Dzisiaj jest 12 lut 2025, 5:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 mar 2015, 11:38 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 19:54
Posty: 124
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Coliber P/G, Golf 3 GT
Mam problem z chińczykiem. Nagle stracił moc i jedzie ledwo 40km/h. Wymieniłem już cylek,tłok i głowice na 80cm, świece, olej, gaźnik nówka, filtr wymieniony, moduł nówka, zawory dobrze wyregulowane, simmeringi dobre a on nadal jedzie prawie 40km/h. Ma ktoś na niego jakieś pomysły ?




_________________

Wbijaj do mojego Colibra;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303942


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 mar 2015, 13:13 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Do napędu zaglądałeś?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 14:04 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Gaźnik wyregulowany?

Nie łapie lewego powietrza?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2015, 10:31 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 19:54
Posty: 124
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Coliber P/G, Golf 3 GT
Tak gaźnik wyregulowany, lewego powietrza nie łapie napewno, a naped sprawdzany nawet na 3 rolkach to samo jest..




_________________

Wbijaj do mojego Colibra;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303942




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2015, 10:39 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dysza w gaźniku jaka?
Kolor świecy kawa z mlekiem?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2015, 10:44 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Sprawdzenie napędu to w pierwszej kolejności należy zweryfikować pasek napędowy, później czy rolki wariatora nie są kwadratowe, jak wytarte są bieżnie rolek, jaka jest powierzchnia wariatora i przeciwtalerza, jaki jest stan sprężyny i sprężynek na sprzęgle, czy dzwon nie jest przebarwiony i czy okładziny sprzęgła są dobre.
Dlatego sprawdzenie to nie zdjęcie obudowy i wyjęcie rolek.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2015, 9:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
w pierwszej kolejności to to membrana w gaźniku. Chodzi mi o przepustnicę z tą gumą. potrafi pęknąć, albo się źle ułożyć i nie otwiera jej do końca ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy