Dzisiaj jest 07 lut 2025, 7:28

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd: Malaguti XSM Peugeot Vivacity
Witam.
Jestem tutaj nowy (laik)chciałbym się kogoś poradzić w sprawie mojego nowego nabytku.
Przywiozłem ostatnio Peugeota Vivacity Sportline 2001 r. 50ccm wszystko seria, fajnie, moto pali od kopa (aku za słabe-do wymiany) nic nie przerywa obroty wszystko trzymie zbiera się przyzwoicie natomiast martwi mnie vmax który wynosi tylko ok. 50/55 km/h. Zdjąłem wariator z kolegą aby sprawdzić rolki są jeszcze w dość dobrym stanie aczkolwiek napewno je wymienie (nwm jeszcze na jakie).Na obroty się wkręca normalnie przyśpieszenia jak mówiłem jest ok martwi mnie to co jest w niej zrobione. Jest minimalna szansa że ma jeszcze gdzieś blokadę(wariator nie ma tulejki ale ma z tyłu taką blaszke foto niżej) na kolanku brak zawirowywacza jak i tej blaszki przy cylindrze.Myślę, że to kwestia napędu nie ma żadnego odcięcia paliwa więc moduł raczej odblokowany jest. Dodam jeszcze że przy tych 55 km/h mam jeszcze zapas manetki i nie ma różnicy czy dam jej full czy troche odejme, prędkość ta sama tylko obroty większe. Mam jeszcze pytania co do wario ponieważ mam te wszystkie elementy co na zdj poniżej i wywaliłem tylko te blokade czyli 2 element od lewej założyłem reszte i skuter wkręcał sie na oboroty na stopce lecz nie miał wgl mocy na kołach. Mam wywalić też te obręcz -3 element po lewej ?
Dziękuję z góry za wszelką pomoc.

https://www.google.pl/search?hl=pl&site ... B800%3B600

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

*

Pojazd:
Siema też mam vivke tylko 2002 rok sportline i na moi wario (seria) nie mam tych srodkowych cześć.
a o vmax to u mię cylinder był 3 kanałowy o normalnie jest 5 kanałów i to blokowało

*

Pojazd: Malaguti XSM Peugeot Vivacity
Czyli poskładać bez tych 2 blaszek . Cylinder jest serią wiec nie bd zablokowany

*

Pojazd:
Chłopaki zobaczcie na mój temat: