Uzytkowałem cylinder MHR-R zarówno w nicasilu jak i na tulei żeliwnej więc mogę trochę o nim napisać.
Solidny cylinder od Malossi który uwielbia się kręcić w przedziale 12-13k = potrzebuje mocnego komina i sporo paliwa. Wydech który zadowoli ten cylinder to wg. moich testów MINIMUM C20 wszystko co słabsze nie ma specjalnie sensu (C16 za słaby

). Optymalny gaźnik to PHBG-21 na dyszy 105 (dobrze się reguluje i pasuje np. do seryjnego króćca) . Po przebiegu 1,5k ostrego piłowania na mieszance 1:50 (olej FULL Syntetyk Malossi 7.1) tłok 2P podobnie jak gładz cylindra w stanie bardzo dobrym, wręcz idealnym. W wersji LC dosyć łatwo go schłodzić seryjnym układem, przy swapie trzeba trochę pokombinować. Sety tego typu (MHR-R czy MK2) potrzebują mocnego wału i łożysk co jest chyba oczywiste. Osiągi MHR-R przy odpowiedniej regulacji zadowolą nie jednego posiadacza tego cylindra. Spalanie na poziomie 8-9L/100km też nie powinno specjalnie dziwić
Tutaj można zobaczyć jak ten cylinder lata na swap-ie P/G :
https://www.youtube.com/watch?v=oPFsqP14_HwCo do MK2 nie mam własnego zdania, może się wypowie ktoś kto użytkuje w tedy się porówna
