Robiłem z kolegą przy skuterze i mamy taki problem. Zmieniliśmy gaźnik z 12mm na 17,5 i nie da się go w ogóle wyregulować. Na początek wsadziliśmy dyszę 72 to tak go muliło i jechał max 20 km/h kręciliśmy śrubką od składu mieszanki - zero reakcji, potem zmieniliśmy dyszę na 60 i było odrobinę lepiej ale w raz był mułowaty i miał opóźnioną reakcję na manetkę. Nie mogliśmy dojść co mu jest więc założyliśmy seryjny gaźnik z dyszą 72 i jak ręką odjął, wkręca się [cenzura] i dobrze chodzi no ale jak każdy wie na większym gaźniku silnik lepiej pracuje więc chcemy założyć ten 17,5. Dodam jeszcze że gdy kupiliśmy ten gaźnik to miał pogiętą iglice w najcięższym miejscu ale w miarę prosto jest teraz bo trochę to naprostowałem. Jakieś propozycje?
Panowie jakieś propozycje? Bo na prawdę nie chciałbym kupować drugiego gaźnika.
Za pomoc 5zł na paypal, oczywiście jeżeli problem zostanie rozwiązany.
Proszę dbać o słownictwo. robdk
|