Dzisiaj jest 12 gru 2024, 17:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 kwie 2015, 10:10 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Siemka , spotkałem się dziś z nietypowym problem , otóż skuter po postoju na noc w garażu nie chciał mi zapalić ( dodam ,że dopiero wczoraj go odebrałem od znajomego , który go robił) , podobną uszczelniacze wymienił , czego nie jestem pewien. Wcześniej skuter miał ten sam problem , lecz dopiero po podlaniu pod świece zapalił i nie musiałem dawać kolejnych dawek i wachlować manetką jak to było wcześniej ma ktoś jakiś pomysł :) i dodam , że nieźle mi wczoraj ubyło paliwa po 10km miejscami jechałem 70km/h .
Może to membrany , chociaż zawór wymieniałem na jesień ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 kwie 2015, 10:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
jaki stan cylindra ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2015, 18:49 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
od środka nie wiem , a zewnątrz zalany olejem.. ;) spróbuje dziś podładować aku i sprawdzę bo z kopniaka , ani rusz .

-- 05 kwie 2015, 19:49 --

Dobra problem odpalania rozwiązany tylko pozostał problem paliwa bo z 10l to ucieka jak nie więcej
może to być wina kranika podciśnieniowego ? :) bo jak wyłączony zapłon to nadal leci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2015, 18:56 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Kranik podciśnieniowy i zaworek iglicowy.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2015, 20:04 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Dlaczego akurat zaworek iglicowy :) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2015, 20:48 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Bo jak nie trzyma kranik to powinien zaworek zatrzymać paliwo po napełnieniu się gaźnika do ustalonego poziomu. Jeśli jest niesprawny to także ci go przylewa i źle silnik chodzi.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2015, 21:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
zaworek albo pływak




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2015, 11:13 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
W najbliższym czasie postaram się powymieniać wskazane rzeczy, lecz mam jedną pytanie , gdzie mogę zakupić "zaworek iglicowy" do gaźnika gurtner 12mm (peugeot) szukałem trochę i nic nie rzuca mi się w oczy :) i, czy pływak powinien " się ruszać", czy "leżeć" w miejscu.
Dzięki panowie za pomoc także :) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2015, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Plywak jak to plywak, trzyma sie na powierzchni, gdy jest na dole napelnia sie komora gdy sie napelni to podnosi sie do gory i zamyka doplyw paliwa- zaworek




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy