Dzisiaj jest 05 gru 2024, 3:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 mar 2015, 21:43 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
Siemka. Zła strona wkrecalem szpilkę to karteru (moja nieuwaga) no i chyba przekręciłem gwint. Wkręcam szpilkę dobra strona to sie mocna trzyma ale jak dokręcam głowice to puszcza. Mógłbym spróbować nagrobkowac ponownie czy trzeba naprawiać gwint ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 mar 2015, 21:45 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Raczej naprawa, bo nie wiadomo kiedy może puścić.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2015, 22:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
tylko naprawa bo poprawiać gwintownikiem to już tam nie ma w czym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2015, 3:40 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
bart1aerox100 X2
I jak skręcasz cylinder to to po przekątnej, a nie wg "wskazówek zegara".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2015, 7:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
No i wlasnie po to jest klucz dynamometryczny ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2015, 14:36 
*

Rejestracja: 25 gru 2012, 12:58
Posty: 70
Pojazd:
Odnośnie klucza dynamometrycznego z jaką siłą dokręcać głowicę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2015, 14:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2015, 19:42 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
a jakąś konkretną metodą ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2015, 21:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
sobieja Tzn jak jaką metodą ?

sobieja Musisz naprawić ten gwint




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 15:55 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
chodzi mi o to czy wybrać jakiś klej, czy wiercić na większy gwint i dać coś takiego https://www.google.pl/search?q=helicoil ... 1166%3B731




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 16:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Oddaj to do tokarza, żeby zrobił większy gwint w karterze i od razu dorobił szpilkę z większym gwintem na dole.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 18:19 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
to chyba moge sam nagwintować na większy gwint no nie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 19:09 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Gwintujesz większy gwint, wkręcasz coś takiego http://allegro.pl/tulejki-zerwany-napraw-gwint-m5x0-8x10mm-tulejka-i5206175729.html - oczywiście to tylko przykład, rozmiar musisz sobie sam dobrać, tą tulejkę można wkręcić na jakiś dobry klej o można później wkręcać normalną szpilkę.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 20:01 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
okej, a wie ktoś może jaki rozmiar ma szpilka w keewayu ( chodzi o strone od karteru ) plus, czy muszę jakoś idealnie dobrać długość tej tulejki ? w metalowym ją dostane ?


ale taki zestaw też może być ? http://allegro.pl/zestaw-do-naprawy-gwi ... 88881.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 20:27 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Prawie dobry, gdyby to tulejki były a nie sprężynki.
Pod szpilkę cylindra to dałbym tulejkę bo po pierwsze jest przelotowa (nie ma tego zagięcia). Po drugie można ją wkręcić na klej i przy późniejszej wymianie szpilki nie będzie problemu z gwintem. Po trzecie będzie mocniejsza na przeciągnięcie.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 20:31 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
a może lepiej zrobić tak jak kolega wyżej pisał, że nagwintować na większy gwint i żeby tokarz dorobił szpilkę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 20:34 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Przecież takie tulejki są dostępne na allegro. Wykręć szpilkę, zmierz gwint od karteru, zamów odpowiednią a to grosze kosztuje i zrób po ludzku. Mimo wszystko oryginalne szpilki są z odpowiedniego stopu i chyba gwint jest walcowany a nie nacinany co daje większą wytrzymałość na zrywanie.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 20:36 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
okej to coś pokombinuje. tylko troche nie ogarniam tych wymiarów. tam jest tabela podana ale nie ogarniam do końca jak się ją czyta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 20:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
głowicę się lekko przykręca więc i sprężynka wystarczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 20:54 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:17
Posty: 181
Pojazd: keeway

Ostrzeżenia: 1
sprężynka jest uniwersalna ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy