać.

Solidny cylinder od Malossi który uwielbia się kręcić w przedziale 12-13k = potrzebuje mocnego komina i sporo paliwa. Wydech który zadowoli ten cylinder to wg. moich testów MINIMUM C20 wszystko co słabsze nie ma specjalnie sensu (C16 za słaby :wink: ). Optymalny gaźnik to PHBG-21 na dyszy 105 (dobrze się reguluje i pasuje np. do seryjnego króćca) . Po przebiegu 1,5k ostrego piłowania na mieszance 1:50 (olej FULL Syntetyk Malossi 7.1) tłok 2P podobnie jak gładz cylindra w stanie bardzo dobrym, wręcz idealnym. W wersji LC dosyć łatwo go schłodzić seryjnym układem, przy swapie trzeba trochę pokombinować. Sety tego typu (MHR-R czy MK2) potrzebują mocnego wału i łożysk co jest chyba oczywiste. Osiągi MHR-R przy odpowiedniej regulacji zadowolą nie jednego posiadacza tego cylindra. Spalanie na poziomie 8-9L/100km też nie powinno specjalnie dziwić :wink:

Tutaj można zobaczyć jak ten cylinder lata na swap-ie P/G : https://www.youtube.com/watch?v=oPFsqP14_Hw

Co do MK2 nie mam własnego zdania, może się wypowie ktoś kto użytkuje w tedy się porówna :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2015, 8:42 
*

Rejestracja: 01 mar 2015, 20:08
Posty: 3
Pojazd: Aprilia Sr
dziekuje serdecznie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2015, 10:39 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
Ja mam stage6 racing mk2 , jeszcze go nawet nie odpaliłem ale mogę ci powiedzieć że wykonanie tego cylindra to jest pierwsza klasa , lepiej sie chyba nie da obrobić tego cylindra , co do mocy to podobno bardzo mocny , wydech coś w stylu yasuni c21 stage6 r1200 , r1400 , z yasuni c16 i polini for race 3 da też rade gaznik 21mm w zwyz nawet 28mm dopasujesz . W zestawie masz tłok stage6 r/t i komplet uszczelek o różnych grubościach jedyne czego brakuje to uszczelki pod wydech . Za tą cene to naprawde przystępna propozycja od stage6




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2015, 11:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Ja latam na secie jak w podpisie. Nabite ponad 4k km i nic jeszcze nie wymieniałem. Leje olej motula full syntetyk w proporcji 1:33 jak zaleca S6.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy